Minulla on kiusallinen vaiva. En saa orgasmia yhdynnässä, koskaan. Vaikka kuinka yrittäisin, niin heti kun tuntuu hetken hyvältä niin kohta se katoaa. Kyse ei ole siitä ettenkö haluaisi. Itsetyydyttämällä saan orgasmin joka kerta ja hyvin nopeastikin jos niin tahdon. Mikä avuksi sillä haluaisin todella nauttia seksistä toisen kanssa niin, että minäkin saisin orgasmin. Kohtalotoveria?
En saa orgasmia
40
1867
Vastaukset
- OletkoTäysinHukassa
Kerro nyt ensin oletko mies vai nainen!
- Lettulevälläänn
Nainen
Olet sitten mies tai nainen, niin paineita ottamalla ja väenvängällä yrittämällä se ei ainakaan tuu. Saatko orgasmin partnerin kanssa muilla tavoin? Voisit kokeilla ensin ihan vain oppia vapautumaan kumppanin seurassa ja opettaa hänelle, mistä tykkäät, kyllä se orkkukin sieltä saattaa tulla :) Ja voihan seksistä nauttia ilman orkkuakin.
- Anonyymi
pietuerkirsi kirjoitti:
minä työsin mopin varren.oli ihanaa!!
[email protected]muista että numero löytyy findesta.
- Anonyymi
pietuerkirsi kirjoitti:
[email protected]jamalin oma rattopoika-
- Anonyymi
pietuerkirsi kirjoitti:
[email protected]yamalin rattopoika.
- mh43
Saanko kysyä minkä ikäinen olet?
- Anonyymi
ikä loppu.
- pienet-apuvalineet2
Seksikaupasta löytyy pieniä apuvälineitä asiaan. Ostin pieniä vibraattoreita täältä:
http://www.vuxen.fi
Aikaa ja rauhaa - pakko-orgasmi ei onnistu. - Lupapyytääsormea
Yllättävän monet naiset ei saa. Jopa muutamalla miehellä on orgasmivaikeutta. Herrasmies kyllä sormettaa ja nuolee eikä vain hoitele itseään. Saatko jos mies nuolaisee? Tai sormettaa tms?
- 65465465465
Oletko kokeillut tätä: https://www.hotlips.fi/tuote/klitoriskiihotin-satisfyer-pro-2/SatisfyerPRO2/
- kokeelevaikka
lettu levilleen ...niiiii. ja nimim. paljasti sut. let.... lopussa kaksi nn..........äääää
- lovejapiis
Samoilla linjoilla kuin lupapyytääsormea. Kaikki ei saa. Sormilla ja kielellä kyllä sitten. Vibraattorin käyttöä yhdynnän aikana ei kannata hävetä, hauskaahan se on miehellekin. Hyväpuoli tulemattomuudessa on , että voi rakastella pitkään. Miehenä tulemista voi säädellä aika hyvin, vaikka kerran koin kyllä poikkeuksen... Jotkut naiset tulevat liiankin helposti ja haluavat taukoa orgasmin jälkeen.
- Kohtalontoveri-joskus
Ompas kiva tulla piiiitkän tauon jälkeen tänne lueskelemaan näitä ja huomata että osalla kestosuosikki on edelleen tuo löylykauha!
...mutta siis, todellakin seksin aikana kannattaa pyytää sormea, kertoo mistä nautit ja jos löydät taitavan seksikumppanin niin hän löytää sen ilman sanomistakin! Joskus se että et hallitse tilannetta vaan annat virran viedä ja rentoudut niin antaa lopulta parhaan nautinnon! Tsemppiä! - pietuvenäjänihmeroger
ylösylös
- Female88
Mulla sama juttu, en ole ikinä saanut yhdyntä orgasmia. Mutta luulen että mieheni penis ei ole tarpeeksi iso että olisi mahdollista yhdynnässä orgasmi saada. Esim. jos ollaan normi asennossa eli mies päälläni niin jotenkin tuntuu et ei tunnut penis sisälläni paljoa missään. Toki tuntuu et on sisällä mut vaikka yrittäisin supistaa niin silti ei tunnu tarpeeksi hyvältä. Eli oiskohan koolla kumminkin väliä, ainakin paksuudella? Joissakin asennoissa tuntuu paremmalta esim. takaa tai kun mies on päällä mutta jalkani on hänen harteilla. Mut tuntuu siinäkin et just kun on hyvä asento niin mies tulee liian nopeasti etten kerkee tarpeeksi kauan nauttia että saisin orgasmin...
- ssmmnn
Minulla on sama ongelma, itsetyydytyksellä saan, miehen kanssa en. Johtuu ehkä siitä, etten vain nuorempana ehtinyt oppia saamaan miehen kanssa. Olin alta kaksikymppinen, kun menin avoliittoon (joka kesti toistakymmentä vuotta) ja kerroin ihan alussa silloiselle miehelle, etten ole saanut rakastellessa. Tasan kerran hän yritti sormettamalla saada minut tulemaan, mutta kun siinä meni aikaa, hän totesi, ettei jaksa kun käsi väsyy ja käänsi selkänsä jättäen minut tippa linssissä makaamaan siihen. Sen jälkeen mentiin aina samalla kaavalla ja touhu loppui siihen, kun hän sai. Eipä siinä liitossa sitten viimeiseen kolmeen vuoteen ollutkaan seksiä ja luulin olevani frigidi, kun ei homma kiinnosta.
Eronkin jälkeen pysyttelin kymmenisen vuotta ihan keskenäni paria seurusteluyritystä lukuunottamatta, kunnes reilu pari vuotta sitten kohdalle sattui vähän taitavampi mies, joka herätteli ihan uusia tuntemuksia ja huomasin, että seksistäkin voi nauttia! Hänenkään kanssaan en lauennut, suhde oli sen verran lyhyt, mutta opin kuitenkin nauttimaan ihan uudella tavalla. Jokusen vähän taitavamman miehen olen sen jälkeen kohdannut, mutta usein kuitenkin ongelmana on se, ettei naisen kimpussa jakseta "peuhata", tiedän, ettei pelkkä naiminen riitä siihen, että saan, varmaan vähemmistölle naisia se riittää.
Nyt aloittelen seurustelua uuden, ihanan ja huomaavaisen miehen kanssa, toivon kovasti, että osaan avautua hänelle ja heittäytyä... Mutta miten miehelle "opetetaan" se, mistä minä tykkään..?- Naiset_kunniaan
Puhumalla asiasta
Miehet ovat hölmöjä jos eivät pysty tekemään sulle orgasmia
- UkotKuriin
Se käy niin että sanotaan miehelle että hei, mä en helposti saa, jos haluat pillua niin ensin sormetat, nuolet ja pidät hyvänä ja sitten jos vielä seisoo niin pääset vanhoille liukkaille.
- ssmmnn
:'D Täytynee testata...
Sehän se varmaan on, että on tottunut vain "hoitelemaan" miehen mahdollisimman hyvin eikä vaatimaan itselleen mitään. Ja kyllä siinäkin menee aikaa, että oppii luottamaan uuteen ihmiseen, ennen kuin uskaltaa heittäytyä.
- Kimppakivan_nimeen
Sinun kannattaa ottaa osaa kimppakivaan sinä ainoana naisena ja itsestäsi riippuu montako miestä uskot pystyväsi tyydyttämään niin varmasti miehet saavat sinut laukeamaan
- ssmmnn
Hmm, ajattelisin tuon niin päin, että miten siinä keskittyy omaan nautintoon, kun olisikin monta miestä tyydytettävänä... Vaikutus voisi olla päinvastainen. ;)
- Aivanihanaorgasmi
Itsellä sama ongelma. En saa pelkästään yhdynnän aikana vaikka miten päin olisi. mies haluukin usein antaa suuseksiä, joten saan orgasmin ja sen jälkeen saankin yhdynnän aikana. Välillä otetaan joku lelu mukaan, joka auttaa orgasmin saamista ;)
- Molemmillekivaa
Kuulostaa hyvältä vinkiltä. Nainen rentoutuu suuseksillä ja sen jälkeen homma toimii. Pitää kokeilla, jos vastaan tulee...
- kokogfddd
kohdalleni on myös asunut naisia joilla on vaikeuksia , jälkikäteen ovat kertoneet että luulin että vika on minussa mutta en tiennyt että orkkuja voi saada näin paljonnäin lyhyessä ajassa, sormeni saavat myös kiitosta ja huuleni
en ole vielä tavannut naista joka ei saisi kanssani orkkua ja nyt en ole seukannut 3 kanssa vaan muutaman muunkin- Naistenmies83
Korjaan sun puolesta tuosta lausetta:
"en ole vielä tavannut naista joka ei saisi kanssani TEKOorkkua"
- pietueroska
tämä ylös
- JJeespoks
En minäkään sitä orgasmin hekumaa ole yhdynnässä ikinä saanut ja ikääkin jo miltein nelkyt.Vaikka kuinka miehille näyttää miten se tehdään klittaa hieromalla niin ne sormet on kuin hapuilevat sokeena umpimettässä.
- ghjkjhghjkjhghj
hieronta on vanha konsti mutta toimiva..
- Anonyymi
ghjkjhghjkjhghj kirjoitti:
hieronta on vanha konsti mutta toimiva..
niin on ja toimiva,
- Låmanoman
Jsks hyvin harvoin saanut orgasmin toisen kanssa, yleensä kiinnostus vaan lässähtänyt muutaman minuutin jälkeen. Joten päätin antaa olla. Olen nyt yli 40v ja viimekerrasta toisen kanssa yli 20 vuotta. Eikä kaduta. Itse tietää parhaiten mikä toimii.
- Anonyymi
Mä suosittelen vibraa seksihommiin mukaan, ei siis Satisfyeria, jonka kohdistus on tosi tarkkaa.. Vibraa voit käyttää melkein asennossa kun asennossa! Mieskin vois lnauttia sun orgasmista lantionpohjan lihasten supistellessa..
Mulla on sama ongelma, ja tykkään tästä
https://www.huippukiva.fi/products/satisfyer-ultra-power-bullet-2-musta-4009599
Saa varmaan muualtakin kuin Huippukiva sta.. - Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/E6t5E1
- Anonyymi
Rakastelun jälkeen nainen herkistyi ja kiitti minua. Kysyin miksi herkistyi, sanoi eka kertaa elämässä yhdynnässä sai orgasmin, nainen oli silloin n. viisikymppinen.
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 http://aepgcorp.com/H/D2f9L5
- Anonyymi
Kuulema vain noin kymmenen prosenttia naisista saa orgasmin yhdynnässä
- Anonyymi
kyllä jamalissa pistää nauramaan.
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035