Eli oon 14 vuotta ja haluisin rauhanturvaajaksi tai sotilaspoliisiksi. Kannattaako ensin hakea sotilaspoliisi koulutukseen vai valmiusjoukkoihin?? Ja kuinka vaikeaa on päästä sotilaspoliisiksi tai rauhanturvaajaksi? Irtisanotaanko sotilaspoliisista jos lähtee rauhanturva operaatioon 6-12 kk?
Ja milloin näihin kannattaa hakea?
Kokemuksia/vastauksia??
Rauhanturvaajaksi
6
824
Vastaukset
- reserviläinen
kunnioitukseni kiinnostustasi kohtaan, odota vain rauhassa kunnes kutsunta lappu pamahtaa postissa, siellä voit kertoa kiinnostuksen kohteesi ja keskustella kantahenkilökunnan kanssa alkavasta sotilaan urastasi. He tietävät vastaukset kaikkiin kysymyksiisi.
- Ex_YK-mies
Hae valmiusjoukkoihin. Ainoa lähes sataprosenttinen tapa päästä operaatioon.
- 14v.Tyttö
Itsekin haluan rauhanturvaajaksi.
- p01
Itse kans haluaisin rauhanturvaajaksi, mutta toki siihen on vielä aikaa(14v poika) ja ajattelin ensiksi hakea erikoisjoukkoihin, eikös siitä sen jälkeen pysty vielä hakee rauhanturvaajaksi?
- reservisissi
Kunnialla suoritetun minkä tahansa varusmiespalveluksen jälkeen voit hakea rauhanturvaajaksi. Mutta huomattava etu on vuoden palveluksesta sekä, Siviiliammatista mitä puolustusvoimat tarvitsee ja voi todella hyödyntää.
- tavote2048
Hyvää Joulua 24.12.16
tee lista
aloita vaikka
rippi-koulu
lukio taikka ammattikoulu
ajokortti
liikunta
intti
aina pitää olla tavotteita
itse näkisin että yk joukot ovat hyvä happi tauko oman elämän pits top.
jk.tavotteita pitää aina olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033792Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii592379Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472193
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561237
- 681129
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1231108