Glory hole

tuvtestaaja

Onko citoen auto, jonka kuluihin omistaja lykkää rahansa suurella ilolla, vaikka markkinoilla olisi tutkitusti kestävämpiä ja laadukkaampia merkkejä.

31

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Psyykelekuri

      Miksi asia kiinnostaa sinua niin paljon, että vaivaudut merkin keskustelupalstalle kysymään (ei oikeasti kysymään vaan kerjäämään huomiota provolla)? Vaikuttaako asia jotenkin elämääsi?

    • tuvtestaaja

      Eikö tämä ole keskustelupalsta?

      • Psyykelekuri

        On, ainakin pitäisi olla. Eikä keskenkasvuisten provopettereiden huomionylkytys paikka.

        Vai kiinnostaako asia sinua jotenkin erityisesti.


      • tuvtestaaja

        Ei, tämä ei ole keskustelupalsta. Tämä on mielipahan kaatopaikka useimmille avaajille.


    • tuvtestaaja

      Anteeksi etten tiennyt ettei tällä palstalla saa kertoa negatiivisia asioita autosta. Onko täällä joku lahkosysteemi. Onko citikan käyttöpas teidän raamattu? Joudunko helvettiin missä en pääse citikan kyytiin?? Entä jos en halua.

      • Psyykelekuri

        Lue itse aloitusviestisi niin huomaat aika pian, että ei sillä muuta tarkoitusta ole kuin provota. Olen aina ihmetellyt, että mitä mielihyvää siitä voi saada irti.
        Mieti vielä vähän tätäkin kirjoitustasi, onko sinun mielestäsi kypsän ihmisen asiallinen teksti?:
        "Onko täällä joku lahkosysteemi. Onko citikan käyttöpas teidän raamattu? Joudunko helvettiin missä en pääse citikan kyytiin?? Entä jos en halua."


    • tuvtestaaja

      Onko psyykelekuri vanhanajan sensori joka työkseen on yrittänyt rajoittaa ihmisten sananvapautta? Hei ajat muuttuu. Suomessa sitikkaakin saa sano p#skaksi kun se on sitä. Ei se siitä enää huonommaksi muutu. A-katsastus, TUV-raportit ja huonot menestykset testeissä todistavat kiistattomasti väitteeni.
      Vai tekeekö kipeää se että USA ei huoli saippualaatikkoa markkinoilleen. Eikä syyttä!

      • Psyykelekuri

        Ei minua kiinnosta mitä mieltä sinä olet autoista, eikä autot viimekädessä liity kirjoitteluusi mitenkään. Minua kiinnostaa, että minkälaista mielihyvää sinä saat tulemalla jonkun automerkin keskustelupalstalle pelkästään provoamaan ja ärsyttämään parhaasi mukaan? Saatko pelkästään henkistä tyydytystä kun provoihisi vastataan vai onko mukana ihan fyysistä tyydytystä?

        Tämä on automerkin keskustelupalsta ja olemassa käsittääkseni sitä varten, että täällä voi keskustella automerkistä. Kokemukset voi olla huonoja tai hyviä eikä kukaan, vähiten minä rajoita asiallista keskustelua joka perustuu edes joiltakin osin todellisuuteen. Tuollaiset pelkästään ärsytystarkoituksessa kirjoitetut irvailut ei ole keskustelua, ne on lapsellisia keskenkasvuisten huomionhakuisia provoja.


    • Tyytyväinencitikisti

      Vastaus loittajan kysymykseen: auto on monien ominaisuuksien summa eikä sutoklumieltymykset ole niinkään yksinkertainen asia. Ei oikeastaan kannata edes vaivata päätään asialla. Hyväksyn täysin sen että joku käyttää sinänsä aika suppeaa, apulaitteiden kuntoa mittaavaa katsastustilastoa valintansa ainoana kriteerinä. Ja eikö ole hienoa että on muita merkkejä? Jos korolla olisi maailman ainoa auto, se ei kilpailun puuttuessa olisi kehittynyt lainkaan. Itse asiassa: koko tehdas ei vieläkään valmistaisi autoja.

    • tuvtestaaja

      Toivottavasti et ole oikeassa elämässä harjoittamassa nimimerkkisi mukaista ammattia. Keittiöspygologeja on taas nurkat pullollaan joilla citikan korjauskulut ovat jumittaneet " kasetin" lopullisesti. Keskustelupalsta on edelleen nimensä mukaan keskustelupalsta, jossa toivottavasti valelääkärit ei ala yrittään päteä.
      Citikkakin on vain auto. Tosin kehnonlainen sellainen, mutta kuitenkin.

      • Psyykelekuri

        Sitähän minä olen koko ajan yrittänyt kertoa, että keskustelupalsta on nimenomaan keskustelua varten. Tällaiset nimimerkillä kirjoitettavat palstat tahtoo vain hyvin äkkiä pilata kaltaisesi irvailusta mielihyvää saavat trollit.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli_(internet)


    • Tyytyväinencitikisti

      Juu auto se vaan on eikä.minäkuvan jatke, siksi ei tulekaan spämmäiltyä toisten merkkien palstoilla haukuksimassa. On ihan OK että päättelet autojen paremmuutta omalla tavallasi ja hienoa että olet tyytyväinen autovalintaasi. Huoltokulut ei oo mulle iso taloudellinen ongelma mutta aika maltilliset ne on olleet viimeiset 10v.

    • tuvtestaaja

      Kyllä ottaa koville citikan surkea laatu.

      • Psyykelekuri

        Minä en ole huomannut, että kenelläkään muulla ottaisi koville kuin sinulla. Onhan se ärsyttävää kun ei lähdetä mukaan tyhjänpäiväiseen suunpieksäntään vaikka kuinka epätoivoisesti yrität, vaan huomautetaan kuinka lapsellista tuo trollaus on.

        Autoista voidaan keskustella heti kun keskustelu täyttää edes alkeellisimmat keskustelun kriteerit. Epämääräisten tölväisyjen heitteleminen ärsytystarkoituksessa ilman mitään kytköstä faktoihin ei ole keskustelua. Monessa omistamassani autossa on ollut ärsyttäviä pienempiä ja suurempia vikoja eikä niistä keskusteleminen tuota minkäänlaisia vaikeuksia. Siis keskusteleminen.


    • tuvtestaaja

      TUV tilastot ovat siis valhetta? Taas saksalaiset k#settaa. Psyykelekurin tilastot ei narraa. Eihän? Onko lääkitystä vaihdettava. Kukko vai kana??

      • Psyykelekuri

        Nyt alkaa ilmeisesti hihna luistamaan jo pahasti kun ei kunnon trolli-ilotteluun saa kaveria.

        Minähän jo kerroin, että autoista voidaan keskustella kun osaat keskustella. Mutta kuten jo todettu, ei sinua autot kiinnosta pätkääkään vaan hiekkalaatikkoikäisille soveltuva loputon jänkkääminen ja irviminen.


    • tuvtestaaja

      Miten osaakin psyykelekuri kääntää kirjoittelun autojen vikatilastoista kirjoittajiin. Syökö psyykelekuri kuormasta?

      • Dacialla

        Katsastuksen tilastoihin, ei vikatilastoihin. Luotettavaa tilastoa autojen vikaherkkyydestä ei taida olla olemassakaan, sellainen olisi kohtuullisen vaikea tehdä edes välttävän luotettavasti. Vuosittaisten katsastusten välissä auto voi olla vaikka viikottain pajalla eikä yhtään pidempää matkaa pääse ilman hinuria. Katsastuksessahan sellaiset viat ei ole päällä ja voi saada puhtaat paperit. Tai sitten ei koko vuoteen ole yhtään ajon keskeyttävää tai korjaamokäyntiä vaativaa vikaa ja katsastuksessa löytyy hieman liian väljä nivel. Kumpi on mielestäsi parempi auto, katsastuksessa hylätty vai puhtaat paperit saanut? Noin paljon katsastutilastot kertoo.


    • tuvtestaaja

      Höpö höpö. Katsastutilastot ja varsinkin pitkällä aikavälillä antavat varsin luotettavan kuvan autosta. Lisäksi on hinaustilastoja, autoliiton tiellejättämis tilastoja ym ym. Lisäksi autokorjaamojen asentajat tietävät, yllättävää kyllä, paljon autojen vikaherkkyydestä. Yksi hylsy autolle olisi sattuma. Jatkuvat vuodesta toiseen tulevat hylsyt ei. Tätä totuutta ei edes psyykelekurit voi kiistää.)
      Lisäksi USA tapaus.

      • åsmåå

        Katsatuksessa hylätyksi joutumisen kustannukset ovat autoilun kokonaiskustannuksissa varsin pieni tekijä. Siksi en jaksa ymmärtää, miksi nämä katsastustilastot nähdään niin merkittävinä?
        Citroen on menestynyt suht. hyvin mainitsemissasi tiellejättämis- ja hinaustilastoissa.
        Myös ruostesuojaus on varsin hyvällä tasolla.
        Kalliita moottoreiden tai vaihdelaatikoiden hajoamisia ei esiinny erityisen paljon.
        Kustannukset katsatusten väleillä ovat ne tekijät, jotka kertovat laadusta. laadusta kertovat myös auton ajo-ominaisuudet, turvallisuus, muotoilu jne. Näitähän ei katsastuksessa arvioida.
        Ja ei ole mitään USA- tapausta. Ei missään muualla, kuin Suomi 24- palstalla.


    • tuvtestaaja

      Katsastuskorjaukset ovat auton vuosikuluissa suuri tekijä. Varsinkin citikoiden huonot sähkölaitteet aiheuttavat usein hylsyjä. Korjauskustannukset voivat olla yli 10 000 euroa, euroopassa. USA.ssa enemmän koska auto on siellä lähes laiton.

      • åsmåå

        Olet väärässä. Onneksi. Ehkäpä tämä väitteesi asettaa muutkin väittämäsi siihen valoon, minkä ne ansaitsevat ja lukijat tekevät johtopäätöksensä siitä, miten asiat aikuisten oikeasti ovat.


      • ksaara

        Niinpä. Kuusi vuotta sitten ostin silloin viisivuotiaan Citikan, jonka olen nyt kuusi kertaa katsastanut. Kaksi kertaa tullut hylky. Toisella kerralla jarrulevyt liian kuluneet, uudet levyt ja palat parisen sataa euroa ja illan duuni. Toisella kerralla raidetangon päät väljät, kolmisenkymppiä ja illan duuni. Kyllähän siitä kieltämättä aika suuret vuosikulut kertyy.


    • tuvtestaaja

      Pystyn todistamaan kaikki väitteeni todeksi. Tervetuloa citroen seminaariini, missä paljastan suuren huijauksen.

      • åsmåå

        Todista edes yksi väitteesi tällä palstalla..
        No, alusta alkaen on kai ollut selvillä, että et edes pyri keskusteluun, vaan provoamiseen. Miksi? Sitä monet ihmettelevät. Mitä palkitsevaa koet saavasi käytökselläs?


    • tuvtestaaja

      "Mitä palkitsevaa koet saavasi käytökselläs". En yleensä vastaa teinien trollailuun, mutta olen huolissani citikan omistajien oikeusturvasta.

      • dzfbzrfdz

        Sinun kannattaisi pikemminkin olla huolissasi siitä, mitä omien korviesi välissä tapahtuu, tai mitä siellä ei tapahdu.


      • Psyykelekuri

        Tämä on paras pitkään aikaan.


    • tuvtestaaja

      Psyykelekuri selvästi nauttii kun toisia kiusataan. Toimitko ammatissasi samalla tavalla? Pilkkaatko potilaita heidän selän takana. Mitä nautintoa saat sellaisesta??

      • Psyykelekuri

        Siis minä, joka ei oikeastaan paljon muuta kommentoi kuin kritisoi pelkästään ärsytys ja irvailumielessä kirjoitettuja juttuja. Onko oikeasti niin, ettei kukaan muu ole ennen pistänyt sinua miettimään mikä merkitys sinulle trollaamisella on? Tuntuuko se kiusaamiselta kun itsetutkiskelu ei tuota miellyttäviä johtopäätöksiä?


    • tuvtestaaja

      Avasin tämän keskustelun koska olen Natsi joka ei voi sietää Ranskalaisia autoja.
      Olen myös rasti jonka vihapuheen kohteena ovat erityisesti kaikki Citroenin omistajat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      583
      4252
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3479
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      144
      3126
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      166
      2407
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2260
    6. 235
      1748
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1437
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1320
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1120
    Aihe