Onko joku ollut kesätöissä täällä?
Olisi kiva kuulla työstä edes jotain, sillä eivät ehdi vastaamaan puhelimeen eivätkä viesteihin.
Kiinnostaisi kuulla, että millaiseen työhön ja paikkaan olen hakenut...
Hesburger kastikkeentekijä?
2
100
Vastaukset
- tervemenoa
Suuri salaisuus on, että esim. majoneesit ja ketsupit ja sinapit tehdään Kaarinassa keskusvarastolla saksalaisella huulipunan valmistuskoneella. Salmloista ja hesburgerista, eli hra. Naantalin auringosta tuli suuri herra ja universumin napa tänne muutaessaan. eipä ole enää asiaa kantakapunkilaisille kotikaupunkiinsa kun Hese, muutama hydraalikkapelle Kaarinatien varressa ja pari idioottia tuli pop pankkeineen pikkurilli takapuolessa kuin un iversumin keskipisteet. Eihän heillä ollutkaan kuin ylimielinen asenne ja puolimiljoonaa enemmän velkaa kuin sosiaalipummilla ja meidän kantakaupunkilaisten pitäisi nähtävästi muuttaa pois täältä. Joku saakelin kerta kantakaupunkilaisten pitäisi näyttää kuka täällä todellisuudessa on ja kuka ei. Pystyttäkööt huulipunakoneensa jonnekkin muualle. Pk-yrittäjät työllist'ää ja maksaa veroja huomattavasti enemmän kuin Nokia parhampina vuosinaan tai yksi majoneesipelle Naantalista. Ei kun Salmela etsii alle kuuden euron pitsaa ja verohuijareita. Niin rehellinen ja uskonnollinen kuin onkin.
- late94
Oiskohan jonkun muun "tietoa" työstä/paikasta saatavilla?
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780