Esitteli itsensä puolalaiseksi opiskelijaksi. Tummat vaatteet ja tumma reppu, nuorehko suomea puhuva mieshenkilö. Voi olla varasliigan tiedustelija.
Kaupustelija liikkeellä
5
105
Vastaukset
- Oventakana
Oliko millä liikkeellä? Vihreällä polkupyörällä?
- kääkkääks
En oikein päässyt selville kulkuneuvosta. Tie oli erittäin liukas, niin että pyörällä oli aika mahdoton liikkua. Luulen, että kaupustelijaa kuskattiin autolla, jätettiin autosta vähän salaa ja tuli tänne kävellen tai sillä pyörällä.
- Oventakana
Pyörällä oli liikkeellä, kävi oven takana koputtamassa. Tie myöskin liukas, joten olikohan tuokaan oikeasti pyörällä. Tummanvihreä mummopyörä ja huomiotakki päällä. En tiedä millä asialla oli.
- vuosisadanmatkustaja
Puolalaisia opiskelijoita kävi joskus takavuosina. Aloin tentata missä yliopistossa opiskellaan, mitä opiskellaan ja miksi aiotaan valmistua. Ei ymmärretty englantia, saksaa, ruotsia eikä suomea. Viime vuosina on ollut rauhallisempaa.
- varasliiga
Kaupustelijoista tulee ilmoittaa hätänumeroon 112. Ne ovat aika varmasti tiedustelijoita ja katsovat onko ketään kotona ja mitä voisi varastaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838