to oli kova pakkanen. ajoin auton lämpimään halliin. Lähdin asioille, ja kun tulin autolle niin ovi ei enää auennut. Joudun repsikan puolelta kulkemaan. Auttakaa ja neuvokaa minua ? Olen itse yrittänyt monia konsteja: Sulattanut auton kunnolla, otin sulakkeen pois, että keskuslukitus ei toimi, öljynnyt lukkopesän, tehnyt ovipaneliin reijän ja öljynnyt kunnolla kaiken, rämpyttänyt kuskin ovikahvaa, kuskin sisäkahvaa, nostanut nappia sisältä mutta se pyrkii menemään takas alas eli hieman joutuu voimaa käyttää. Kaikki muut ovet aukeaa keskuslukituksella sekä avaimella kääntämällä tai nappia nostamalla sisältä. Kuskin ovi on nyt ollut jo viikon kiinne. Auttakaa minua ?
Kia Picanto vm 2007 Apua tarvitaan nopeasti ?
5
119
Vastaukset
- Mappelalla
Ovi on nyt korjattu. Korjaamossa mies hoiti avauksen alle minuutissa käyttäen lamppua ja tosi pitkää ruuvimeisseliä. Kysyin että mikä siinä oli vikana ? Vastaus oli: Ammattisalaisuus. Eivät suostuneet kertomaan. No pääasia, että ovi on nyt kunnossa. Aukaiseminen maksoi 30€. Aiheen voi minun puolesta sulkea.
- eisähkööovessa
Tökkäs pistokkeen paikalleen , passatissa kerran sama homma
- uusiutuvaamallia
Omituinen vika?
- Kallistaon
Kalliita on tosiaan Kian huollot kuten täällä tietämättömät/kokmattomat kossit kirjoittelee?
- Kylläonkallis
Tuoko oli kian huolto. Entäpä öljynvaihto? Kyllä Esim Ceed:in huoto on paljon yli 500e merkkihuollossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131