Täydellinen idea asuntorommia odotteleville

black_friday

Romeleiden hermojen hoitoon auttaa täydellisesti kuplamuovin kuplien poksauttelu. Kuplia näkyy kaikkialla ja niiden poksauttelussa aika kuluu mukavasti.
Jokaisen kuplan kohdalla voi naatiskella ääneen:
- löysin kuplan, taas poksahti
- olin oikeassa, kupla poksahti
- jälleen kupla ja poksahti aah.
Hommaan kuluu kivasti sen verran aikaa, jonka tuottava väki käyttää töihin.
Ääniefekti on upea bonus hommasta ja pitkittää nautintoa melkein ekstaasiin asti.
Homma on edullista köyhälle väelle ja lisäksi just sopivan haastavaa ja mieli pysyy taatusti virkeänä.
http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/18618/normal_kuplamuovi3.JPG

24

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seliseliseli

      Heh heh hee. Tää oli päivän paras. Nauroin kyyneleet silmissä DDD:
      Kyllä tuhnua viedään.

    • Vittu anna osottees ja mä tuun käärimään sut kuplamuoviin ja lähetän maailmanympärimatkalle.

      • haha, hermot ei kestä?

        Huomasin töissä, että on sellaisia SUURIAkin kuplia noissa, ja sitkeää muovia. Ei edes riittänyt voimat kahdella sormella "poksauttaa"

        Ihan hyvä ajanviete.


      • laupias60 kirjoitti:

        haha, hermot ei kestä?

        Huomasin töissä, että on sellaisia SUURIAkin kuplia noissa, ja sitkeää muovia. Ei edes riittänyt voimat kahdella sormella "poksauttaa"

        Ihan hyvä ajanviete.

        Kyllä mulla hermo kestää. Kestääkö sulla hermo tulla ottamaan matsia mun kanssa. Varmasti virnuilu loppuu. Olen sanonut saman kaikille muillekin urpoille. Otan matsia ihan kenen tahansa kanssa.


      • DanK_BMW
        fiksusti.vuokralla kirjoitti:

        Kyllä mulla hermo kestää. Kestääkö sulla hermo tulla ottamaan matsia mun kanssa. Varmasti virnuilu loppuu. Olen sanonut saman kaikille muillekin urpoille. Otan matsia ihan kenen tahansa kanssa.

        Voin ottaa sun kanssa koskavaan säälittävä sossunisti. Luuletko ettei ole aikasemmin vuokrakehveleitä pyöritelty HÄ?. Missä ja millon, koska vaan käy, mieluiten pääkaupunkiseudulla arkisin ennen ilta yhdeksää vitun HOMO!


      • kassulla_normaalia
        fiksusti.vuokralla kirjoitti:

        Kyllä mulla hermo kestää. Kestääkö sulla hermo tulla ottamaan matsia mun kanssa. Varmasti virnuilu loppuu. Olen sanonut saman kaikille muillekin urpoille. Otan matsia ihan kenen tahansa kanssa.

        Vitun idiootisti vuokralla-ääliölle tiedoksi että, samalla kun poksauttelet niitä kuplamuoveja niin voit päästellä betoni-kuutiosi nurkassa lojuvaan tautiseen hetekkaasi rypistely reikää hölläilemällä kivasti metaani-kaasu rupsuja. On sitten ääni- ja hajuefektit kohdallaan, ihan kuten kunnon vuokra-kuoriaisella kuulukin olla.
        Voit myös ottaa sen naapurisi, mehmet :in mukaan kimppa kivaasi. Paukuttelette kupalmuoveja, piereskelette ja paukutatte toisianne kanssa pyrstöön siinä samalla. Mehmetiltähän se kyllä onnistuu kun on vanha lampaanussija muutenkin.


      • DanK_BMW kirjoitti:

        Voin ottaa sun kanssa koskavaan säälittävä sossunisti. Luuletko ettei ole aikasemmin vuokrakehveleitä pyöritelty HÄ?. Missä ja millon, koska vaan käy, mieluiten pääkaupunkiseudulla arkisin ennen ilta yhdeksää vitun HOMO!

        Kyllä mulle sopii. Laitan tuollaiset urpot nielemään oman sontansa.
        Älä sitten sano, etten varottanut.


      • kassulla_normaalia kirjoitti:

        Vitun idiootisti vuokralla-ääliölle tiedoksi että, samalla kun poksauttelet niitä kuplamuoveja niin voit päästellä betoni-kuutiosi nurkassa lojuvaan tautiseen hetekkaasi rypistely reikää hölläilemällä kivasti metaani-kaasu rupsuja. On sitten ääni- ja hajuefektit kohdallaan, ihan kuten kunnon vuokra-kuoriaisella kuulukin olla.
        Voit myös ottaa sen naapurisi, mehmet :in mukaan kimppa kivaasi. Paukuttelette kupalmuoveja, piereskelette ja paukutatte toisianne kanssa pyrstöön siinä samalla. Mehmetiltähän se kyllä onnistuu kun on vanha lampaanussija muutenkin.

        Pidä turpas kiinni urpo. Sä voit paukutella vaikka niitä likaisten kalsareitten kuminauhoja.


      • DanK_BMW
        fiksusti.vuokralla kirjoitti:

        Kyllä mulle sopii. Laitan tuollaiset urpot nielemään oman sontansa.
        Älä sitten sano, etten varottanut.

        Homma selvä, tykkään niellä. Mulla on aika iso, ota polvisuojat ja kondomit mukaan, tuon itseni ja viinat. Kerkeetkö tänään HOMO?!


      • rommausvitsi
        fiksusti.vuokralla kirjoitti:

        Pidä turpas kiinni urpo. Sä voit paukutella vaikka niitä likaisten kalsareitten kuminauhoja.

        Tässä mies mun makuun. Tuutko homoileen mun luokse slummikassulle? Mäkin oon vuokraluuseri ja kova ruskean reiän panija DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:

        Eihän haittaa että pääsin juuri suljetulta???


      • rommausvitsi
        rommausvitsi kirjoitti:

        Tässä mies mun makuun. Tuutko homoileen mun luokse slummikassulle? Mäkin oon vuokraluuseri ja kova ruskean reiän panija DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:

        Eihän haittaa että pääsin juuri suljetulta???

        Numerotrollilla (12-10) on leikannut lopullisesti kiinni. Jäi kiinni multinikkaamisesta ja whoreknowsbestin anuksen nuolemisesta. Bruah hah haa.


      • rommivitsi_
        rommausvitsi kirjoitti:

        Numerotrollilla (12-10) on leikannut lopullisesti kiinni. Jäi kiinni multinikkaamisesta ja whoreknowsbestin anuksen nuolemisesta. Bruah hah haa.

        Niin jäin. Paitsi että olen rommausvitsi original, jonka tuo feikki meni rekkaamaan ja jatkaa sillä nyt OK-homoiluaan DDDDDDDDDDDDDD:

        Bruah hah haa.


      • DanK_BMW kirjoitti:

        Homma selvä, tykkään niellä. Mulla on aika iso, ota polvisuojat ja kondomit mukaan, tuon itseni ja viinat. Kerkeetkö tänään HOMO?!

        En tiedä mitä täällä tapahtuu, mutta sä voit ihan vapaasti vaikka niellä ne kondomit. Haista paska.


      • fiksusti.vuokralla kirjoitti:

        Kyllä mulla hermo kestää. Kestääkö sulla hermo tulla ottamaan matsia mun kanssa. Varmasti virnuilu loppuu. Olen sanonut saman kaikille muillekin urpoille. Otan matsia ihan kenen tahansa kanssa.

        Jo pelkkä nimimerkkisi on säälittävä paradoksi.

        Ota matsia ihan vapaasti, varmasti halukkaita löytyy.


    • katse.as.hinnoissa

      Tuossa onkin mulle hyvä idea. Helpottaa kummasti homostelun välissä.

      • katse.as.hinnoissa

        Miten mä en ollut ennen tätä tajunnut.


      • katse.as.hinnoissa
        katse.as.hinnoissa kirjoitti:

        Miten mä en ollut ennen tätä tajunnut.

        Ehkä mä olin vaan liian homo.


    • älälyöääliö

      Tässä kaikkien paras idea paskatrollin mielenterveyden hoitoon. Bruah hah haa.

      • 1234e5r6ty

        Parhaimmat ideat elää ja kestää vuosikausiksi.


    • pim.pam.poks

      Poksahtelee kuin pop cornia odotellessa. Tämä kyllä rauhoittaa paatuneimmankin rommauttelijan mieltä. Lisää tällaista.

      • sokeri.sekottaa.pään

        Onko tämä mielisairaanhoidossa koeteltu metodi vai katodi?


    • rommia_pullosta

      Mukavaa puhaa rommia odotellessa.

    • joskus.omaan

      Kokeilin tätä odottaessani rommia. Kyllä se rauhoittaa, kun kuplat poksahtelee kivasti. Hyvä neuvo oli. KIITOS!

    • ei-vuokraloinen

      Sopivan älykästä puuhaa näille pöljille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      452
      3304
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      417
      2975
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2819
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2182
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2010
    6. 176
      1390
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1347
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      79
      1190
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1040
    Aihe