Haluaisin mennä naimisiin ja sitä ollaan jo kihlatun kanssa suunniteltu, MUTTA. Mistä isolle morsiammelle puku? Ylipäätänsä onko edes kaunista pukua isoille naisille olemassa? Pitäisikö luopua häiden suunnittelusta kokonaan? Olen kokoa 50 ja minulla on päärynänmallinen vartalo, minkälainen puku tällaiselle kropalle käy?
Maistraatti on kyllä käynyt vahvasti mielessä, siellä voi mennä vaikka collareissa naimisiin :D
Iso morsian
8
172
Vastaukset
- eierityisiä
Kirkko ei aseta mitään erityisiä pukuvaatimuksia.
Vaatteet on oltava päällä, mutta mikä tahansa vaate, jossa liikut ihmisten ilmoilla käy. - Plussizefuturebride
Tarkennuksena: en kuulu kirkkoon, joten kirkko ei ole vaihtoehto.
- tekisinnäin
Sinuna ehkä ihan suoraan katselisin muista kuteistasi mallin joka sinulle sopii sikäli kun jotain kolttua kaapista jo valmiiksi löytyy sekä katselisin vähän vaikka netistä millaisia ratkaisuja maailmalla on olemassa. Sitten kun saat suunnitelman valmiiksi niin marssisin hyvän ompelijan luokse. Puku sinällään maksaa joka tapauksessa ja jos et ihan käsin ommelluista paljeteista haaveile niin ompelija ei välttämättä sen kalliimmaksi tule kuin kaupasta ostettukaan. Vähän tietysti riippuu tosiaan millainen prinsessamekko olikaan haaveissa. Liikkeissä muoti on todella yksipuolista ja jos lisäksi vähääkään tarvit persoonallista otetta pukuusi niin ompelija on melkein ainoa järkevä vaihtoehto, ja tulee ainakin samantien juuri sinun mittojesi mukaan tehty puku.
- palveijakotiin
Miten jo kukaan sinua huolii, tuommoinen iso morsian.
- kääpiömorsian
Mä lohdutan sua. Kun menin itse naimisiin olin kokoa 34-36 ja en meinannut MILLÄÄN löytää sopivaa pukua. Pienirintaisena kaikki olkaimettomat puvut tippuivat päältä ja kangasta muuten vain roikkui joka puolella ylimääräistä. Loppujen lopuksi löysin netistä yhden puvun johon ihastuin ja jonka rohkenin tilata. Sekin oli hieman väljä rintojen kohdalta, mutta käytin pukua ompelimossa, jossa sitä kavennettiin hieman.
- LöytyyKyllä
Hae netistä hakusanalla plus size wedding dress, taatusti löytyy vaikka mitä. Isotkin morsiamet voivat olla upeita vaikka joku pienimunainen älykääpiö täällä muuta väittää.
- Morsianmyös
Hääpukuliikkeestä, netistä tai fb-hääkirppikseltä löytyy. Olen saman kokoinen ja mulla on upea valkoinen puku.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801965
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591686Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461656- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1491208Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501072Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 15879
- 69862
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26856