Iskelmätähti Saara Aalto julkaisi instagram-tilillään söpön kuvan hänestä ja Meri-rakkaastaan.Minä ja Meri halutaan lapsi!Jäiköhän Saaralta biologian oppitunnit käymättä???
Iskelmätähti Saara Aalto
9
261
Vastaukset
- Evoluuttoori
Ei jäänyt. Nykyjään maailma on jo niin kehittynyt että seksuaalivammaisetkin voivat tehdä lapsia...
- Teinitohtori
On muuten harvinaisen luotaantyöntävän näköinen "nainen" tuo Aalto.
- sssaaraaa
Tuo on makuasia mutta meikkikään ei auta tässä tapauksessa.Onkohan äänikin feikkiä koneautettua?
- pölöpölö77
Ei lapsia näille homosexuaaleille ollenkaan ovat itse valinneet elämänsä jonka mukaan elää ei niitten tarvi pilata viattoman lapsen elämää siis kaikki adoptio oikeudet ja muu venkoilu että saisi lapsen pitää niin pois näiltä, pilaavat lapsien elämän!! Hommatkoon lemmikkielukoita ja paijatkoon niitä!!
- mittatäysi
Mitä hiton söpöjä kuvia kahden lesbo harakan kuvia. Kuinka kehtaavatkin lehdistölle ilmoitella, että haluaisivat lapsen. Ei ikinä. Vai onko heistä toisella munat.
Pois julkisuudesta. En osta ainuttakaan lehteä, jossa noista harakoista on juttua. - kohtakokomaatäynnä
Minusta he ovat kykenevämpiä vanhemmuuteen, kuin moni paikallinen luuseri! Nämä syrjäytyneet reppanat vaan tuntuu olevan kovin sikiävää sakkia.
- SiltsunJarski
Jos kaksi samaa sukupuolta olevaa hieroo mulkkujaan tai pimperoitataan toisiaan vasten ja tulevat saatetuksi sillä toimenpiteellä raskaaksi niin siitä vaan. Rakkaat onnea matkaan...
- HeteroTero
Minä kyllä oksennan nyt...
- älkää_höpöttäkö
https://www.youtube.com/watch?v=1-JBP4VBXHY
Kattokaa tuosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983