Näyttää siltä vanhemmille pölähtää hyundai ja merkki on minulle uusi joten ei ole kokemusta kyseisestä autosta ja olenkin etsiskellyt kooklen syövereistä jonkinlaista vikamuistin/anturien seuranta ohjelmaa ettei autoa tarvi joka piippauksen jälkeen pajalle viedä,kun lähimmälle verstaallekkin on matkaa vanhuksilla 50 km, itellä löytyy vag comi ja jonka kaapelilla sain myös fiatin multiecuscan ohjelman pelaamaan (ilmainen) napajärjestystä irtojohdoilla muuttelemalla,joten onko tällä palstalla tietoa aiheesta? Hicom on ilmeisesti orginaali softan nimi? Hyundai clubin foorumilla keskitytään ilmeisesti vertailuhin ja hyvin vähän oli tekniikkaan liittyvää tarinaa. Vai onko tämä merkkinä sellainen ettei ee se itse miehiä kiinnosta?
vikamuistin lukuohjelma ????
autosähkömekaanikko
2
142
Vastaukset
- Uusi20
No kun ei ole onneksi tarvinnut vikakoodeja lueskella, liekkö hyvää tuuria vai mitä. On nimittäin ollut 3kpl aikaisemmin ja nytkin ajossa 2 hynyä. Jos on uudempiamalleja joissa OBD-pistoke niin ihan perus OBD/OBD-2 skannerilla saa normaalisti tietoa, ei ihan kaikkea mutta ainakin moottorin anturitiedot ja jos on hälyjä niin nekin näkee.
- huntaisonta
etsinnässä onkin sellainen millä pääsee muuallekkin kuin moottoriin,moottoripuolelle pääsee joka halppishärvelillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346