Iskelmätähti Saara Aalto

saarannaisspermaa

Iskelmätähti Saara Aalto julkaisi instagram-tilillään söpön kuvan hänestä ja Meri-rakkaastaan.Minä ja Meri halutaan lapsi!Jäiköhän Saaralta biologian oppitunnit käymättä???

9

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Evoluuttoori

Ei jäänyt. Nykyjään maailma on jo niin kehittynyt että seksuaalivammaisetkin voivat tehdä lapsia...

• Teinitohtori

On muuten harvinaisen luotaantyöntävän näköinen "nainen" tuo Aalto.

• sssaaraaa

Tuo on makuasia mutta meikkikään ei auta tässä tapauksessa.Onkohan äänikin feikkiä koneautettua?

• pölöpölö77

Ei lapsia näille homosexuaaleille ollenkaan ovat itse valinneet elämänsä jonka mukaan elää ei niitten tarvi pilata viattoman lapsen elämää siis kaikki adoptio oikeudet ja muu venkoilu että saisi lapsen pitää niin pois näiltä, pilaavat lapsien elämän!! Hommatkoon lemmikkielukoita ja paijatkoon niitä!!

• mittatäysi

Mitä hiton söpöjä kuvia kahden lesbo harakan kuvia. Kuinka kehtaavatkin lehdistölle ilmoitella, että haluaisivat lapsen. Ei ikinä. Vai onko heistä toisella munat.
      Pois julkisuudesta. En osta ainuttakaan lehteä, jossa noista harakoista on juttua.

• kohtakokomaatäynnä

Minusta he ovat kykenevämpiä vanhemmuuteen, kuin moni paikallinen luuseri! Nämä syrjäytyneet reppanat vaan tuntuu olevan kovin sikiävää sakkia.

• SiltsunJarski

Jos kaksi samaa sukupuolta olevaa hieroo mulkkujaan tai pimperoitataan toisiaan vasten ja tulevat saatetuksi sillä toimenpiteellä raskaaksi niin siitä vaan. Rakkaat onnea matkaan...

• HeteroTero

Minä kyllä oksennan nyt...

• älkää_höpöttäkö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      53
      2301
    2. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      18
      2171
    3. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      167
      1854
    4. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      232
      1339
    5. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      127
      1269
    6. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1144
    7. Vauvat syntyvöät vihan lapsina?

Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O
      Luterilaisuus
      66
      1065
    8. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      952
    9. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      84
      887
    10. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      70
      862
    Aihe