Maksatan rahoitusvastikkeet naapureilla

KeinottelijaKalle

Itse ostin perintörahalla muutamia sijoutusasuntoja..vaan sen verran mulkvisti kun olen, ei kiinnostanut niitä taloyhtiöiden remppoja alkaa itse makselemaan, jätin rahoitusvastikkeet julkkarista ja vesikatosta pystyyn..yhtiöt nappasivat asunnot kolmeksivuodeksi haltuun, ok, huolehtivat maksut kolmen vuoden ajan ja itse saan sitten velattomana ne takaisin, rahoitusvastikkeet 0€ ja kun se vuokra ei sitä kata niin osakkaat maksavat sitten minun puolesta vähän korkeampaa vastiketta, sosialismi on messevä asia!! eka olisi 31.11.16 tulossa..sittenpäs voinkin sen myydä pois..kiitos ja kumarrus naapureille minun puolesta, tätä tulen harrastamaan jatkosakin suosittelen muillekin vain epärehellinen pärjää..ja ps tarvittaessa muuten myyvät nuo asunnot..tilittävät sitten ylijäämän osakkeen haltijalle..olen tätä jo opettanut matuille joilla on luottoa ostaa kämpiä maasta että hyödyntää suomalaisen tyhmän rehellistä touhua..ja ps isännöitsijä ja hallitukset vielä tekivät muutamia virheitä huoneistojen haltuunotossa joista mennään käräjille kun avaimet on taas kourassa..laskua pukkaa.

1

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kepulikalle

Ja muuten sama homma toimii myös hyvin, aloitin homman ostamalla uuden paritalopuolikkaan jossa rahoituslainan raksaliikkeen toimesta, pikkupätäkällä kiinni ja vuokralaiset sisään, jätinrahoitusvastikkeen pystyyn, yhtiöhän sen nappasi tiety hallintaansa 3 vuoden ajaksi, no nyt kun minä olin yhtiössä ainut jolla rahoitusvastiketta maksettavana , maksaa taloyhtiö sen 3 vuoden ajan sitä vastiketta ja vuokraisn kämpän tarkoituksella alihintaan, nostivat vuokraa, oho..kämppähän tyhjeni kun ei vuokraa suostunut kukaan maksaman..joten nyt on tyhjänä ja rahoitusvastike juoksee..toiset maksaa ..yrittävät myydäkkin vaan ei mene kaupaksi...heheheh koettakaahan arvon osakkaat jaksaa kyllä minä sitten teitä muistan kun saan nykkelbergit takaisin..rahoitusvastike onkin pudonnut sen verran paljon että maksan loput itse pois ja onkin velaton..ja ps jos myytte alle markkinahinnan lähdetään siitä käräjille..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      158
      4475
    2. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      71
      4219
    3. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      13
      3376
    4. Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?

Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -
      Maailman menoa
      131
      2988
    5. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      187
      2699
    6. Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?

Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa
      Työpaikat
      39
      1777
    7. Missä näit viimeksi kaivattusi?

Menikö kohtaaminen hyvin vai ujousko esti lähestymästä?
      Ikävä
      67
      1505
    8. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      59
      1503
    9. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      116
      1233
    10. IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...

71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih
      Terveys
      18
      1175
    Aihe