Itse ostin perintörahalla muutamia sijoutusasuntoja..vaan sen verran mulkvisti kun olen, ei kiinnostanut niitä taloyhtiöiden remppoja alkaa itse makselemaan, jätin rahoitusvastikkeet julkkarista ja vesikatosta pystyyn..yhtiöt nappasivat asunnot kolmeksivuodeksi haltuun, ok, huolehtivat maksut kolmen vuoden ajan ja itse saan sitten velattomana ne takaisin, rahoitusvastikkeet 0€ ja kun se vuokra ei sitä kata niin osakkaat maksavat sitten minun puolesta vähän korkeampaa vastiketta, sosialismi on messevä asia!! eka olisi 31.11.16 tulossa..sittenpäs voinkin sen myydä pois..kiitos ja kumarrus naapureille minun puolesta, tätä tulen harrastamaan jatkosakin suosittelen muillekin vain epärehellinen pärjää..ja ps tarvittaessa muuten myyvät nuo asunnot..tilittävät sitten ylijäämän osakkeen haltijalle..olen tätä jo opettanut matuille joilla on luottoa ostaa kämpiä maasta että hyödyntää suomalaisen tyhmän rehellistä touhua..ja ps isännöitsijä ja hallitukset vielä tekivät muutamia virheitä huoneistojen haltuunotossa joista mennään käräjille kun avaimet on taas kourassa..laskua pukkaa.
Maksatan rahoitusvastikkeet naapureilla
1
114
Vastaukset
- Kepulikalle
Ja muuten sama homma toimii myös hyvin, aloitin homman ostamalla uuden paritalopuolikkaan jossa rahoituslainan raksaliikkeen toimesta, pikkupätäkällä kiinni ja vuokralaiset sisään, jätinrahoitusvastikkeen pystyyn, yhtiöhän sen nappasi tiety hallintaansa 3 vuoden ajaksi, no nyt kun minä olin yhtiössä ainut jolla rahoitusvastiketta maksettavana , maksaa taloyhtiö sen 3 vuoden ajan sitä vastiketta ja vuokraisn kämpän tarkoituksella alihintaan, nostivat vuokraa, oho..kämppähän tyhjeni kun ei vuokraa suostunut kukaan maksaman..joten nyt on tyhjänä ja rahoitusvastike juoksee..toiset maksaa ..yrittävät myydäkkin vaan ei mene kaupaksi...heheheh koettakaahan arvon osakkaat jaksaa kyllä minä sitten teitä muistan kun saan nykkelbergit takaisin..rahoitusvastike onkin pudonnut sen verran paljon että maksan loput itse pois ja onkin velaton..ja ps jos myytte alle markkinahinnan lähdetään siitä käräjille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605768- 1144958
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4022943Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s951421Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401129- 65961
- 29958
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46886Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109867Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839