Joko ne paskat ovat teloneet toisensa hengiltä?
hengiltäteloja
29.1.2016 14:58
Turvapaikanhakijat telovat toisensa hengiltä?
T_Eloja
29.1.2016 14:57
Onneksi_po-
29.1.2016 14:56
UUSI
liisi ei nyt sitten ehdi vittuilla tavallisille kansalaisille niin kuin aikaisemmin.
Kyllä tulee mieleen myös se, että miksi ihmeessä poliisin muka pitäisi mennä keskeyttämään hyvää tappelua vastaanottokeskuksissa? Antaisi vain näiden paskojen teloa toisensa hengiltä niin sillähän ongelmista päästäisiin. Miksi tarjoamme ilmaisen majapaikan ja ruoan noille rotille? Sitten kun ne ovat teloneet toisensa hengiltä viimeiseen rottaan Allahin ja kaikkien mullahien nimeen... niin en minä nyt ainakaan keksi, että siitä olisi muuta haittaa kuin se, että vastaaottokeskusten siiderivalailla ei enää ole mahdollisuutta saada kankea haarojensa väliin.
Hyvä tulevaisuus?
H_Yvä
0
74
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498