Mitä tapahtui höyhensaaret.info:lle?

nettisurfaaja

Onko kenelläkään tietoa mitä on tapahtunut kyseiselle verkkosivulle? Ei toimi enään.

17

2689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooviikonvanha

      Sitä minäkin mietin. Oli tosi hyvä paikka, joten toivon ettei ole hävinnyt kokonaan...

    • outoontuo

      Mitä ssitilla oli?

    • entinenkäyttäjä

      Höyhensaaret katosi, sillä ylläpitäjä lakkasi maksamasta sivuston palvelinmaksua

    • phpseasy

      Olisin ollut halukas aloittamaan foorumin uutena modena, mutten ehtinyt saada otettua yhteyttä sivun ylläpitäjään.

    • NoHoh123

      Olin juuri menossa tarkistamaan mitäs sivustolle kuuluu. Harmi kun lopetettiin.

      • Tanssityttö-80

        Joo, mäkin olin menossa kattoo. Että kun harmittaa. Joku kysyi mitä siellä oli. Siellä oli tietoa selkounitekniikoista, ja selkouni (sekä muita uni)keskusteluja. Halusin just selata sivustoa, jotta voisin päästä helpommin selkouneen...


    • Flora-G

      Mä voisin koodata uuden sivuston ja pistää foorumin uusiks jos joku moderois mun kanssa ja osallistuis domainin maksuun. Kellään yhteyttä vanhan foorumin omistajaan jos ois tiedot tallessa??

      • Selkouneksija

        Joooo ehdottomasti jos mahdollista koodatkaa joku!! Ite en tiiä näistä koodausjutuista..mutta höyhensaaret erittäin hyvä sivu


    • HoyhenistaViisastunut

      Siis höyhensaaret.info oli yksi internetin helmistä. Edellä aikaansa tietyllä tavalla. Jotenkin sinne tasasin väliajoin aina eksyi lukemaan mitä absurdimpia ja erikoisimpia näkemyksiä todellisuudesta ja unimaailmasta.

      Muistan olleeni noin 13-vuotias, kun eksyin sinne ensimmäisen kerran, ja pidin koko touhua aivan päättömänä. Kuitenki siemen jäi itämään ja muutamaa vuotta myöhemmin palasin sinne ja uskaltauduin harjoittelemaan sivustolla esitettyjä valveunitekniikoita. Onnistuin näkemään lyhyen valveunen kerran ja olin kokemuksesta hyvin vaikuttunut, mutta sitten asia jäi sikseen, olihan minulla tietenkkn vaikka mitä mielenkiintoista muutakin tekemistä.

      Muutamaa vuotta myöhemmin taas, aikuisuuden kynnyksellä ja monia kokemuksia rikkaampana, hoyhensaaret.info hiipi taas mieleeni. Silloin ymmärsin aivan uudella tasolla ihmisten höpinöitä kyseisellä sivustolla, kun sinne taas eksyin. Yllättäen samoihin aikoihin näinkin sitten elämäni ensimmäisen ja ainoan kunnollisen valveunen, ja se oli sanoinkuvaamattoman erikoinen kokemus.

      Tänä päivänä olen melko jalat maassa oleva yliopisto-opiskelija, ja hoyhensaaret.info antoi sellaista perspektiiviä todellisuuteen, jota ei kyllä yliopistomaailmassa varmasti tule vastaan. Ja hyvä niin, koska tieteellä ei noita asioita pystytä vielä tutkimaan. Ainakaan sillä tasolla millä hoyhensaarilla sitä jengi tutki :D

    • HoyhensaaretTakaisin

      P.S olisin valmislahjoittamaan pienen summan (10-100€) jollekin, joka tekisi jotain muuta asian eteen kuin kirjoittelisi kommentteja suomi24:seen. Laitetaanko mesenaattikeräys pystyyn? :D

    • Taskumauri

      Uusi pystyyn! Oli todella hyvä foorumi ja mukava yhteisö vaikka loppua kohden aika hiljainen.

    • Vihru

      Hei, täällä valmis auttamaan moderoinnissa sekä foorumin pystytyksessä jos vaan saadaan maksaja jostain? laittakaa emailia osotteeseen [email protected]

    • Anonyymi

      Jos joitakuita kiinnostaa vielä höyhensaari sivuston uudelleen pystyttäminen, niin mulla riittäis osaaminen niin sivustojen tekemiseen kuin täyttämiseen, sillä olin aika veteraani siihen aikaan näissä hommissa ja nykyään oon koodari! Pystyisin mun nykyiselle palvelimelle laittaa nämä pystyyn, niin maksu ei olisi hirveän korkea!

      • Anonyymi

        Siihen aikaan nimellä Arvostelija liikuin!


      • Anonyymi

        Pistähän pystyyn, voisin itse ryhtyä jonkun sortin vuositason lahjoittajaksi! Juuri itsellekin tämä sivusto tuli mieleen jostain vuosien takaa, ja harmikseni sain huomata sen kadonneen eetteristä. Muistaakseni oli yllättävän aktiivinen foorumi ottaen huomioon kuinka tuntematon aiheena valveunet oli tuolloin. Voisin jopa kuvitella tänä päivänä tälle foorumille olevan suurempi kysyntä.


    • Anonyymi

      Ei toimi enään. Siinä syy.

    • Anonyymi

      joskus 2007 tuli aktiivisesti luettua ja kerran kiitos vinkkien onnistuin selkounen näkemään, vaikkei se hirveän vahva ollutkaan. Tänään ajattelin katsoa vieläkö kyseinen sivusto olisi olemassa. Harmikseni huomasin että ei ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe