Hesburger kastikkeentekijä?

late94

Onko joku ollut kesätöissä täällä?

Olisi kiva kuulla työstä edes jotain, sillä eivät ehdi vastaamaan puhelimeen eivätkä viesteihin.

Kiinnostaisi kuulla, että millaiseen työhön ja paikkaan olen hakenut...

2

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tervemenoa

Suuri salaisuus on, että esim. majoneesit ja ketsupit ja sinapit tehdään Kaarinassa keskusvarastolla saksalaisella huulipunan valmistuskoneella. Salmloista ja hesburgerista, eli hra. Naantalin auringosta tuli suuri herra ja universumin napa tänne muutaessaan. eipä ole enää asiaa kantakapunkilaisille kotikaupunkiinsa kun Hese, muutama hydraalikkapelle Kaarinatien varressa ja pari idioottia tuli pop pankkeineen pikkurilli takapuolessa kuin un iversumin keskipisteet. Eihän heillä ollutkaan kuin ylimielinen asenne ja puolimiljoonaa enemmän velkaa kuin sosiaalipummilla ja meidän kantakaupunkilaisten pitäisi nähtävästi muuttaa pois täältä. Joku saakelin kerta kantakaupunkilaisten pitäisi näyttää kuka täällä todellisuudessa on ja kuka ei. Pystyttäkööt huulipunakoneensa jonnekkin muualle. Pk-yrittäjät työllist'ää ja maksaa veroja huomattavasti enemmän kuin Nokia parhampina vuosinaan tai yksi majoneesipelle Naantalista. Ei kun Salmela etsii alle kuuden euron pitsaa ja verohuijareita. Niin rehellinen ja uskonnollinen kuin onkin.

• late94

Oiskohan jonkun muun "tietoa" työstä/paikasta saatavilla?
      Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe