Eli oon 14 vuotta ja haluisin rauhanturvaajaksi tai sotilaspoliisiksi. Kannattaako ensin hakea sotilaspoliisi koulutukseen vai valmiusjoukkoihin?? Ja kuinka vaikeaa on päästä sotilaspoliisiksi tai rauhanturvaajaksi? Irtisanotaanko sotilaspoliisista jos lähtee rauhanturva operaatioon 6-12 kk?
Ja milloin näihin kannattaa hakea?
Kokemuksia/vastauksia??
Rauhanturvaajaksi
6
962
Vastaukset 6
- reserviläinen
kunnioitukseni kiinnostustasi kohtaan, odota vain rauhassa kunnes kutsunta lappu pamahtaa postissa, siellä voit kertoa kiinnostuksen kohteesi ja keskustella kantahenkilökunnan kanssa alkavasta sotilaan urastasi. He tietävät vastaukset kaikkiin kysymyksiisi.
- Ex_YK-mies
Hae valmiusjoukkoihin. Ainoa lähes sataprosenttinen tapa päästä operaatioon.
- 14v.Tyttö
Itsekin haluan rauhanturvaajaksi.
- p01
Itse kans haluaisin rauhanturvaajaksi, mutta toki siihen on vielä aikaa(14v poika) ja ajattelin ensiksi hakea erikoisjoukkoihin, eikös siitä sen jälkeen pysty vielä hakee rauhanturvaajaksi?
- reservisissi
Kunnialla suoritetun minkä tahansa varusmiespalveluksen jälkeen voit hakea rauhanturvaajaksi. Mutta huomattava etu on vuoden palveluksesta sekä, Siviiliammatista mitä puolustusvoimat tarvitsee ja voi todella hyödyntää.
- tavote2048
Hyvää Joulua 24.12.16
tee lista
aloita vaikka
rippi-koulu
lukio taikka ammattikoulu
ajokortti
liikunta
intti
aina pitää olla tavotteita
itse näkisin että yk joukot ovat hyvä happi tauko oman elämän pits top.
jk.tavotteita pitää aina olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641693Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541300Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset219936- 71867
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 89691
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637- 52592