Maksaako Nordbooks kirjailijoille koskaan palkkioita?`
Vastaukset 14
- rthrytyjtu
Juristin kanssa maksavat!
- Kypsyin
Tyrkyttävät myymättä jääneet kirjat "palkkiona", ja/tai laittavat ne myyntiin "tuotto hyväntekeväisyyteen" kysymättä kirjoittajalta yhtään mitään.
- Ekologia
Myymäättä jääneet kirjat laitetaan silppuriin muissa kustantamoissa. Tosin siihen on ehkä tullut muutos. Eräällä yleishyödyllisellä kirppiskellä oli Kati Hiekkapellon kirjoja hyllykaupalla, hinta 2 euroa kappale.
- jusape
Kustantaja Laaksonen ei kuulemma ainakaan laita kirjojaan alennusmyyntiin, näin yksi hänen kirjailijoistaan on sanonut. Kuulemma maksanut myös 50% kirjan tuotosta ainakin kyseiselle kirjailijalleen, kun yleinen taso on ilmeisesti ollut kustantamoilla 20-25%.
- tetewe
siis ketku tyyppi?
- Anonyymi
Kyllä
- Nummi-Pusulasta
Eivät maksa, vaan kirjoittajan pitää sitoutua ostamaan tietty määrä omia kirjoja. Käytännössä siis omakustanne, en suosittele. Moni on mennyt halpaan ja luullut, että saa esim. kustannusvirkailijan palveluksia. Ei saa!
- wurttila
Kaikenlaista ulosotossa. Ei siis maksa verottajallekaan :)
- turhaantunut
Edellisen johdon aikana maksoi supimuksen mukaan, mutta kirjastani vuodelta 2014 en saanut enää mitään.
- aaprahammia
Siite pitää tehdä rikosilmoituksia.
- 8345
Nordbooks -heeeh heehHEEEEE!
- Anonyymi
Ei ilmoittele myydyistä kirjoista,ei mainosta, eikä maksa. Huono paikka
- Anonyymi
Uskomattoman paska paikka josta ei saa koskaan palkkioita,ei kirveelläkään, huono asiakaspalvelu (ei vastaa puhelimeen on muka aina kokouksissa), ei toimi kustannusvirkailijan tai -toimittajan tavoin ja ostattaa omia kirjoja ja ottaa rahat päältä, ei markkinoi,ei mitään. Hankala toisia aliarvioiva äijä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskomattoman paska paikka josta ei saa koskaan palkkioita,ei kirveelläkään, huono asiakaspalvelu (ei vastaa puhelimeen on muka aina kokouksissa), ei toimi kustannusvirkailijan tai -toimittajan tavoin ja ostattaa omia kirjoja ja ottaa rahat päältä, ei markkinoi,ei mitään. Hankala toisia aliarvioiva äijä!
Mulle tarjos omia myymättä jääneitä/markkinoimattomia puoleen hintaan varastostaan. Olkaa varovaisia tän kans.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531087Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll231069Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514842- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181615Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562