Millä tavalla tulit palstalle?

sumusuu

Takki auki vai miten?

195

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorgosko

      Takki auki, mela heiluen.

    • ent.siivoojaparka

      Tulin hiljaa hiipien kuin aave kautta pimeitten puskien varovasti kurkistellen oksien lomasta, välillä pääni takaisin vetäisten.

      • sumusuu

        Minä tulin kuin neito usvaiselta suolta.


    • siilimuori3

      En muista.

      • siilimuori3

        Mut sen voin vannoa että tissit paljaana en tullut.


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori3 kirjoitti:

        Mut sen voin vannoa että tissit paljaana en tullut.

        Aloit riisumaan sitten vasta täällä?


      • siilimuori3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Aloit riisumaan sitten vasta täällä?

        No voie tokkiisa en tietenkää. Kaulla myöten on napit kiini.


    • käpykylän.akka

      Pusero auki. Rintsikat auki. Huutaen,,,, kuin korven hullu. Olen kuin Paavo Väyrynen, omistan koko maailman. Olemmehan pohjoisesta, me molemmat. Opiskelin Paavon opistossa suuruudenhulluutta, valehtelua, kateutta, katkeruutta ja lapsellisuutta.
      Omistan myös Hollannin ja kaikki kouluneuvostot. Kuningatar~kruununi on mökki-huussin naulassa, reiän yläpuolella. Ja peräpeili.

      Olin Briteissäkin. Mitä sanotte, kateelliset ;)

      http://www.msn.com/fi-fi/lifestyle/ihmissuhteet/mies-luuli-löytävänsä-auton-takakontista-kidnapatun-naisen-–-löysikin-jotain-aivan-muuta/ar-BBoQX12?li=AAaDcIL&ocid=HPCDHP

    • Selasin nettiä aikani kuluksi ja sattui silmään. Käyn enemmän muualla kuin suomi 24 sivuilla, mutta avaan tämänkin kun olen netissä. Tämä sopii vielä iän puolesta ja on vilkkaimpia palstoja.

    • hymyilyttäisikin

      Tänäänkö?

      Ihan normaalisti sukkasillani ja vaatteet päälläni, ilman takkia, iltapäiväunien jälkeen. Avasin muutaman keskustelun ja palasin käsityöni ääreen. Ajattelin katsoa tv:tä siinä käsitöitä tehdessäni. Eipä ollut erikoista katsottavaa, joten palasin tänne olisiko täällä mitään mielenkiintoista.
      Lukaisin tuossa muutaman mörkö-jutun. Se synnytti hauskoja ajatuksia, ajattelin kirjoitella jotakin, vaan sitten tuntui ettei ajatukseni käyneet aiheen kanssa yksiin ja jätin ne aikomukseni toiseen kertaan.

    • Kone on auki yötä päivää, jos ei kukaan puhuttele tai mikään muu homma ei vaadi niin saatan hetken kurkkia mitä täälläkin tapahtuu. Ei tähän tulemiseen mitään dramatiikkaa liity, sivujuonne muitten kurkkimisten joukossa.

      • Leposidesukkawlan

        Sammuta kone välillä. Ettei kuumene liikaa. Lämpenee lepotilassakin.


      • Leposidesukkawlan kirjoitti:

        Sammuta kone välillä. Ettei kuumene liikaa. Lämpenee lepotilassakin.

        Kuumenee vai, ei minusta, vaikka mistä hiplailen niin samanmoinen on. Mikään ei ole niin rasittavaa kun kirjautumiset. On niin kiva sen kun kannen nostan ja siinä kaikki on. Pitäisiköhän muuttaa pahoja tapojaan ja aloittaa uudenlainen elämä tämän kaverin kanssa. Tavallisesti olen sulkenut vain kun lähden päiviksi reissuihin ja pitää hilata noissa salkuissa pitkin kyliä.


      • Etäominaisuudet

        No joo jos kansi on auki kansi on kii dilu lii, se ei silloin kuumene, kiinni ollessa. Mutta netti jää auki ja kone on mahdollista etäkaapata jos sen onnistuu virvoittamaan. Spekulaatioita mutta mahdollisia.


      • Etäominaisuudet kirjoitti:

        No joo jos kansi on auki kansi on kii dilu lii, se ei silloin kuumene, kiinni ollessa. Mutta netti jää auki ja kone on mahdollista etäkaapata jos sen onnistuu virvoittamaan. Spekulaatioita mutta mahdollisia.

        Voi kun tämä nettimaailma on niin ihmeellinen, ei tahdo ymmärrys yltää, kuullostaa melkein jännittävältä, että joku kaappaisi minutkin, vaude, mutta totta puhuen kiitos vinkeistäsi, pitääkin suhtautua hieman järkevämmin. Olen tämän helppoheikin kanssa ollut niin huoleton taivaanrannan maalari kun kaikki on sujunut kuin tanssi vaan. Mutta eräänä päivänä voi joku mörkö silmänsä iskeä...


    • eppu2

      Siinä sitten ihmettelin monta päivää, kun tämän aparaatin hommasin, että mitä hittoo minä tuolla tekisin.
      No ne laskut tietysti maksan, kun miniä neuvoi, kuinka se käy.
      Aikani siinä ihmeteltyäni aloin räpeltää sinne tänne.
      Kuinka ollakaan osuin tänne.
      Selailin ja kelailin. Ompahan kummallista porukkaa, nuoko muka 60 .
      Uskaltauduin hiiret selässä jotain kirjoittamaankin.
      Hui kamalaa mitä sain niskaani. Torpedoita joka suunnalta. (ei ny ihan)
      Ja per......... mua ette lannista saa........
      Täytyy tästä mennä laittaan sisua poskeen. Ne on hyviä, siinä vihreässä rasiassa.

      • ent.siivoojaparka

        Olisi mukava nähdä sekin ketju, missä olet ensimmäisenä kommentoinut ja mitä kamalaa olet saanut niskaasi.
        Miten on, tunnetko vieläkin olevasi jotenkin korkeammalla tasolla kuin palsta "kummalliset" 60 plussat?


      • eppu2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Olisi mukava nähdä sekin ketju, missä olet ensimmäisenä kommentoinut ja mitä kamalaa olet saanut niskaasi.
        Miten on, tunnetko vieläkin olevasi jotenkin korkeammalla tasolla kuin palsta "kummalliset" 60 plussat?

        Älä nyt taas viitsi.
        Minä mitään korkeammalla tasolla ole, enkä edes niin tunne.

        Jos et ton vertaa huumoria ymmärrä, niin on se sitten kumma.
        Onko Sinulla joku alemmuuden tunne, kun tuollaista edes keksit , vai oletko vaan taas sillä päällä tänään, että joka sanaan pitää tarttua ja kauhoa niistä irti, mitä negatiivista vaan keksisit.
        Voin helpottaa oloasi, kerron Sinulle tässä ja nyt, että olen ihan keskivertoihminen, täällä on monta korkeammalla tasolla olevaa, jos nyt välttämättä haluat tuollaisen ilmaisun.
        Emmeköhän me ihmisenä kuitenkin ole kaikki samalla viivalla.


      • ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

        Älä nyt taas viitsi.
        Minä mitään korkeammalla tasolla ole, enkä edes niin tunne.

        Jos et ton vertaa huumoria ymmärrä, niin on se sitten kumma.
        Onko Sinulla joku alemmuuden tunne, kun tuollaista edes keksit , vai oletko vaan taas sillä päällä tänään, että joka sanaan pitää tarttua ja kauhoa niistä irti, mitä negatiivista vaan keksisit.
        Voin helpottaa oloasi, kerron Sinulle tässä ja nyt, että olen ihan keskivertoihminen, täällä on monta korkeammalla tasolla olevaa, jos nyt välttämättä haluat tuollaisen ilmaisun.
        Emmeköhän me ihmisenä kuitenkin ole kaikki samalla viivalla.

        Ajattelin vain, miten erilaisilla silmillä tämä palsta ja sen kirjoittajat voidaan nähdä.
        Sinä näit: """Ompahan kummallista porukkaa, nuoko muka 60 ."""
        Minun silmiini osui ensimmäisenä ketjuja, missä vakavin ja minun ymmärrykseni yläpuolella olevin sanoin ja sanakääntein keskusteltiin jostain päivänpolttavista poliittisista aiheista, joista en ymmärtänyt höykäsen pölähdystä.
        Tuli sellainen olo, että tohtiiko tuonne aikuisten joukkoon mennä koskaan.
        Sitten löytyi joku kevyempi ketju (mistä minäkin muka ymmärsin jotain), minne tökkäsin kommenttini. Ensimmäinen vastaus siihen tuli hunkszilta, joka leimasi minut joksikin "friiduksi". Häh?


      • eppu2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Ajattelin vain, miten erilaisilla silmillä tämä palsta ja sen kirjoittajat voidaan nähdä.
        Sinä näit: """Ompahan kummallista porukkaa, nuoko muka 60 ."""
        Minun silmiini osui ensimmäisenä ketjuja, missä vakavin ja minun ymmärrykseni yläpuolella olevin sanoin ja sanakääntein keskusteltiin jostain päivänpolttavista poliittisista aiheista, joista en ymmärtänyt höykäsen pölähdystä.
        Tuli sellainen olo, että tohtiiko tuonne aikuisten joukkoon mennä koskaan.
        Sitten löytyi joku kevyempi ketju (mistä minäkin muka ymmärsin jotain), minne tökkäsin kommenttini. Ensimmäinen vastaus siihen tuli hunkszilta, joka leimasi minut joksikin "friiduksi". Häh?

        No tuo minun kommenttini oli puoli leikillinen.
        Minähän en missään tälläisessa enkä minkäänlaisessa keskusteluporukassa aikaisemmin ollut ollut. Siis, jossa ei olla naamakkain.
        Joten voitaisiin sanoa, että suhteessa palstaan,sillä hetkellä, minä olin se ´´kummallinen.´´


      • ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

        No tuo minun kommenttini oli puoli leikillinen.
        Minähän en missään tälläisessa enkä minkäänlaisessa keskusteluporukassa aikaisemmin ollut ollut. Siis, jossa ei olla naamakkain.
        Joten voitaisiin sanoa, että suhteessa palstaan,sillä hetkellä, minä olin se ´´kummallinen.´´

        Seli, seli...


      • eppu2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Seli, seli...

        Höpö, höpö...


    • Tulin reippaana ja uteliaana. Esittelin itseni ja kysyin, mikä toiset kirjoittajat on palstalle tuonut. Kivasti minut otettiin vastaan, toisin kuin jonkin pitemmän tauon jälkeen, kun erehdyin kaipailemaan tiettyjä tuttuja. Siitä rökityksestä opin, että avoimuutta ja spontaaniutta kannattaa välttää. Ehkä jo silloin valitsin tämän nykyisen linjan ; "dementtias miettii ennen kuin jotakin tokaisee" kuten Lärvisalongin tarkkasilmä asian ilmaisi..))

    • SeVaanTuli

      No kun no kun no kun.....minulta tuli ja huusin! Sit täällä joku huusi takaisin, kuka siellä? Vastasin....Oogasmi se täällä leijuu. Se joku sanoi, tervetuloa mutta jätä se Oogasmi saamatta.

    • Mä tulin palstalle samalla tavalla kun yleensäkin tulen uuteen paikkaan: avaan oven, astun kynnyksen yli tervehdin ja esittelen itseni. Tulin sinisessa läningissäni, ilman ennakkoluuloja ja ilman muita ennakko-odotuksia kuin että kivaa, voin verkostoitua vaikka näin vain anonyymilla keskustelupalstalla oman ikäpolveni suomalaisten kanssa, kaikkien näiden vuosien jälkeen. Joku vastasi hieman varovasti tervehdykseeni, useimmat vilkaisivat, käänsivät selkänsä ja jatkoivat juttujaan jonkun tutumman kanssa. Palstan ilmapiiri oli kyräilevä, epäluuloinen, mutta joukossa oli myös avoimempaa, ystävällisempää jengiä.

      Tulin itsenäni, omalla persoonallani, kuin avoin kirja. En tiennyt et se oli epähienoa, sopimatonta, tunkeilevaa käyttäytymistä.

      (Nyt jos tulisin uudelleen tänne, ensimmäistä kertaa, tulisin kymmenellä eri mustalla nikillä, vinoilisin ja huijaisin kaikkia, olisin salamyhkäinen, epäluuloinen ja en koskaan tarkottaisi mitä sanon enkä sanoisi mitä tarkoittaisin. Pitäisin kaikkia pilkkanani ja minusta olisi vain hauskaa jos jotkut uskoisivat juttujani)

      • ent.siivoojaparka

        Olisi mielenkiintoista nähdä se kommentti missä lehahdat palstalle ja esittelet itsesi. Voin oikeastaan aika hyvin kuvitellakin kuinka se on tapahtunut.
        Miten teet, jos vierailet muilla palstoilla?
        Aloitatko esittelemällä itsesi vai osallistutko vain meneillään olevaan keskusteluun?
        Minulle ei tulisi mieleenikään jollain ennen käymättömällä avoimella keskustelupalstalla esitellä ensimmäisenä kuka olen, mikä koulutus, missä joka paikassa maailmaa olen matkustellut ja asunut...


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Olisi mielenkiintoista nähdä se kommentti missä lehahdat palstalle ja esittelet itsesi. Voin oikeastaan aika hyvin kuvitellakin kuinka se on tapahtunut.
        Miten teet, jos vierailet muilla palstoilla?
        Aloitatko esittelemällä itsesi vai osallistutko vain meneillään olevaan keskusteluun?
        Minulle ei tulisi mieleenikään jollain ennen käymättömällä avoimella keskustelupalstalla esitellä ensimmäisenä kuka olen, mikä koulutus, missä joka paikassa maailmaa olen matkustellut ja asunut...

        Voisin kuvitella että se olisi voinut tapahtua noin, mutta ei minulla ole mitään varmaa muistoa siitä, Aikaa siitä on kymmenisen vuotta, voi olla enemmänkin. En varmaankaan ihan eka viestissäni kertonut ihan kaikkea itsestäni, mutta ensimmäisten kuukausien aikana varmaan kerroin aika paljon elämäntarinaani. En ole kyräilevä luonne ja minulla on itseluottamusta: olen tottunut keskustelemaan hyvinkin erilaisten ihmisten kanssa ja minua ei ujostuta eikä arveluta sanoa asioita suoraankin. Arvostan silti diplomatiaa ja hyviä tapoja.
        Tulin tänne etsien yhteisoä ja olen löytänytkin sen, täältä. Ulospäin suuntautuvana luonteena verkostun helposti, mutta olen tullut siihen johtopäätökseen että jos rehellisyys, avoin ja posittiivinen suhtautuminen muihin ihmisiin on pelkkää plussaa.


      • ent.siivoojaparka
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Voisin kuvitella että se olisi voinut tapahtua noin, mutta ei minulla ole mitään varmaa muistoa siitä, Aikaa siitä on kymmenisen vuotta, voi olla enemmänkin. En varmaankaan ihan eka viestissäni kertonut ihan kaikkea itsestäni, mutta ensimmäisten kuukausien aikana varmaan kerroin aika paljon elämäntarinaani. En ole kyräilevä luonne ja minulla on itseluottamusta: olen tottunut keskustelemaan hyvinkin erilaisten ihmisten kanssa ja minua ei ujostuta eikä arveluta sanoa asioita suoraankin. Arvostan silti diplomatiaa ja hyviä tapoja.
        Tulin tänne etsien yhteisoä ja olen löytänytkin sen, täältä. Ulospäin suuntautuvana luonteena verkostun helposti, mutta olen tullut siihen johtopäätökseen että jos rehellisyys, avoin ja posittiivinen suhtautuminen muihin ihmisiin on pelkkää plussaa.

        Mutta, että tervehtiä aina uudelle avoimelle keskustelupalstalle mennessä?
        Pitääkin kokeilla joillakin palstoilla.
        Päivää, olen uusi tällä palstalla. Ja kysyä kättelyssä kuinka te toiset olette tulleet tänne ja kuinka kauan te olette täällä olleet?
        Ei hitsi, minä olen niin sivistymätön, että työnnyn uudella palstalla vain sekaan kommentoimaan siitä asiasta, mikä kiinnostaa. Asioista eikö näillä palstoilla ole tarkoitus etupäässä keskustella, eikä siitä kuka minä olen.
        En minä tuolla ulkona tuntemattomien seassakaan esittele itseäni ja silti voi rupatella ihmisten kanssa yhtä ja toista rantalenkillä, koiria kusettaessa, bussissa, odotushalleissa...
        Yhteisö? Mitä? Tämä?
        Miten avointa keskustelupalstaa voi sanoa yhteisöksi? Nyt alankin tosin ymmärtämään, miksi tänne on tuntemattomien niin vaikea sopeutua ja sellaisia puskalaisia hyljeksitään, jotka keskustelevat vain asioista esittelemättä itseään. He eivät kuulu yhteisöön???


      • käy-lukemassa
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Voisin kuvitella että se olisi voinut tapahtua noin, mutta ei minulla ole mitään varmaa muistoa siitä, Aikaa siitä on kymmenisen vuotta, voi olla enemmänkin. En varmaankaan ihan eka viestissäni kertonut ihan kaikkea itsestäni, mutta ensimmäisten kuukausien aikana varmaan kerroin aika paljon elämäntarinaani. En ole kyräilevä luonne ja minulla on itseluottamusta: olen tottunut keskustelemaan hyvinkin erilaisten ihmisten kanssa ja minua ei ujostuta eikä arveluta sanoa asioita suoraankin. Arvostan silti diplomatiaa ja hyviä tapoja.
        Tulin tänne etsien yhteisoä ja olen löytänytkin sen, täältä. Ulospäin suuntautuvana luonteena verkostun helposti, mutta olen tullut siihen johtopäätökseen että jos rehellisyys, avoin ja posittiivinen suhtautuminen muihin ihmisiin on pelkkää plussaa.

        28.3.2007 = ekat viestit. Oli siellä mielenkiintoisia juttuja joita lueskelin pari tuntia, kun ei nukuta. .


      • Palomalle.
        Kuvailit hyvin millä tavalla palstalle nykyään ilmaannutaan.
        Käyttämällä samaa nikkiä olet nykyään palstalla mellastavien trollien ja nettipeelojen helppo kohre.
        Ihan mitä vaan voiraan esitellä totena , seriffi rauhottaisi tilannetta


      • kesivä
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Palomalle.
        Kuvailit hyvin millä tavalla palstalle nykyään ilmaannutaan.
        Käyttämällä samaa nikkiä olet nykyään palstalla mellastavien trollien ja nettipeelojen helppo kohre.
        Ihan mitä vaan voiraan esitellä totena , seriffi rauhottaisi tilannetta

        Nyt mun täytyy kysyä, kun epäilen vahvasti myös sinisiä moninikkisyydestä, että miten samalla minuutilla joku sininen voi vastata toiselle? Herää kysymys siis, että keskustelee itsensä kanssa.

        Luulotauti, se on tämän palstan kurimus. Ja täytyy sanoa, että Korppis kertomuksillaan olleensa sinisellä miesprofiililla ja useilla mustilla on vahvistanut epäilyksiäni.


      • siilimuori3
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Palomalle.
        Kuvailit hyvin millä tavalla palstalle nykyään ilmaannutaan.
        Käyttämällä samaa nikkiä olet nykyään palstalla mellastavien trollien ja nettipeelojen helppo kohre.
        Ihan mitä vaan voiraan esitellä totena , seriffi rauhottaisi tilannetta

        "palstalla mellastavien trollien ja nettipeelojen helppo kohre."
        Miten minusta palstaa lukiessani näyttää että eivät he yksin mellasta vaan saavat hyvän vastuksen joltakin moninikkiseltä siniseltä ;D?
        Eli voisi sanoa et missä trolli ja peelo, siel kk. Saahan stä niiden kin avulla ketjulleen pituutta.

        Ja muistahan kk ylimielisyyden tuntemuksissas että se joka itsensä ylentää, se alennetaan. Ei illään pahalaa kuitenkaan.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Mutta, että tervehtiä aina uudelle avoimelle keskustelupalstalle mennessä?
        Pitääkin kokeilla joillakin palstoilla.
        Päivää, olen uusi tällä palstalla. Ja kysyä kättelyssä kuinka te toiset olette tulleet tänne ja kuinka kauan te olette täällä olleet?
        Ei hitsi, minä olen niin sivistymätön, että työnnyn uudella palstalla vain sekaan kommentoimaan siitä asiasta, mikä kiinnostaa. Asioista eikö näillä palstoilla ole tarkoitus etupäässä keskustella, eikä siitä kuka minä olen.
        En minä tuolla ulkona tuntemattomien seassakaan esittele itseäni ja silti voi rupatella ihmisten kanssa yhtä ja toista rantalenkillä, koiria kusettaessa, bussissa, odotushalleissa...
        Yhteisö? Mitä? Tämä?
        Miten avointa keskustelupalstaa voi sanoa yhteisöksi? Nyt alankin tosin ymmärtämään, miksi tänne on tuntemattomien niin vaikea sopeutua ja sellaisia puskalaisia hyljeksitään, jotka keskustelevat vain asioista esittelemättä itseään. He eivät kuulu yhteisöön???

        "Päivää, olen uusi tällä palstalla. Ja kysyä kättelyssä kuinka te toiset olette tulleet tänne ja kuinka kauan te olette täällä olleet?"

        Heh, myönnetään, e.s.p. "Väärin tultu"..))
        Mutta kun tarkemmin muistelen, taisin minäkin ensin kuikuilla kulisseissa tovin, lukijana. Ja tuo "esittely" tuntui nyt vain luontevalta minulle. Muistaakseni vain yksi kirjoittaja näki jossakin sanavalinnassani mahtipontisuutta, muut olivat tosi kivoja ja kertoilivat itsestään ja palstailustaan - vai onko aika kullannut muistot ?


      • siiimuori3
        kesivä kirjoitti:

        Nyt mun täytyy kysyä, kun epäilen vahvasti myös sinisiä moninikkisyydestä, että miten samalla minuutilla joku sininen voi vastata toiselle? Herää kysymys siis, että keskustelee itsensä kanssa.

        Luulotauti, se on tämän palstan kurimus. Ja täytyy sanoa, että Korppis kertomuksillaan olleensa sinisellä miesprofiililla ja useilla mustilla on vahvistanut epäilyksiäni.

        Voihan niillolla rehvit. Et tullaan silloin ja silloin tänne yhtä-aikaa porisemaan. Eihän siinä mitään vikaa liene? Kopolla kourinhan täällä porukat tulee aamupäivisin tänne itse hunkzia oottelemaan ja voivoi jos ei näy :D.


      • siilimuori3 kirjoitti:

        "palstalla mellastavien trollien ja nettipeelojen helppo kohre."
        Miten minusta palstaa lukiessani näyttää että eivät he yksin mellasta vaan saavat hyvän vastuksen joltakin moninikkiseltä siniseltä ;D?
        Eli voisi sanoa et missä trolli ja peelo, siel kk. Saahan stä niiden kin avulla ketjulleen pituutta.

        Ja muistahan kk ylimielisyyden tuntemuksissas että se joka itsensä ylentää, se alennetaan. Ei illään pahalaa kuitenkaan.

        Kuuleppas muori ,sinun syytökset perustuu vain ja ainoastaan omiin harhoihisi ,jos palstalla olis seriffi niin me selvittelisimme sen avulla sun syytösten todenperäisyys.
        Nyt kun ei ole mitään kontrollia niin sinäkin voit syytellä mielin määrin ,ajojahtisi on jo jatkunut riittävän pitkään.
        Etkö saanut korppiksen kanssa riitaa aikaan niin päätit kopaista minun kanssa, en tartu koukkuusi ja se et pystyn säilyttämään mielenmaltin sinun laisen kirjoitusten edessä on mun voittoni.


      • kesivä kirjoitti:

        Nyt mun täytyy kysyä, kun epäilen vahvasti myös sinisiä moninikkisyydestä, että miten samalla minuutilla joku sininen voi vastata toiselle? Herää kysymys siis, että keskustelee itsensä kanssa.

        Luulotauti, se on tämän palstan kurimus. Ja täytyy sanoa, että Korppis kertomuksillaan olleensa sinisellä miesprofiililla ja useilla mustilla on vahvistanut epäilyksiäni.

        Kesivälle.
        Olen useasti ilmoittanut että mulla on kaksi sinistä nikkiä, kiusattu on se toinen ja piikkiö postin tunnus.
        Jos olet kirjautunut niin nikin vieressä on rastikohta jossa lukee, käytä muuta tunnusta.
        Muutaman kerran on sattunut että sininen trollaava on vahinkossa sotkenut nikit ja vastaillut itselleen niin että se on huomattu


      • siilimuori3
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Kuuleppas muori ,sinun syytökset perustuu vain ja ainoastaan omiin harhoihisi ,jos palstalla olis seriffi niin me selvittelisimme sen avulla sun syytösten todenperäisyys.
        Nyt kun ei ole mitään kontrollia niin sinäkin voit syytellä mielin määrin ,ajojahtisi on jo jatkunut riittävän pitkään.
        Etkö saanut korppiksen kanssa riitaa aikaan niin päätit kopaista minun kanssa, en tartu koukkuusi ja se et pystyn säilyttämään mielenmaltin sinun laisen kirjoitusten edessä on mun voittoni.

        Juuri. Näin. Tällä viestillä lopullisesti paljastit todellisen "leppoisan soutulavittalla istujan". Onneksi kaikki kirjoitukset on palstalla nähtävissä. Siis ne toimivat perusteluina "syytöksiin".


      • siilimuori3
        siilimuori3 kirjoitti:

        Juuri. Näin. Tällä viestillä lopullisesti paljastit todellisen "leppoisan soutulavittalla istujan". Onneksi kaikki kirjoitukset on palstalla nähtävissä. Siis ne toimivat perusteluina "syytöksiin".

        Ja sen vielä jatkan et jos olisin kirjoittanut kaikki nämä mustana eri nikeillä, oisit voinut laittaa ne trollien ja peelojen piikkiin. Kun nyt kuitenkin olen itsenäni rehellisesti kirjoittanut, sataakin uhkauksia niskaan ja diagnooseja mielenterveydestä. En ihmettele miksi täällä rekkautujat on niin vähissä.


      • kesivä kirjoitti:

        Nyt mun täytyy kysyä, kun epäilen vahvasti myös sinisiä moninikkisyydestä, että miten samalla minuutilla joku sininen voi vastata toiselle? Herää kysymys siis, että keskustelee itsensä kanssa.

        Luulotauti, se on tämän palstan kurimus. Ja täytyy sanoa, että Korppis kertomuksillaan olleensa sinisellä miesprofiililla ja useilla mustilla on vahvistanut epäilyksiäni.

        Liekö tuokin ihan vaan sitä, että samassa elämäntilanteessa olevilla on suunnilleen sama rytmi.
        Aamulla aikaisin herää k-kk ja siilimuori. Seuraavana minä ja jokunen puska, sitten Anceli, Hunksz. Heikunkeikku käy kylässä. Päivällä on suht hiljaista. Iltapäivällä kun ite pakkaan läppärini Luois Vuittonin valekassiin, alkaa vipinää. Eniten liikennettä taitaa olla iltaisin, ja olenkin katsonut parhaaksi pysyä silloin poissa, koska siihen aikaan on eniten riitaakin.


      • siilimuori3 kirjoitti:

        Juuri. Näin. Tällä viestillä lopullisesti paljastit todellisen "leppoisan soutulavittalla istujan". Onneksi kaikki kirjoitukset on palstalla nähtävissä. Siis ne toimivat perusteluina "syytöksiin".

        Nyt uskon vielä vankemmin että trolli ja peelo piileskelee jossain muualla kuin Piikkiössä.
        Vastasin palomalle en sinulle ,huomasit kumminkin tuon trollaus sanan ja hermostuit että korttitalosi kaatuu.
        Tuli kiire kääntämään huomiota toiseen nikkiin ,ilmeisesti olet noiden muittenkin syytösten takana ,


      • Pitkä.on.viha
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Kuuleppas muori ,sinun syytökset perustuu vain ja ainoastaan omiin harhoihisi ,jos palstalla olis seriffi niin me selvittelisimme sen avulla sun syytösten todenperäisyys.
        Nyt kun ei ole mitään kontrollia niin sinäkin voit syytellä mielin määrin ,ajojahtisi on jo jatkunut riittävän pitkään.
        Etkö saanut korppiksen kanssa riitaa aikaan niin päätit kopaista minun kanssa, en tartu koukkuusi ja se et pystyn säilyttämään mielenmaltin sinun laisen kirjoitusten edessä on mun voittoni.

        Kuulostaa siltä, että haluaisit ruveta palstan seriffiksi. Toivottavasti ei koskaan toteudu. Saisit tietysti vihdoinkin karsittua täältä meidät moukkamaiset mustat, jäisi vain te fiksut siniset!

        Olet sinä pirullisen luonteen omaava viuru tyyppi.


      • siilimuori3
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Nyt uskon vielä vankemmin että trolli ja peelo piileskelee jossain muualla kuin Piikkiössä.
        Vastasin palomalle en sinulle ,huomasit kumminkin tuon trollaus sanan ja hermostuit että korttitalosi kaatuu.
        Tuli kiire kääntämään huomiota toiseen nikkiin ,ilmeisesti olet noiden muittenkin syytösten takana ,

        "Älä unta näe että vaan kauniisti silmiä räpyttelisin ku joku mättää sontaa tuulettimeen."


      • siilimuori3 kirjoitti:

        Ja sen vielä jatkan et jos olisin kirjoittanut kaikki nämä mustana eri nikeillä, oisit voinut laittaa ne trollien ja peelojen piikkiin. Kun nyt kuitenkin olen itsenäni rehellisesti kirjoittanut, sataakin uhkauksia niskaan ja diagnooseja mielenterveydestä. En ihmettele miksi täällä rekkautujat on niin vähissä.

        Hetkinen muoriseni, miten niin omana itsenä ,musta nikkihän sulla on .
        Sä oot ku se kuuluisa seinäkello ,tolla mustalla voi kuka vaan esiintyä siilimuori3 kirjottajana.
        Se siitä ja sun rehellisyyrestä


      • siilimuori3
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Nyt uskon vielä vankemmin että trolli ja peelo piileskelee jossain muualla kuin Piikkiössä.
        Vastasin palomalle en sinulle ,huomasit kumminkin tuon trollaus sanan ja hermostuit että korttitalosi kaatuu.
        Tuli kiire kääntämään huomiota toiseen nikkiin ,ilmeisesti olet noiden muittenkin syytösten takana ,

        Minä seison omien sanojeni takana, selkä suorassa ja rehdisti. Tosin itse on koe niitä syytöksiksi vaan rehellisiksi mielipiteiksi ja vastineiksi sinun kirjoituksiisi muiden joukossa. Minä en alennu "syytöksiin" vastapuolen mielenterveydestä.


      • siilimuori3
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Hetkinen muoriseni, miten niin omana itsenä ,musta nikkihän sulla on .
        Sä oot ku se kuuluisa seinäkello ,tolla mustalla voi kuka vaan esiintyä siilimuori3 kirjottajana.
        Se siitä ja sun rehellisyyrestä

        Minun oikeat tietoni ovat täällä jossain. Myös sininen. Joten elä huoli, ne kyllä löytyy jos sellaisen pää otat.


      • Pitkä.on.viha kirjoitti:

        Kuulostaa siltä, että haluaisit ruveta palstan seriffiksi. Toivottavasti ei koskaan toteudu. Saisit tietysti vihdoinkin karsittua täältä meidät moukkamaiset mustat, jäisi vain te fiksut siniset!

        Olet sinä pirullisen luonteen omaava viuru tyyppi.

        Aivan älytöntöntä vihapuhetta,seriffihän piti huolen siitä että nää älyttömät syytökset tutkittiin ,koneen numero on helppo selvittää kun vaan pääsee kattomaan.
        Silloin kaikki mustat joita olen kiusannut sais oikeutta kun sen kiusaajan kone bannattais.


      • siilimuori3 kirjoitti:

        Minä seison omien sanojeni takana, selkä suorassa ja rehdisti. Tosin itse on koe niitä syytöksiksi vaan rehellisiksi mielipiteiksi ja vastineiksi sinun kirjoituksiisi muiden joukossa. Minä en alennu "syytöksiin" vastapuolen mielenterveydestä.

        Mutta puskassa käyt välillä? Siis ilman sun siililmuori3-nikkiä?


      • siilimuori3
        Pitkä.on.viha kirjoitti:

        Kuulostaa siltä, että haluaisit ruveta palstan seriffiksi. Toivottavasti ei koskaan toteudu. Saisit tietysti vihdoinkin karsittua täältä meidät moukkamaiset mustat, jäisi vain te fiksut siniset!

        Olet sinä pirullisen luonteen omaava viuru tyyppi.

        Olen myös sitä mieltä että palstalla saisi olla seriffi. Mutta sen pitäisi tulla ulkopuolelta. Joku puolueeton jolla ei ole ennetään kytköksiä mihinkään.


      • siilimuori3 kirjoitti:

        Minä seison omien sanojeni takana, selkä suorassa ja rehdisti. Tosin itse on koe niitä syytöksiksi vaan rehellisiksi mielipiteiksi ja vastineiksi sinun kirjoituksiisi muiden joukossa. Minä en alennu "syytöksiin" vastapuolen mielenterveydestä.

        Olen huomannut miten jalo luonteesi on, et sinä voi seistä sanojesi takana kuin mielikuvissasi jos et kirjoita sinisenä.


      • siilimuori3
        hmp.f kirjoitti:

        Mutta puskassa käyt välillä? Siis ilman sun siililmuori3-nikkiä?

        Ei vaan en käytä sitä sinistä.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Aivan älytöntöntä vihapuhetta,seriffihän piti huolen siitä että nää älyttömät syytökset tutkittiin ,koneen numero on helppo selvittää kun vaan pääsee kattomaan.
        Silloin kaikki mustat joita olen kiusannut sais oikeutta kun sen kiusaajan kone bannattais.

        Onhan täällä vielä sefut, niitä ei vaan näy. Kävin onneani kokeilemassa pitkän tauon jälkeen toisella palstalla, ja samat vanhat pelit on joillain vielä käytössä. Avaukseni sai siirron. Arvaankin kuka sen palstan sefuna on, ja peruutin pois. Mulla ei ole enää asiaa sinne.
        Liekö heillä vaan erilaiset säännöt nyt kuin aikaisemmin. Tai sitten meidän, anteeksi, tämän palstan sefu on vaihtunut.


      • siilimuori3
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Olen huomannut miten jalo luonteesi on, et sinä voi seistä sanojesi takana kuin mielikuvissasi jos et kirjoita sinisenä.

        Ottiko noin lujille. Rauhoituhan soutamaan ja myhäilemään :D.


      • siilimuori3 kirjoitti:

        Ei vaan en käytä sitä sinistä.

        Mutta olet käyttänyt vaihtuvia nikkejä? Vai aina pysynyt saman nikin takana, oli se sitten musta tai sininen?


      • siilimuori3
        hmp.f kirjoitti:

        Mutta olet käyttänyt vaihtuvia nikkejä? Vai aina pysynyt saman nikin takana, oli se sitten musta tai sininen?

        Riippuen palstasta, ja mistä milloinkin. Kirjoittelen muuallakin kuin täällä. Täällä kirjotan siilimuori3:na.Mut tänaamuinen ilmapiiri palstalla kyllä houkuttelee painumaan puskaan peeloksi tai trolliksi.


      • siilimuori3
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Aivan älytöntöntä vihapuhetta,seriffihän piti huolen siitä että nää älyttömät syytökset tutkittiin ,koneen numero on helppo selvittää kun vaan pääsee kattomaan.
        Silloin kaikki mustat joita olen kiusannut sais oikeutta kun sen kiusaajan kone bannattais.

        "älytöntöntä vihapuhetta"
        Laps riepu. Mun kirjotukset ei ole vielä vihapuheita nähneetkään.Ymmärrän että rehellinen palaute on joksus karvas kalkki ottaa vastaan.


      • siilimuori3
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Olen huomannut miten jalo luonteesi on, et sinä voi seistä sanojesi takana kuin mielikuvissasi jos et kirjoita sinisenä.

        Jalo luonteeni ja harhaisuus saavat minut toimimaan näin ;D.


      • siilimuori3 kirjoitti:

        Riippuen palstasta, ja mistä milloinkin. Kirjoittelen muuallakin kuin täällä. Täällä kirjotan siilimuori3:na.Mut tänaamuinen ilmapiiri palstalla kyllä houkuttelee painumaan puskaan peeloksi tai trolliksi.

        Tuo on vähän sellaista kuin meillä joskus oli lasten kanssa. Riitaselvityksessä tuli aina "mutta kun toi!"
        Minusta väärin pistää jonkun toisen syyksi käyttäytyä huonosti. Trollaus ja puskapeelaaminen on mun mielestä sitä kun sitä käytetään toisen haukkumiseen.


      • p-pauke1
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Palomalle.
        Kuvailit hyvin millä tavalla palstalle nykyään ilmaannutaan.
        Käyttämällä samaa nikkiä olet nykyään palstalla mellastavien trollien ja nettipeelojen helppo kohre.
        Ihan mitä vaan voiraan esitellä totena , seriffi rauhottaisi tilannetta

        Palomahan on jauhanut jatkuvasti aiheesta rekatut ja puskat.Aikoinaan sefukin monta kertaa sanoi hänelle, et asia kuuluu yläpitoon, ei palstalle.


      • siilimuori3
        hmp.f kirjoitti:

        Tuo on vähän sellaista kuin meillä joskus oli lasten kanssa. Riitaselvityksessä tuli aina "mutta kun toi!"
        Minusta väärin pistää jonkun toisen syyksi käyttäytyä huonosti. Trollaus ja puskapeelaaminen on mun mielestä sitä kun sitä käytetään toisen haukkumiseen.

        No mutta kun minä en tässä näe riitaa vaan mielipide-erot.
        Kenen toisen syyksi, anteeksi nyt en ymmärrä mihin viittasit?
        Nimenopmaan näin, että trollaus ja puskapelaaminen. Ilmeisesti se onkin sitten vihempaa kun sen epömileuisan sanoo joku tunnistettava?


      • kesivä
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Kesivälle.
        Olen useasti ilmoittanut että mulla on kaksi sinistä nikkiä, kiusattu on se toinen ja piikkiö postin tunnus.
        Jos olet kirjautunut niin nikin vieressä on rastikohta jossa lukee, käytä muuta tunnusta.
        Muutaman kerran on sattunut että sininen trollaava on vahinkossa sotkenut nikit ja vastaillut itselleen niin että se on huomattu

        Kiitos kookoo ja hmp.fi selvennyksistä. Hyvä, että on rytmit kohillaan kirjoittajilla :) Minäkin odottelen, että saisin uusia vuorokausirytmini luontaiseksi. Malttamaton olen.
        Niin ja vielä, kun epäilykset herää, niin ei yhtään helpota se jos yksi sotkee pakkaa ja kertoo juurikin noin tekevänsä.
        Täytynee vain luottaa vaistoonsa, se on tähän asti pitänyt. Tallaan tuo epäuskon lattian rakoon hähäkkien ruoaksi.


      • siilimuori3 kirjoitti:

        Ottiko noin lujille. Rauhoituhan soutamaan ja myhäilemään :D.

        pashat rauhottunu , aloitat syyttelyn ja sit vaan pitäs rauhottua ,kerrohan joko ymmärsit mustan ja sinisen eron kirjoittaessa.
        Kun kirjotat mustana olet puskassa .


      • Ällöttää
        siilimuori3 kirjoitti:

        Riippuen palstasta, ja mistä milloinkin. Kirjoittelen muuallakin kuin täällä. Täällä kirjotan siilimuori3:na.Mut tänaamuinen ilmapiiri palstalla kyllä houkuttelee painumaan puskaan peeloksi tai trolliksi.

        Totta turiset siili. Tämän palstan ilmapiirin on pilannut koti-kiusattu jatkuvalla ilkeilyillään kirjoittajille, siis mustille sellaisille. Nyt olet sinä joutunut hänen sammumattoman vihansa kohteeksi. Banniin pitäisi tuollainen suunsoittaja laittaa. Pidä puolesi!


      • siilimuori3 kirjoitti:

        No mutta kun minä en tässä näe riitaa vaan mielipide-erot.
        Kenen toisen syyksi, anteeksi nyt en ymmärrä mihin viittasit?
        Nimenopmaan näin, että trollaus ja puskapelaaminen. Ilmeisesti se onkin sitten vihempaa kun sen epömileuisan sanoo joku tunnistettava?

        No mä en kyllä sitten halua nähdä kun sinä ja k-kk riitelette :))
        Täällä on jo muutamaan otteeseen näkynyt kirjoituksia siihen tyyliin, että vastaukset muilta on sitä luokkaa että alkaa tehdä mieli mennä puskaan, ja ruveta trollaamaan. Eiks se trollaus silloin laiteta ikään kuin toisen syyksi? Että koska "sä olet tuollainen, mä en halua olla oma itseni". Vähän sellaista pelkurimaista, ei haluta enää seistä sanojensa takana vaan piikitellä ihan muuten vaan.


      • kesivä kirjoitti:

        Kiitos kookoo ja hmp.fi selvennyksistä. Hyvä, että on rytmit kohillaan kirjoittajilla :) Minäkin odottelen, että saisin uusia vuorokausirytmini luontaiseksi. Malttamaton olen.
        Niin ja vielä, kun epäilykset herää, niin ei yhtään helpota se jos yksi sotkee pakkaa ja kertoo juurikin noin tekevänsä.
        Täytynee vain luottaa vaistoonsa, se on tähän asti pitänyt. Tallaan tuo epäuskon lattian rakoon hähäkkien ruoaksi.

        Mun hämähäkkejä et kyl rupee ruokkimaan, saakuti. Heikunkeikkukin kun vetosi mun sydämeen enkä voi enää imuroida niitä. Ihan pulassa olisin. Niih :)


      • hmp.f kirjoitti:

        Mutta olet käyttänyt vaihtuvia nikkejä? Vai aina pysynyt saman nikin takana, oli se sitten musta tai sininen?

        Tulihan se tunnustus vaik yritti esiintyä ryhrikkäänä yhren nikin mielipidevaikuttajana


      • kesivä
        hmp.f kirjoitti:

        Tuo on vähän sellaista kuin meillä joskus oli lasten kanssa. Riitaselvityksessä tuli aina "mutta kun toi!"
        Minusta väärin pistää jonkun toisen syyksi käyttäytyä huonosti. Trollaus ja puskapeelaaminen on mun mielestä sitä kun sitä käytetään toisen haukkumiseen.

        Kertokaas mulle vielä mitä toi peelo tarkoittaa?


      • kesivä kirjoitti:

        Kertokaas mulle vielä mitä toi peelo tarkoittaa?

        Mulle se on sellainen joka käy heittämässä lisää bensaa tuleen ilman että tietää kuka se on.


      • siilimuori3
        Ällöttää kirjoitti:

        Totta turiset siili. Tämän palstan ilmapiirin on pilannut koti-kiusattu jatkuvalla ilkeilyillään kirjoittajille, siis mustille sellaisille. Nyt olet sinä joutunut hänen sammumattoman vihansa kohteeksi. Banniin pitäisi tuollainen suunsoittaja laittaa. Pidä puolesi!

        E mua haittaa viha, jonka on aiheuttanut rehellinen mielipide kirjoittajan kirjoituksista ja kommenteista. Onnittelen taas vaan itseäni kun oma intuitioni osui nappiin.


      • siilimuori3
        koti-kiusattu kirjoitti:

        pashat rauhottunu , aloitat syyttelyn ja sit vaan pitäs rauhottua ,kerrohan joko ymmärsit mustan ja sinisen eron kirjoittaessa.
        Kun kirjotat mustana olet puskassa .

        Siilimuori3 ei ole puska. Haluatkos siniseni seriffien läsnäollessa vai mitä vielä vankäät?Myönnä nyt vaan kiltisti olleesi väärässä.


      • siilimuori3
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Tulihan se tunnustus vaik yritti esiintyä ryhrikkäänä yhren nikin mielipidevaikuttajana

        No eikös esp ole jo ajat sitten tuonut esiin miun aiemmat nikkini, kuten sinunkin, joten ei tässä nyt mitää uutta yhden nikin kirjoittajan romuttumista tapahtunut.


      • siilimuori3 kirjoitti:

        Siilimuori3 ei ole puska. Haluatkos siniseni seriffien läsnäollessa vai mitä vielä vankäät?Myönnä nyt vaan kiltisti olleesi väärässä.

        Musta siilimuori3 on puska jos se on musta ,ellet sitä pysty tajuamaan niin turhaa sulle on selittää , otahan mutkin sivupersoonas sättimään.


      • Ällöttää kirjoitti:

        Totta turiset siili. Tämän palstan ilmapiirin on pilannut koti-kiusattu jatkuvalla ilkeilyillään kirjoittajille, siis mustille sellaisille. Nyt olet sinä joutunut hänen sammumattoman vihansa kohteeksi. Banniin pitäisi tuollainen suunsoittaja laittaa. Pidä puolesi!

        Eiks ookkiin mukava olla voiman oikeella puolella ja porukas huurella katteettomia syytöksiä.
        Ole huoleti niin paljon ette roskanpujia löyrä et lopettaisin.


      • siilimuori3
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Musta siilimuori3 on puska jos se on musta ,ellet sitä pysty tajuamaan niin turhaa sulle on selittää , otahan mutkin sivupersoonas sättimään.

        Minä olin minä olin sitten musta tai sininen, siis värillä ei väliä. Ei haittaa vaikka tulet minua sättimään, kirjoitukset puhukoot puolestaan. Ne paljastaa kaiken.
        Eihän tällä palstalla ole ottamisesta kyse, kaik on otettava mikä eteen tuodaan :).
        Itse valitset miten suhtaudut.


      • kesivä
        hmp.f kirjoitti:

        Mulle se on sellainen joka käy heittämässä lisää bensaa tuleen ilman että tietää kuka se on.

        Ahaa, vai semmonen peelo.
        Ja joo, pitää saat omat hämähäkkisi. Nyt muistankin Heikun hämisjutin ja ei mullekaan tulis mieleen imuroida hämiksiä.


      • mustaa_a_nelosella
        kesivä kirjoitti:

        Kertokaas mulle vielä mitä toi peelo tarkoittaa?

        Romanien murteessa se on miehen sukupuolielin, ymmärtääkseni oikein, njah minulla on taipumuksia ymmärtää selkeät sanat.


      • mustaa_a_nelosella kirjoitti:

        Romanien murteessa se on miehen sukupuolielin, ymmärtääkseni oikein, njah minulla on taipumuksia ymmärtää selkeät sanat.

        Peelo ja rinsa löytyy yleisestä käytöstä romano palstalla


      • 2001-2016
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Palomalle.
        Kuvailit hyvin millä tavalla palstalle nykyään ilmaannutaan.
        Käyttämällä samaa nikkiä olet nykyään palstalla mellastavien trollien ja nettipeelojen helppo kohre.
        Ihan mitä vaan voiraan esitellä totena , seriffi rauhottaisi tilannetta

        Entisvanhaan ei ollut edes mahdollista rekisteröityä, eli kaikki oli ns. mustia.


      • EiKoskaanSinistä
        hmp.f kirjoitti:

        Onhan täällä vielä sefut, niitä ei vaan näy. Kävin onneani kokeilemassa pitkän tauon jälkeen toisella palstalla, ja samat vanhat pelit on joillain vielä käytössä. Avaukseni sai siirron. Arvaankin kuka sen palstan sefuna on, ja peruutin pois. Mulla ei ole enää asiaa sinne.
        Liekö heillä vaan erilaiset säännöt nyt kuin aikaisemmin. Tai sitten meidän, anteeksi, tämän palstan sefu on vaihtunut.

        Saman huomasin kahdessa naapurissa. Kirjoitin ystävällisesti, ilman mitään sääntöjä rikkovasti, kuitenkin niin, että tiesin mahdollisen entisen sefun minun tunnistavan .... no ne viestit lähti alta aikayksikön bittiavaruuteen ;)


      • kesivä
        mustaa_a_nelosella kirjoitti:

        Romanien murteessa se on miehen sukupuolielin, ymmärtääkseni oikein, njah minulla on taipumuksia ymmärtää selkeät sanat.

        Hui siis niinku mulkero kauniisti sanottuna.


    • att2

      Kävelin....

    • "Miten avointa keskustelupalstaa voi sanoa yhteisöksi? "

      Jos sanotaan vaikka kymmenen vuoden ajan olet keskustellut samojen ihmisten kanssa joka päivä samassa paikassa niin vaikka et tietäisi ihmisten nimiä niin ellet ala tuntemaan jonkinlaista yhteekuuluvaisuuden tunnetta (vr. "yhteisö") heidän kanssaan niin silloin sinussa on kyllä jotain vikaa....

      • ent.siivoojaparka

        Tuossapa se sinulla heittääkin pahasti, kun täällä avoimella keskustelupalstalla ei ole aina samat ihmiset. On paljon muitakin keskustelijoita kuin sinun "yhteisöösi" kuuluvat. Siksi tätä palstaa ei voi sanoa yhteisöksi kokonaisuudessaan.
        Tunnet yhteenkuuluvuutta niitten kanssa, jotka ovat olleet kanssasi palstalla kymmenen vuotta, siis niitten muutaman kanssa olette "yhteisö".
        Tuo selittää hyvin sen, miksi sinun on vaikea hyväksyä täällä sellaisia, joita et tunne vaihtuvien puskanikkien takaa, koska tunnet heidän häiritsevän "yhteisöäsi".
        Kirjoitit:
        """ En ole kyräilevä luonne ja minulla on itseluottamusta: olen tottunut keskustelemaan hyvinkin erilaisten ihmisten kanssa """
        Noin eri tavalla sitä näkee ihminen itsensä kuin toiset näkevät hänet. Juuri sinun olen huomannut kyräilevän ja tulevan huonosti toimeen palstalla sellaisten kanssa, jotka eivät kuulu sinun kymmenen vuotta vanhaan "yhteisöösi".


      • Jospa kuitenkin minä itse tunnen luonteeni ja tapani lähestyä uusia ihmisiä paremmin kuin sinä.


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Jospa kuitenkin minä itse tunnen luonteeni ja tapani lähestyä uusia ihmisiä paremmin kuin sinä.

        Espillähän oli pesemättömät lasit pitkän aikaa, muistaakseni :))


    • noominen

      Ihan t-paidassa just ja villasukat jalassa.Silmälasit päässä.

      • siilimuori3

        Koominen näky: pelkkä t-paita, villasukat ja klasit :).


    • Katselin vähäsen ikkunasta sisään, näytti ihan kyläkulman vähän tasokkaammasta baarista. Toiset notkui tiskillä, jotkut istui ryhminä pöydissä. Soitettiin siellä musiikkiakin, nurkassa seisovasta jukeboksista.
      Siellä naurettiin, joku itki. Joku otti vähän liikaa ja alkoi räyhäämään.
      Tuli mieleen ajat jolloin olin baarimikkona, se oli kivointa työtä mitä ikinä olen tehnyt.
      Pyyhin kengät ja koputin ovea. Toiset katseli mua kiinnostuneena, joku vähän kierosilmäisesti. Riisuin piponi ja astuin sisälle. Mä tarvitsin drinkin, ja lämpimän olkapään kun murheet olivat ottaneet vallan. Sainkin monta olkapäätä, muistan parhaiten Korppiksen, demeterin, ja erään todella lämpimän tuntuisen naisen, jonka ääriviivoista en saanut selvää. Hän istui jossain niin pimeässä nurkassa.
      Kyllä mua koeponnistettiin alkuun, saumat syynättiin. Paperit tietty kysyttiin. Pitiköhän joku mua erityisen kauniina, koska oli heittämässä mut ulos pää edellä ;))
      Niih, sitten koputin lasiin ja pidin puheen. Kerroin kuka olin ja pyysin baarin väkeä adoptoimaan. Sillä tiellä ollaan.

      • kesivä

        Oi miten ihanasti kirjoitettu :)


      • Ijkn

        Jou, toi oli hyvä kirjoitus humppi.


      • Tänks :) senkin muistan, kun ekan kerran rekisteröidyin v. 2004 juuri ennen joulua. Sormet tärisi, tuntui jotenkin julkealta. Olin ihan hiton rohkea.
        Enkä mä nyt tuota vuosilukua laita siksi että pitäisi itteäni mitenkään parempana eksperttinä. Säälittäväähän tuo lähinnä on.


      • eppu2

        Että mua nauratti tuo ´´pitiköhän joku mua erityisen kauniina, koska oli heittämässä mut ulos pää edellä.´´
        Muutenkin nerokkaasti esitetty kommentti.


      • hmt.f, vitsi en osaa ikinä ilman lunttausta kirjoittaa nimimerkkiäsi liikaa konsonantteja ; )

        Ihana juttu kirjoita tarina siitä tulee varmaan hieno ; ) Anna palaa.


      • korppis kirjoitti:

        hmt.f, vitsi en osaa ikinä ilman lunttausta kirjoittaa nimimerkkiäsi liikaa konsonantteja ; )

        Ihana juttu kirjoita tarina siitä tulee varmaan hieno ; ) Anna palaa.

        Vaikka kielikuvat onnistuu, niin en osaa sellaista satiiria kuin Lärviluolan Sihteeri.


    • Viittailevat innokkaasti minuun.
      Vaan eivät minulle suoraan.
      Ovat ilmeisesti heitä jotka eivät soittaneetkaan.
      Silloin kun annoin mahdollisuuden tarkistaa kuka/mikä olen.
      Nähtävästi on hauskenpaa luulotella.
      Heitellä sieltä sun täältä.

      H.

      • siilimuori3

        Pehtoori laittaa van nyt ne pussihousut jalkaan. Onhan tuo nyt melkoinen nävös, vain vilasukat, t-paita ja kakkulat :D.


      • Ihan.sama.kuka

        Mitä väliä sil on kuka sinä olet sen enempää kuin muillakaan. Älytöntä kinaa mokomasta.


      • Ihan.sama.kuka kirjoitti:

        Mitä väliä sil on kuka sinä olet sen enempää kuin muillakaan. Älytöntä kinaa mokomasta.

        "Ihan.sama.kuka"

        Kinaa...?
        Tota, minäkö, missä?

        H.


      • Ihan.sama.kuka
        hunksz kirjoitti:

        "Ihan.sama.kuka"

        Kinaa...?
        Tota, minäkö, missä?

        H.

        hunksi kinaa on koko ketju.


      • kesivä

        hunkzs
        Ihan suoraan sanoen Sinä herätät epäilyksiä.
        Hyvässä ja pahassa. Ja kun olet nörttikin ja älykäs.
        Ja pehmität varpaasi ennen kuin leikkaat kynnet, se kaikista eniten epäluulottaa.
        No, olkoot minun puolesta luulot siellä lattian rakosissa.


      • kesivä kirjoitti:

        hunkzs
        Ihan suoraan sanoen Sinä herätät epäilyksiä.
        Hyvässä ja pahassa. Ja kun olet nörttikin ja älykäs.
        Ja pehmität varpaasi ennen kuin leikkaat kynnet, se kaikista eniten epäluulottaa.
        No, olkoot minun puolesta luulot siellä lattian rakosissa.

        "kesivä"

        ...SZ
        -
        Soititko sinä silloin?
        Epäilen että et.
        Ethän sinä muuten olis tollane.
        Luulottelija.

        H.


      • siilimuori3
        kesivä kirjoitti:

        hunkzs
        Ihan suoraan sanoen Sinä herätät epäilyksiä.
        Hyvässä ja pahassa. Ja kun olet nörttikin ja älykäs.
        Ja pehmität varpaasi ennen kuin leikkaat kynnet, se kaikista eniten epäluulottaa.
        No, olkoot minun puolesta luulot siellä lattian rakosissa.

        Ootkos kesivä sitä mieltä et kaikki siniset tääll on naisia? Sellaistakin voisi tulla mieleen.


      • kesivä
        hunksz kirjoitti:

        "kesivä"

        ...SZ
        -
        Soititko sinä silloin?
        Epäilen että et.
        Ethän sinä muuten olis tollane.
        Luulottelija.

        H.

        Hei haloo, ymmärsin, että se oli lirkkupuhelin.
        Enhän mä sellaiseen, pah, pois romanttiikka minusta.
        Jos taas inspiraatiota hait, ei sitäkään minusta löydy.
        Pieni mummo eläkkeelle haikaileva, ongelle ja virvelöimään.
        Ei kailikkoon suhkamaan :)


      • kesivä
        siilimuori3 kirjoitti:

        Ootkos kesivä sitä mieltä et kaikki siniset tääll on naisia? Sellaistakin voisi tulla mieleen.

        Ei täällä mikään ole satavarma.
        Alan pian epäilemään, että kesiköö mun jalatkaan.


      • kesivä kirjoitti:

        Hei haloo, ymmärsin, että se oli lirkkupuhelin.
        Enhän mä sellaiseen, pah, pois romanttiikka minusta.
        Jos taas inspiraatiota hait, ei sitäkään minusta löydy.
        Pieni mummo eläkkeelle haikaileva, ongelle ja virvelöimään.
        Ei kailikkoon suhkamaan :)

        "kesivä"

        Lirkku?
        -
        - Olen opiskellut hyvin...
        - Erä-opetuksessa kehuttiin ymmärrystäni Taimeniin...
        - Ensimmäisen poika-ystäväni isä ajoi rallia...

        Pah!
        Pelkäsit!
        Menehän kailikkoon suhkamaan korspis.

        yst.

        H.


      • siilimuori3
        kesivä kirjoitti:

        Ei täällä mikään ole satavarma.
        Alan pian epäilemään, että kesiköö mun jalatkaan.

        No samaa mieltä oon. Kovin ovat naisellisia noin miehiksi :D.Siis nup mieheksi itseään tituleeraavat siniset.


      • kesivä
        hunksz kirjoitti:

        "kesivä"

        Lirkku?
        -
        - Olen opiskellut hyvin...
        - Erä-opetuksessa kehuttiin ymmärrystäni Taimeniin...
        - Ensimmäisen poika-ystäväni isä ajoi rallia...

        Pah!
        Pelkäsit!
        Menehän kailikkoon suhkamaan korspis.

        yst.

        H.

        Pkle, kyllä niitä vihreitä tulee, mutta älä usuta korppista samaan rantakaislikkoon missä ongin. Korppis on äänekäs ja kala ei käy pyydykseen jos kaislikossa huutaa.


      • kesivä kirjoitti:

        Pkle, kyllä niitä vihreitä tulee, mutta älä usuta korppista samaan rantakaislikkoon missä ongin. Korppis on äänekäs ja kala ei käy pyydykseen jos kaislikossa huutaa.

        En minä kalastaessa huuda ; )


      • eppu2
        korppis kirjoitti:

        En minä kalastaessa huuda ; )

        Minä huusin, silloin, kun sen 9kiloisen sain.
        Karjuin velipojalle, että kuinka päin sitä haavia laitetaan ja koska.


      • Uuhuu
        korppis kirjoitti:

        En minä kalastaessa huuda ; )

        Tiedetään, tiedetään. Siellä sängyssähän sinä kiekut :))


      • ent.siivoojaparka
        kesivä kirjoitti:

        Ei täällä mikään ole satavarma.
        Alan pian epäilemään, että kesiköö mun jalatkaan.

        Jonkun aikaa ne on jo kesineetkin. Mikäs se olikaan edellinen nikkisi?
        Uusi nikki ja uusi yritys takakautta.


      • yritetääs.uusin.nikein
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Jonkun aikaa ne on jo kesineetkin. Mikäs se olikaan edellinen nikkisi?
        Uusi nikki ja uusi yritys takakautta.

        Kyl hunksz viimestään sen sit huomaa ja lirkut lisii ;)))))


      • korppis kirjoitti:

        En minä kalastaessa huuda ; )

        :DD
        Kesivälle ja korppikselle pakko heittää plussat tätä kautta kun ei muuten onnistu.


      • kesivä
        korppis kirjoitti:

        En minä kalastaessa huuda ; )

        Heitin sulle yläfemman :)


    • nuormieli

      Uteliaana, takki ja mieli avoinna kaikille kannanotoille, kiinnostus lopahti melko pian ja nykyisin käyn vain kurkkimassa löytyykö mitään mielenkiintoista ja heitän kommentin sinne ja tänne. Kaikki kunnia niille jotka päivästä päivään kommentoivat tekevät aloitteita ja pitävät palstan elinvoimaisena ja vireänä, joillekin tämäkin palsta on tärkeä ikkuna ulkomailmaan päivän puheenaiheisiin ja mielipiteidenvaihtoon, hyvä niin, mut muistakaa liiallinen istuminen on vaarallista, pienikin liikunta on hyväksi, aurinko armas yrittää kurkkia tuolta harmaalta taivaalta ja houkutella nyt ylös ulos ja lenkille.

      • "nuormieli"

        Kiva!
        Näyttelet yhtä hyvin kun muutkin mustikset.

        H.


      • nuormieli
        hunksz kirjoitti:

        "nuormieli"

        Kiva!
        Näyttelet yhtä hyvin kun muutkin mustikset.

        H.

        Niin näyttelenkin,mul on monta roolia, arvaas mikä rooli mieluisin?.


      • ent.siivoojaparka
        nuormieli kirjoitti:

        Niin näyttelenkin,mul on monta roolia, arvaas mikä rooli mieluisin?.

        22 min sitten läksit lenkille. Ei pitkä lenkki ollutkaan, vai sielläkö lenkillä räpläät kirjoittaa?


      • nuormieli
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        22 min sitten läksit lenkille. Ei pitkä lenkki ollutkaan, vai sielläkö lenkillä räpläät kirjoittaa?

        Oho, ompas tääl tarkka seuranta, mut oikeassa oot, lähtemiseni viivästyi kun jäin vielä heittämään jonkun kommentin, en kulje kellon kanssa kilpaa.


    • ikäisensä

      Netissä joutilaana pyöriessäni vuosia kestäneen hyvin intensiivisen työskentelyn tauolla, löysin tämän palstan sattumalta. Työni oli paljolti tapahtunut netissäkin.
      Ilahduin ikäisryhmästä ja tein kysymysaloituksen. Oikein mukavasti lähti käyntiin, kommentit olivat positiivisia ja asiallisia, vaikka aihe ei ollut helpoin ja neutraalein mahdollinen. Aihe oli uuden parisuhteen löytäminen 60 ikäisenä.
      Sitten tuli hunkszi ja kommenteillaan sekoitti ja pilasi hyvin alkaneen keskustelun. Otin useita kertoja yhteyttä ylläpitoon ja pyysin poistamaan koko ketjun. Ketjua ei poistettu. Päättelin, että jollakin on suhteita ylläpitoon. Vainoharhaista, voi olla mutta epäilys jäi, että jollakin voi olla yhä yhteyksiä ja ehkä mahdollisuus nähdä ip-osoitteet, joista kirjoitukset palstalle tulevat - ehkä jopa nimemme ip-osoitteen perusteella, jos olemme rekisteröityneet (vaikkemme täällä sitä rekisteröityä nimimerkkiä käyttäisikään).
      Vainoharhaistako, ehkä, mutta luottamuksen voi menettää vain kerran.

      • silimuori3

        No tietenki joku tietää yhteystietosi, nehän täällä annat kun et akuankaksi heittäydy :). Eri asia sitten minkälaiset kytkökset tähän liittyy. Kellä on yhteyksiä ja esim ystissuhteita seriffiin jne. Siksi kannattaa kirjoittaa aina niin että voit sanoa samat asiat livessä ja rehdisti omalla nimelläsikin. Minkälainen vaitiolovelvollisuus seriffien toimenkivaan liittyy ja jos vuotaa, mitkä ovat seuraukset?


      • "ikäisensä"

        Kiistän kaiken.
        Vaikka tykkäsin siitä koira-tyttö-sheriffistä.
        Minulla ei ole, ole ollut mitään näpöttelyä läheisenpää.

        Tarkoitatko että MINÄ syyllistyin luottamuksesi menettämiseen?

        H.


      • ikäisensä
        hunksz kirjoitti:

        "ikäisensä"

        Kiistän kaiken.
        Vaikka tykkäsin siitä koira-tyttö-sheriffistä.
        Minulla ei ole, ole ollut mitään näpöttelyä läheisenpää.

        Tarkoitatko että MINÄ syyllistyin luottamuksesi menettämiseen?

        H.

        @hunksz
        sinä käyttäydyit törkeästi ja pilasit aloittamani keskustelun. Sen jälkeenkin hosuit ekana lyttäämään ja sotkemaan liian usein aloituksia. Ylläpidon toiminta menetti luottamukseni.
        Tein sinun, nimimerkki hunksz, huonosta käytöksestäsi useita ilmoituksia ylläpidolle. Aivan omalla virallisella nimelläni ne tein. Kyllä kai niitä ilmoituksiani ylläpitö jossain määrin huomioikin sitten.


      • ikäisensä kirjoitti:

        @hunksz
        sinä käyttäydyit törkeästi ja pilasit aloittamani keskustelun. Sen jälkeenkin hosuit ekana lyttäämään ja sotkemaan liian usein aloituksia. Ylläpidon toiminta menetti luottamukseni.
        Tein sinun, nimimerkki hunksz, huonosta käytöksestäsi useita ilmoituksia ylläpidolle. Aivan omalla virallisella nimelläni ne tein. Kyllä kai niitä ilmoituksiani ylläpitö jossain määrin huomioikin sitten.

        "ikäisensä"

        No niin, tuo on rehellisesti ja oikein kerrottu.
        Tällainen palstailu on siinä mielessä vaikeaa, että ihmiset voivat olla ihan
        toista mieltä.
        Ihmiset saattavat katsoa jonkun höpötyksen olevan kammottavaa lapsellisuutta
        50 ihmiseltä.
        -
        MInä annan sinulle esi-merkin omasta mielestäni:
        Minä en pahoita mieltäni jos lapsia kuolee.
        Ihmisiä on ihan liian paljon.
        Tosin ei minun suvussani, eikä Suomessa.
        Ole edelleenkin nuori ja rohkea.
        Katso eteen-päin minun perääni.

        yst.

        H.


      • Mitäpiiloteltavaa

        Itse voisin kävellä vaikka alastomana keskelle toria ja huutaa, tässä olen, minulla ei ole mitään salattavaa. Voin antaa kaikki laitteeni viranomaisten tutkia, minulla ei ole mitään salattavaa.
        Silti kaikkialla, täälläkin käytän TOR selainta ja salaista TOR verkkoa.
        Miksi ette tekin käytä TORRIA jos pitää luimuilla?


      • siilimuori3
        Mitäpiiloteltavaa kirjoitti:

        Itse voisin kävellä vaikka alastomana keskelle toria ja huutaa, tässä olen, minulla ei ole mitään salattavaa. Voin antaa kaikki laitteeni viranomaisten tutkia, minulla ei ole mitään salattavaa.
        Silti kaikkialla, täälläkin käytän TOR selainta ja salaista TOR verkkoa.
        Miksi ette tekin käytä TORRIA jos pitää luimuilla?

        Pitäisi olla. Kansalaiset soittelisivat hätäkeskukseen ja kohta piipaa auto tulisi hakemaan rikkeen nimissä siveellisyyttä loukkaava käytös.


      • eppu2
        Mitäpiiloteltavaa kirjoitti:

        Itse voisin kävellä vaikka alastomana keskelle toria ja huutaa, tässä olen, minulla ei ole mitään salattavaa. Voin antaa kaikki laitteeni viranomaisten tutkia, minulla ei ole mitään salattavaa.
        Silti kaikkialla, täälläkin käytän TOR selainta ja salaista TOR verkkoa.
        Miksi ette tekin käytä TORRIA jos pitää luimuilla?

        Miksi Sinä sitä TORia käytät, jos ei ole mitään salattavaa?
        Meinaatko, että jos tulee salattavaa?


    • Kävin erään toisen nimimerkin (pookionki) kanssa tekemässä musiikkialoituksia tälle palstalle pari vuotta, jo ennen lopullista kuuskymppisiin siirtymistä.
      Ja osallistuin joskus keskusteluihinkin, mukava palsta, kivoja kirjoittajia.
      Täällä viihtyy oikein hyvin.

    • Paloma01

      Kuka rekisteröidyistä muistaa vielä kun oli luomassa profiilia suomi24:ään ja kysyttiin mitä haki täältä: oliko seuraa, rakkautta, yhteisöllisyytä, verkostoitumista, ajankulua, aikuiskontakteja vai ei mitään. (Ei se lista ihan noin mennyt, mutta kuitenkin) Minä ruksasin silloin että haen ystäviä, kavereita, aikuiskontakteja verkostooni tai jotain sinne päin).
      Se miten palstalle tultiin riippui kai aika paljon omasta motivaatiosta, millä tarkoituksella ja tietenkin luonteesta. Miten tätä keskustelupalstaa on käytetty vuosien varrella on riippunut kirjoittajien erilaisista motivaatioista.
      Minä käytän tätä palstaa suomenkielisten aikuiskontaktieni kanssa keskusteluun, kielitaidon ylläpitämiseen ja pitääkseni itseäni ajan hermolla.
      Jotkut käyttävät tätä vain silkkana ajanvietteenä. uteliaisuuttaan, purkaakseen pahaa mieltään ja ääritapauksissa taitaa olla joillekinmuodostunut eräänlainen taistelukenttä jossa on oltava kukkona tunkiolla, portsarina yöklubissa, keisari ilman vaatteita, sensuuri, tai ainakin se joka tietää aina kaikki paremmin kuin sinä.

      Minulle kirjautuminen ja avoimuus sopii, joillekin ei. En ole koskaan sanonut että "mustat" nimimerkit (varsinkaan vaki sellaiset) olisivat jotenkin huonompia. Ainoastaan että tämä kaksijakoisuus palstalla aiheuttaa ongelmia, luo skitson ilmapiirin (vr.varjobaletti) Olen tuonut asian ylläoidon huomioon, mutta saamatta vastakaikua. Toisaalta suomi24 voisi minun puolestani poistaa kaikki kirjautuneet profiilit ja palaisimme rekisteröityihin nikkeihin ilman valokuvaa, Kaikki mustiksi, ehkä vielä tähtiotsaan kertomaan toisille että tää nikki on varattu.

      • Viatonsivullinen

        Uteliaisuuttani tulin ja olen vieläkin, opettaja suositteli mieluummin tätä kuin fasea, siis tänne päädyin. Nyt olen kyllä myös fasessa.
        Nyt menee aikaa liikaa näihin, olen aika hidas ja harkitseva siitä mitä kirjoitan. Keskustelu täällä on aika vaivalloista, ilmoitan lähinnä, että
        olen olemassa.


      • ent.siivoojaparka

        Juu juu.
        MINÄ ja muut. MINÄ hyvä, muut paskoja. Oi voi, kun kaikki olisivat niinkuin MINÄ.
        Voi tuota meidän keijukaista, joka liikkuu kuin vuorikauris. Hänellä on niin todenperäinen käsitys itsestään kaikkeen paskamassaan verrattuna, että pois alta.


    • Olen edelleenkin sitä mieltä että jos kirjoittelisimme enemmän joistain asioista, oli se sitten vaikka tylsää blogia ja vähemmän siitä mitä ajattelemme muista kirjoittajista ja heidän virheistään ja heikkouksistaan niin tääkin palsta olisi kivempaa luettavaa.
      Mutta aiheet taitavat olla vähissä.
      Pakolaisista, voi ei?
      Musiikkia ja riimejä... pidetäänkö tauko.
      Saanko ehdottaa arkipäivän asioita jotka askarruttavat mieltä ja jotka eivät liity pakolaisiin eikä politiikkaan.

      • aitokaino2

        Niin, mutta sitten jotkut kirjoittaa näin:

        Jotkut käyttävät tätä vain silkkana ajanvietteenä. uteliaisuuttaan, purkaakseen pahaa mieltään ja ääritapauksissa taitaa olla joillekinmuodostunut eräänlainen taistelukenttä jossa on oltava kukkona tunkiolla, portsarina yöklubissa, keisari ilman vaatteita, sensuuri, tai ainakin se joka tietää aina kaikki paremmin kuin sinä.aitokaino


      • aitokaino2 kirjoitti:

        Niin, mutta sitten jotkut kirjoittaa näin:

        Jotkut käyttävät tätä vain silkkana ajanvietteenä. uteliaisuuttaan, purkaakseen pahaa mieltään ja ääritapauksissa taitaa olla joillekinmuodostunut eräänlainen taistelukenttä jossa on oltava kukkona tunkiolla, portsarina yöklubissa, keisari ilman vaatteita, sensuuri, tai ainakin se joka tietää aina kaikki paremmin kuin sinä.aitokaino

        anna olla. let it be. Ellei sitten kalikka kalahtanut.
        Kirjoitin vai eri tavoista käyttää tätä palstaa, mitä täältä hakee, mitä tarpeita tämä kirjoittelu tyydyttää. Eihän sillä ollut mitään sinunkanssasi tekemistä, eihän?


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        anna olla. let it be. Ellei sitten kalikka kalahtanut.
        Kirjoitin vai eri tavoista käyttää tätä palstaa, mitä täältä hakee, mitä tarpeita tämä kirjoittelu tyydyttää. Eihän sillä ollut mitään sinunkanssasi tekemistä, eihän?

        Paloma.
        Kerro mulle ,olen tehnyt yhtä riimi/musiikki alotusta ja vain siihen sepustellut.
        Siinä on voinut normaalistikkin kirjotella ja linkitellä niitä näitä .
        Palstalla on tilaa tehrä haluamiaan alotuksia mielin määrin.
        Mikä mun yhressä alotuksessa on niin pahaa ja ahristavaa että sinäkin otit sen esimerkiksi?


      • aitokaino2
        Paloma.se.co kirjoitti:

        anna olla. let it be. Ellei sitten kalikka kalahtanut.
        Kirjoitin vai eri tavoista käyttää tätä palstaa, mitä täältä hakee, mitä tarpeita tämä kirjoittelu tyydyttää. Eihän sillä ollut mitään sinunkanssasi tekemistä, eihän?

        Olisit vaan kirjoittanut omasta motivaatiostasi, etkä arvuuttanut muiden motivaatiota, mutta taitaa sinulla olla likainen peili kotonasi.

        Piste!


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Paloma.
        Kerro mulle ,olen tehnyt yhtä riimi/musiikki alotusta ja vain siihen sepustellut.
        Siinä on voinut normaalistikkin kirjotella ja linkitellä niitä näitä .
        Palstalla on tilaa tehrä haluamiaan alotuksia mielin määrin.
        Mikä mun yhressä alotuksessa on niin pahaa ja ahristavaa että sinäkin otit sen esimerkiksi?

        @koti-kiusattu, no joo, otan sen takaisin. Tarkoitin sen esimerkiksi ketjuista joihin kaikki ei voi osallistua ja jos niitä tulee tyyppi viisi kuusi etusivulle niin keskusteluhalut vähenee.
        Tarkoitukseni ei ollut loukata.


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        @koti-kiusattu, no joo, otan sen takaisin. Tarkoitin sen esimerkiksi ketjuista joihin kaikki ei voi osallistua ja jos niitä tulee tyyppi viisi kuusi etusivulle niin keskusteluhalut vähenee.
        Tarkoitukseni ei ollut loukata.

        Et suinkaan loukannut vaan halusin ihan oikeesti kuulla arvostamani kirjottajan mielipiteen koska juuri eilen minuu vaarittiin poistumaan ja lopettamaan kirjotteluni.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Et suinkaan loukannut vaan halusin ihan oikeesti kuulla arvostamani kirjottajan mielipiteen koska juuri eilen minuu vaarittiin poistumaan ja lopettamaan kirjotteluni.

        En missään tapauksessa halua sinun poistuvan. Haluaisin mielelläni lukea kirjoituksiasi jossain muussa muodossa, ei riimeissä: kannanottoja, mielipiteitäsi vaikka vähän blogia, mieluiten yleiskielellä tai sitten turunmurre lightilla. Luulen että mikä minua noissa riimiketjuissa rasittaa (hieman) ja sitäpaitsi tää koskee muitakin riimittelijöitä: enosaa itse riimitellä ja en pysty omaksumaan niistä oikein sisältöä eli ne menee suoraan suomeksi sanottuna yli hilseen.


      • ent.siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Et suinkaan loukannut vaan halusin ihan oikeesti kuulla arvostamani kirjottajan mielipiteen koska juuri eilen minuu vaarittiin poistumaan ja lopettamaan kirjotteluni.

        Ja höpöti-löpöti, kiusattu.
        Ehkä hän (mikä se nimimerkki nyt olikaan), halusi maistattaa sinulle vain omaa lääkettäsi. Siihen ketjuun ei nimittäin näy olevan asiaa sellaisilla, jotka eivät kehua retostele kiusattua tai ainakin vähän läyryä hänelle (ja mielellään vähän mollaa samalla toisia palstalaisia, sellaisia jotka eivät ole kiusatun "ystäviä" kehumisen kautta).
        Muut saavat käskyn häipyä "pois riitelemästä".
        Pääsylippu siihen ketjuun vaatii siis ylistyslaulua (edes pientä) kiusatulle ja vain silloin sinne on hyväksyttyä kirjoitella ilman sinistä nikkiä, ilman riimejä, typeriä loppusointuja ilman musiikkia...


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Ja höpöti-löpöti, kiusattu.
        Ehkä hän (mikä se nimimerkki nyt olikaan), halusi maistattaa sinulle vain omaa lääkettäsi. Siihen ketjuun ei nimittäin näy olevan asiaa sellaisilla, jotka eivät kehua retostele kiusattua tai ainakin vähän läyryä hänelle (ja mielellään vähän mollaa samalla toisia palstalaisia, sellaisia jotka eivät ole kiusatun "ystäviä" kehumisen kautta).
        Muut saavat käskyn häipyä "pois riitelemästä".
        Pääsylippu siihen ketjuun vaatii siis ylistyslaulua (edes pientä) kiusatulle ja vain silloin sinne on hyväksyttyä kirjoitella ilman sinistä nikkiä, ilman riimejä, typeriä loppusointuja ilman musiikkia...

        Jaahas ,sinäkin olet saanu sen verran kyntteliä suksen pohjiin et pääsit perässä hiihtämään ja jokapäiväistä virttäsi naputtamaan
        Olet sä väsymätön oikeuren puolustaja .


      • ent.siivoojaparka
        Paloma.se.co kirjoitti:

        En missään tapauksessa halua sinun poistuvan. Haluaisin mielelläni lukea kirjoituksiasi jossain muussa muodossa, ei riimeissä: kannanottoja, mielipiteitäsi vaikka vähän blogia, mieluiten yleiskielellä tai sitten turunmurre lightilla. Luulen että mikä minua noissa riimiketjuissa rasittaa (hieman) ja sitäpaitsi tää koskee muitakin riimittelijöitä: enosaa itse riimitellä ja en pysty omaksumaan niistä oikein sisältöä eli ne menee suoraan suomeksi sanottuna yli hilseen.

        Muuttukaa kaikki samanlaisiksi kuin Paloma on, niin palstasta tulee niin hyvä, niin hyvä.
        Tai ainakin sellaiseksi kuin Paloman ihanneminäkäsitys ihmisestä (=kuvitelma minkälainen hän haluaisi olla) hänellä itsestään on.


      • Huomatkaayhtälöt

        Älkää unohtako superpuhdasta korpuksi palanutta Korppista. Tuota huutajaa, puskasta ja nikillään kiljuvaa, kaikkea moittivaa ja alistamaan tahtovaa yli-ihmistä.


      • ent.siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Jaahas ,sinäkin olet saanu sen verran kyntteliä suksen pohjiin et pääsit perässä hiihtämään ja jokapäiväistä virttäsi naputtamaan
        Olet sä väsymätön oikeuren puolustaja .

        Mistä keksitkin, kiusattu, noin omaperäisen ilmaisun taas kuin tuo perässä hiihtäjä?
        Onko tuota koskaan kuultu tällä palstalla?
        e.sp (sellanen veijari ja sonnan jauhaja, väsymätön oikeuren puolustaja)


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Mistä keksitkin, kiusattu, noin omaperäisen ilmaisun taas kuin tuo perässä hiihtäjä?
        Onko tuota koskaan kuultu tällä palstalla?
        e.sp (sellanen veijari ja sonnan jauhaja, väsymätön oikeuren puolustaja)

        Tutkippa ihan rauhassa miksi se sun sanoma on juuri siinä kohdassa ,vertaile rauhas mitä kirjottelet.


      • ent.siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Tutkippa ihan rauhassa miksi se sun sanoma on juuri siinä kohdassa ,vertaile rauhas mitä kirjottelet.

        Onkos kiusatusta nyt tullut minun perässä hiihtäjäni?
        Oletkos perskärpänen?
        Onkos sinulla paha olo?
        Onkos huono itsetunto?
        Oletkos narsisti?
        Oletkos häjy?
        Oletkos palstan häirikkö, trolli, peelo...?
        Oletkos ottanut lääkkeesi?
        Mitäs niitä olikaan muita?


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Onkos kiusatusta nyt tullut minun perässä hiihtäjäni?
        Oletkos perskärpänen?
        Onkos sinulla paha olo?
        Onkos huono itsetunto?
        Oletkos narsisti?
        Oletkos häjy?
        Oletkos palstan häirikkö, trolli, peelo...?
        Oletkos ottanut lääkkeesi?
        Mitäs niitä olikaan muita?

        Taisitpa tutkia ja huomata miten eritavalla kirjoitat eri ketjuissa samasta asiasta
        Ihme juttu kun sulla on oikeus märistä joka asiasta mutta kun saat takaisin oletkin sorrettu ja toiset ilkeitä.


      • ent.siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Taisitpa tutkia ja huomata miten eritavalla kirjoitat eri ketjuissa samasta asiasta
        Ihme juttu kun sulla on oikeus märistä joka asiasta mutta kun saat takaisin oletkin sorrettu ja toiset ilkeitä.

        Suksi, suksi suksi....!!!
        Hiiiopppp!!!!
        Ketäs minä olen ilkeäksi sanonut? Missä? Koska?
        Koskas olen sanonut tuntevani itseni sorretuksi tällä palstalla? Missä?
        Vai taisitkin nyt kirjoittaa itsestäsi? Katsoit peiliin? (hih, sehän se olikin se yksi palstan sanonta, mitä äsken yritin muistutella mieleeni).
        Onko paha olo?


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Suksi, suksi suksi....!!!
        Hiiiopppp!!!!
        Ketäs minä olen ilkeäksi sanonut? Missä? Koska?
        Koskas olen sanonut tuntevani itseni sorretuksi tällä palstalla? Missä?
        Vai taisitkin nyt kirjoittaa itsestäsi? Katsoit peiliin? (hih, sehän se olikin se yksi palstan sanonta, mitä äsken yritin muistutella mieleeni).
        Onko paha olo?

        Oikeestaan aika hyvä olo kun näen et osui ja uppos, ei mittä, pikkasen suoristat kruunuas ja painut seuraavan kirjoittajan sanoja ruotimaan
        ,


      • ent.siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Oikeestaan aika hyvä olo kun näen et osui ja uppos, ei mittä, pikkasen suoristat kruunuas ja painut seuraavan kirjoittajan sanoja ruotimaan
        ,

        En tunne saneeni minkäänlaista osumaa.
        Sinusta ehkä näytti ilman silmälaseja, että osui, mutta hyvästi on viheltänyt ohi, valitan pettymystäsi. Ikävä kyllä sinulle, että olet yksi niistä onnettomista, jotka eivät pysty minun panssarini läpi.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        En tunne saneeni minkäänlaista osumaa.
        Sinusta ehkä näytti ilman silmälaseja, että osui, mutta hyvästi on viheltänyt ohi, valitan pettymystäsi. Ikävä kyllä sinulle, että olet yksi niistä onnettomista, jotka eivät pysty minun panssarini läpi.

        Kuin myös, kuin myös rakas ystäväni,lukuisista ja hartaista yrityksistäsi huolimatta.


      • Ompelu.piristää
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Oikeestaan aika hyvä olo kun näen et osui ja uppos, ei mittä, pikkasen suoristat kruunuas ja painut seuraavan kirjoittajan sanoja ruotimaan
        ,

        Eikö sinua ala jo oksettaa oma vittuilusi. TänäänKIN olet koko päivän ilkeillyt kirjoittajille. Kuinka suuri paskakuorma sinulla onkaan purettavana ihmisten niskaan.

        Kävisit vaikka ostamassa itsellesi hamekankaan. Saattaisit tulla paremmalle päälle.


      • Ompelu.piristää kirjoitti:

        Eikö sinua ala jo oksettaa oma vittuilusi. TänäänKIN olet koko päivän ilkeillyt kirjoittajille. Kuinka suuri paskakuorma sinulla onkaan purettavana ihmisten niskaan.

        Kävisit vaikka ostamassa itsellesi hamekankaan. Saattaisit tulla paremmalle päälle.

        Kuten olen sanonut,mulle saa sanoa mitä vaan mutta kun annan takaisin se onkin vittuilua, elämä on omituista.
        Omituisesti nämä oudot puskat pomppaa esille kesken keskustelun tukemaan vastapuolta .


      • ent.siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Kuin myös, kuin myös rakas ystäväni,lukuisista ja hartaista yrityksistäsi huolimatta.

        Ja miksiköhän minä edes yrittäisin sinua osuttaa? Kerro yksikin hyvä syy. Lapsena ammuskelin ritsoilla, mutta en silloinkaan mitään elävää kohti.
        Ja pliis, jätä nuo tuollaiset "rakas ystäväni" minun kohdaltani pois vaikka sinulla olisi kuinka paha olo. Aina yhtä noloa toiselle itselleen, kun minulle täysin yhdentekevä ihminen sanoo ystäväkseen.


      • ent.siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Kuten olen sanonut,mulle saa sanoa mitä vaan mutta kun annan takaisin se onkin vittuilua, elämä on omituista.
        Omituisesti nämä oudot puskat pomppaa esille kesken keskustelun tukemaan vastapuolta .

        Ethän sinä edes osaa ja pysty antamaan takaisin kenellekään, kunhan pyristelet avuttomana niinkuin siivestään kissan suussa roikkuva talitintti, kunnes tulee joku pelastava enkeli hellästi irrottamaan sinua.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Ja miksiköhän minä edes yrittäisin sinua osuttaa? Kerro yksikin hyvä syy. Lapsena ammuskelin ritsoilla, mutta en silloinkaan mitään elävää kohti.
        Ja pliis, jätä nuo tuollaiset "rakas ystäväni" minun kohdaltani pois vaikka sinulla olisi kuinka paha olo. Aina yhtä noloa toiselle itselleen, kun minulle täysin yhdentekevä ihminen sanoo ystäväkseen.

        Aina olen antanut kunnian sille kelle se kuuluu,älä sinäkään ole turhan vaatimaton.
        Niin useasti olen sinut ketjustani tavannut antamassa äidillisen viisaita neuvoja milloin kirjoittamisen laadun kohotuksessa tai muussa olemisessa.
        Eihän nyt välinpitämätön ihminen sellaseen vaivautuis, hyvä sinä.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Ethän sinä edes osaa ja pysty antamaan takaisin kenellekään, kunhan pyristelet avuttomana niinkuin siivestään kissan suussa roikkuva talitintti, kunnes tulee joku pelastava enkeli hellästi irrottamaan sinua.

        Minä nyt yritin olla herrasmies ja kohtelias naiselle tossa suojapanssari jutussa.
        Ihan ku rehellisiä ollaan niin siitä sun verkkopanssarista menee juoksuvauhtia läpitte jokainen joka jättää sut huomiotta.
        Ilman jokapäiväistä kinaa sä olet ku kuiva pelakuun tröntti pölysen salusiinin takana.
        Määkin ihan säälistä sulle vastailen ,ettet ainakaan mun taholta tuntis kiusatuks ittiäs.


      • Voe.yhen.kerran.taas
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Minä nyt yritin olla herrasmies ja kohtelias naiselle tossa suojapanssari jutussa.
        Ihan ku rehellisiä ollaan niin siitä sun verkkopanssarista menee juoksuvauhtia läpitte jokainen joka jättää sut huomiotta.
        Ilman jokapäiväistä kinaa sä olet ku kuiva pelakuun tröntti pölysen salusiinin takana.
        Määkin ihan säälistä sulle vastailen ,ettet ainakaan mun taholta tuntis kiusatuks ittiäs.

        Psst, olet niin innostunut riitelemisestä, ettet liene huomannut
        madx 30.1.2016 18:23
        "Niin kuin ”koti-kiusattu” on usein sanonut ”sinisiä arvostan, mustat ovat mitä ovat…”. - Tämä musta tykkää sinusta ja on tykännyt alusta alkaen…"


    • siililimuori3

      minä olen ainia herellines asaan nauraa itsellen. Banni k/k:lle ja Kirppikselle itseritosia ilikaitä.

      • innoveri

        Komppaan sinua siili olet sähkörintainen sulotar. klurps


      • shiiiliismuorki3

        Haluutstw te oikeesst thiethää misk mä sitä piskkumuruu kiushaa ??
        She ku eis koshkaa muom minyy , passks jötkä .


    • mimmimum-mi

      En muista vuotta kun aloin lukemaan satunnaisesti palstaa...ihmetteli että miten tuollaiseen sekasotkuun joku pääsee kiinni... Kun aloin kirjoittelemaan ...olin avoin ... paljon avoimempi kuin mitä nyt olen....huomasin että ei täällä kannata kaikkea "lässyttää"....heti hyökättiin kimppuun...aika kipakoin sanoin...Mutta sitten kun tutustuin paremmin....tykästyin..

      • ent.siivoojaparka

        Mielestäni olet aika avoin vieläkin.


    • einyitytä

      Maan tavalla.

    • rajoitettu

      I:n nimittelyn myötä. Kuis sää ..

    • tenjears

      65:ä odotellessa. Onko aika sujunut?

    • Luin koko ketjun läpi. En tiedä mitä sanoisin.
      Ajankulua tämä on, huomaa jos palsta on tullut liian tärkeäksi.
      Riitely saa verenpaineen nousemaan ja käymään ylikierroksilla ;)

      • ent.siivoojaparka

        Silloin ei pitäisi riidellä, jos siitä noin pahoja fyysisiä oireita tulee.
        Minulla pysyy verenpaine tasaisen normaalina, mutta enhän minä koskaan täällä riitelekään.


      • En minäkään viitsi riidellä. Verenpaine on liiankin alhainen, ehkä pieni riita tekisi hyvää, ei pyörryttäisi ylös noustessa.


    • madx

      Tulin palstalle oman oloni seurauksena. Olin jäänyt yksin puolisoni kuoleman jälkeen ja löysin muutamia keskustelusivuja, joihin halusin osallistua. Ensimmäinen nimimerkkini oli ”hulla” täällä (50 ) (kivihiili espanjaksi, en ennättänyt kehittyä timantiksi paineesta huolimatta ;))
      Aluksi sain epäilyn ”Evastiinaksi”, joka oli kuulemma ollut kirjoittajan ystävä joskus aikoinaan, ja jonka hän oli heittänyt ulos listaltaan erimielisyyksien vuoksi. ???? En saanut vastausta uteluuni, pitäisikö minun olla imarreltu vaiko nolo!
      Ehkä nousin ”takapuoli edellä puuhun” – laitoin kuvani profiiliini – olin kuulemma laittanut jonkun serkunkumminkaimansiskon kuvan??? ( En ole pahannäköinen ihminen…)
      Aikani kokeiltuani (noin vuosi) hävitin kirjoittamani keskusteluun liian positiiviseksi, typeräksi koetun profiilini.
      Uudella yrityksellä koetin vältellä kirjoittajaa (luin ” koolinnun” kirjoituksia , ja tuttavani (synnyin samassa korven kaupungissa kuin kirjoittaja) tiesi nimimerkin elävästä elämästä. … se siitä positiivisesta ja ajatusten vaihdon mahdollisuudesta…
      Luin (ja luen yhä) kirjoittajien tekstejä, ja opin jotain palstakäyttäytymisestä! Jos osaat olla jotain muuta kuin olet ja olet kuitenkin se persoona, mitä olet, niin oma vahvuutesi tuo sinulle sijasi – tekstintuotonajatuksillasi.
      Niin kuin ”koti-kiusattu” on usein sanonut ”sinisiä arvostan, mustat ovat mitä ovat…”. - Tämä musta tykkää sinusta ja on tykännyt alusta alkaen…
      Olen musta ’madx’– (’sinisenii’ on nimimerkki kirjainsekoituksella…)

    • pisteet-laski

      Olen luullut tuota kotikiusattua mieheksi?
      Olen tainnut erehtyä, sillä riitely käy aivan kuin pahemmilta akoilta.
      Vai tekeekö seura vain kaltaisekseen, kukkokin muuttuu kanaksi kanalauman keskellä?

      • kukkosekiekuu

        Tääl on pari kolme joiden kans on turha käydä kinaamaan, siitä ei tuu loppuu ikänään. Siilimuori, ent.siivoojaparka ja korppis.


      • laski.myöskin

        Minäkin olen ihmetellyt tuota kotikiusatun riidanhaluisuutta. Useita vuosia olen luullut sitä leppoisaksi papparaiseksi, mutta nyt ovat kyllä pisteet laskeneet. Oletanpa hänen olevan eräs häjy naisihminen. Uteliaskin, koska haluaa tietää kuka on nikkien takana pakottaen rekisteröitymään.

        Mitä vikaa on nikkien värissä, keskustellahan täällä pitää eikä väritellä.


      • ent.siivoojaparka
        kukkosekiekuu kirjoitti:

        Tääl on pari kolme joiden kans on turha käydä kinaamaan, siitä ei tuu loppuu ikänään. Siilimuori, ent.siivoojaparka ja korppis.

        Njaa, no enpä tiedä tuosta korppiksesta. Kokeillut olen hänetkin joutessani, mutta tuo kiusattu on yhtä sitkeä kuin siili.
        Harmi vaan, että kiusatusta ei ole minkäänlaista vastusta väittelyyn, kunhan turhaan ruputtaa aina niitä samoja vanhoja palstan sanontoja hätäpäissään ja sitten menee omaan ketjuunsa runollisesti ruikuttamaan Anceliinan kainaloon ja kertomaan, mitä toisessa ketjussa on tapahtunut. Anceliina sitten silittää päätä, pyyhkii äidillisesti hänen kyyneleensä ja vannoo ikuista ystävyyttään. Ja siellä on niin hyvä ja turvallista, kunnes joku vieras nikki työntyy kurkistamaan, että mitäs täällä tapahtuu.
        Silloin kiusattu sieltä hameen suojasta ärähtää "miehenä"; mitäs tääl teet, tuliks riitelemään?


      • Kylläpä te saatte hirveän älämölön aikaiseksi pienestä jutusta? Tulee mieleen että täällä pitää tarkasti laittaa muistiin mitä on sanonut, kenelle ja koska. Jos on jotain erimielisyyksiä jonkun kanssa, niin hanakasti ne nostetaan kissana pöydälle viikko toisensa jälkeen. Sinä aikana koko juttu ehtii muuttua jo tuhannen kerran.
        En ole aina samaa mieltä k-kk:n(kaan) kanssa, mutta rehti tuntuu olevan. Ei ole koskaan jäänyt vielä asiat sopimatta hänen kanssaan.
        Jos haluatte saada lopun kinaamiseen, niin sehän loppuu sillä kun ite lopettaa. Vai ettekö osaa?


      • sua.pelätään
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Njaa, no enpä tiedä tuosta korppiksesta. Kokeillut olen hänetkin joutessani, mutta tuo kiusattu on yhtä sitkeä kuin siili.
        Harmi vaan, että kiusatusta ei ole minkäänlaista vastusta väittelyyn, kunhan turhaan ruputtaa aina niitä samoja vanhoja palstan sanontoja hätäpäissään ja sitten menee omaan ketjuunsa runollisesti ruikuttamaan Anceliinan kainaloon ja kertomaan, mitä toisessa ketjussa on tapahtunut. Anceliina sitten silittää päätä, pyyhkii äidillisesti hänen kyyneleensä ja vannoo ikuista ystävyyttään. Ja siellä on niin hyvä ja turvallista, kunnes joku vieras nikki työntyy kurkistamaan, että mitäs täällä tapahtuu.
        Silloin kiusattu sieltä hameen suojasta ärähtää "miehenä"; mitäs tääl teet, tuliks riitelemään?

        Huh huh :((((( miks sä oot noin katkera ? Harva täällä uskaltaa sua vastaan nousta.


      • laski.myöskin kirjoitti:

        Minäkin olen ihmetellyt tuota kotikiusatun riidanhaluisuutta. Useita vuosia olen luullut sitä leppoisaksi papparaiseksi, mutta nyt ovat kyllä pisteet laskeneet. Oletanpa hänen olevan eräs häjy naisihminen. Uteliaskin, koska haluaa tietää kuka on nikkien takana pakottaen rekisteröitymään.

        Mitä vikaa on nikkien värissä, keskustellahan täällä pitää eikä väritellä.

        Sulla on yhtä fiksua juttua kuin siilillä päivällä, miten mä voisin tietää jonkun sinisen henkilöllisyyren.
        Väri on ainakin mulle tärkee että tierän sivuttaa ketjun missä on aloittajana sellanen jonka jutuista en välitä, toisaalta ei voi mennä kirjottamaan vieras toisen tunnuksella.
        Silloin kaikki siniset vastaa omista puheistaan.
        Myönnän olevani todella häijy jos hermostun ja siitä piti aamun keskustelu huolen , olen kertakaikkiaan kyllästynyt jatkuviin pikkunäppäriin vihjailuihin.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Njaa, no enpä tiedä tuosta korppiksesta. Kokeillut olen hänetkin joutessani, mutta tuo kiusattu on yhtä sitkeä kuin siili.
        Harmi vaan, että kiusatusta ei ole minkäänlaista vastusta väittelyyn, kunhan turhaan ruputtaa aina niitä samoja vanhoja palstan sanontoja hätäpäissään ja sitten menee omaan ketjuunsa runollisesti ruikuttamaan Anceliinan kainaloon ja kertomaan, mitä toisessa ketjussa on tapahtunut. Anceliina sitten silittää päätä, pyyhkii äidillisesti hänen kyyneleensä ja vannoo ikuista ystävyyttään. Ja siellä on niin hyvä ja turvallista, kunnes joku vieras nikki työntyy kurkistamaan, että mitäs täällä tapahtuu.
        Silloin kiusattu sieltä hameen suojasta ärähtää "miehenä"; mitäs tääl teet, tuliks riitelemään?

        Tollanen ns ylipuhuminen tarkottaa sitä et paukut loppui ,ei pure tommonen kökkö muka huumori .
        Tuu vaan sinne riimiketjuun sinäkin ,jonakin päivänä se varsinainen runoilija huomaa sun epätoivoset yritykset.
        Taas


      • laski.myöskin
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Sulla on yhtä fiksua juttua kuin siilillä päivällä, miten mä voisin tietää jonkun sinisen henkilöllisyyren.
        Väri on ainakin mulle tärkee että tierän sivuttaa ketjun missä on aloittajana sellanen jonka jutuista en välitä, toisaalta ei voi mennä kirjottamaan vieras toisen tunnuksella.
        Silloin kaikki siniset vastaa omista puheistaan.
        Myönnän olevani todella häijy jos hermostun ja siitä piti aamun keskustelu huolen , olen kertakaikkiaan kyllästynyt jatkuviin pikkunäppäriin vihjailuihin.

        Todellakin tulin koneelle vasta äskettäin ja luin silmät pyöreänä tuota riitelyä, että voiko olla sama ihminen kyseessä. Noista rekisteröidyistä olen ajatellut että he kun laittavat sinne kuviaan sun muuta yksityisiä kirjoituksiaan niin olettaisin että myöskin uteliaat mielellään lukevatkin sieltä heidän tietojaan.

        Eiköpähän kaikki kirjoittajat vastaa omista puheistaan, sillä ylläpidolle voi laittaa poistopyynnön ellei pidä jostakin loukkaavasta kommentista.

        Mikäs vika siinä aloittajassa on? Mielestäni kaikista aloituksista voi valita aiheen mukaan mihin keskusteluun osallistuu, olipa aloittaja kuka tahansa. Niin minäkin teen. Nytkin on monta avaamatonta aloitusta, koska en ole ehtinyt kakkia katsomaan.


      • Pisteet laski
        Luuletko että nyt meni yöunet kun tuntematon sanoo akaksi, nyt ei kiinnosta yhtään mitä tunnet minuu kohtaan.
        Ei se miehenkään tarvii kaikkee ottaa hymyhuulin vastaan.


      • laski.myöskin
        laski.myöskin kirjoitti:

        Todellakin tulin koneelle vasta äskettäin ja luin silmät pyöreänä tuota riitelyä, että voiko olla sama ihminen kyseessä. Noista rekisteröidyistä olen ajatellut että he kun laittavat sinne kuviaan sun muuta yksityisiä kirjoituksiaan niin olettaisin että myöskin uteliaat mielellään lukevatkin sieltä heidän tietojaan.

        Eiköpähän kaikki kirjoittajat vastaa omista puheistaan, sillä ylläpidolle voi laittaa poistopyynnön ellei pidä jostakin loukkaavasta kommentista.

        Mikäs vika siinä aloittajassa on? Mielestäni kaikista aloituksista voi valita aiheen mukaan mihin keskusteluun osallistuu, olipa aloittaja kuka tahansa. Niin minäkin teen. Nytkin on monta avaamatonta aloitusta, koska en ole ehtinyt kakkia katsomaan.

        Siis kaikkia.


      • ent.siivoojaparka
        sua.pelätään kirjoitti:

        Huh huh :((((( miks sä oot noin katkera ? Harva täällä uskaltaa sua vastaan nousta.

        Tuohan se oli yksi niistä sanoista myöskin, mitä yritin saada päähäni.
        Katkera ja kateellinenkin siitä jäi puuttumaan.
        Siis toistetaan palstan vakisanastoa: Paha olo, huono itsetunto, katkera, kateellinen, lääkkeet ottamatta, häjy, perässähiihtäjä, perskärpänen, narsisti, sonnanjauhaja, trolli, peelo, provoilija...


      • ent.siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Pisteet laski
        Luuletko että nyt meni yöunet kun tuntematon sanoo akaksi, nyt ei kiinnosta yhtään mitä tunnet minuu kohtaan.
        Ei se miehenkään tarvii kaikkee ottaa hymyhuulin vastaan.

        """Ei se miehenkään tarvii kaikkee ottaa hymyhuulin vastaan."""
        Tiedätkö mitä, kotikiusattu?
        Minä olen ottanut vastaan kaiken ihan hymyillen. En vain harrasta hymiöitä tekstissäni. Ei ärtymyksen merkkiäkään vaikka riitelysi huumassa niin ehkä kuvitteletkin.
        Johtuneeko siitä, että en olekaan mies.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Tuohan se oli yksi niistä sanoista myöskin, mitä yritin saada päähäni.
        Katkera ja kateellinenkin siitä jäi puuttumaan.
        Siis toistetaan palstan vakisanastoa: Paha olo, huono itsetunto, katkera, kateellinen, lääkkeet ottamatta, häjy, perässähiihtäjä, perskärpänen, narsisti, sonnanjauhaja, trolli, peelo, provoilija...

        Näyttää olevan ihan meikäläiselle tullutta normi sanastoa, ei mitään uutta .


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        """Ei se miehenkään tarvii kaikkee ottaa hymyhuulin vastaan."""
        Tiedätkö mitä, kotikiusattu?
        Minä olen ottanut vastaan kaiken ihan hymyillen. En vain harrasta hymiöitä tekstissäni. Ei ärtymyksen merkkiäkään vaikka riitelysi huumassa niin ehkä kuvitteletkin.
        Johtuneeko siitä, että en olekaan mies.

        joo miehet on sellasia ,paljon niist puuttuu jopa ilkeys ,on vaan halu pitää suorat sivut.
        Tierä sitten tosta tyyneyrestä,olit kuin hellankoukku kun meillä oli eka mustanikki keskustelu.


    • AkanUkko

      En tullut palstalle, mutta takki on auki naulakossa. Istuskelin tietsikan ääressä ja katselin tietotekniikka -palstan ketjuja. No siellähän pikkupojat ja heidän henkiset mellovat, että "oot trolli" ja "ite oot" jne jankkaamista melkein joka toisessa ketjussa.
      Sitten katsoin tännekin, jonne olin vilkaissut vuosia sitten viimeksi. Ihmisethän ne täälläkin näkemyksiään laukoo ja toiset ovat tietävinään enemmän kuin toiset ja päinvastoin.
      Ei tässä mitään tulemista tarvita. Tarvitaan vain tietokone, nettiyhteys ja selain. Netin tietomäärää (ja epätietomäärää) voi sitten selailla ja katsoa jotain sieltä ja jotain täältä. Joskus voi jotain kirjoittaakin, jos siltä tuntuu.
      Tässäkin ketjussa on vain muutama enemmän kommentoiva, joiden väliseksi asiaksi on jäänyt ketjun venyttäminen.
      Onko muuten tärkeää saada pitkä ketju aikaiseksi?
      Joskus vain tuntuu siltä, että ketjuun kirjoitetaan ihan mitä sattuu ja asiian mitenkään liittyvää, jopa järjettömiä kommentteja.

      Minusta olisi sopiva ohje näille palstoille, että "Jos Sinulla ei ole mitään sanottavaa, niin älä sano sitä täällä".

      • Eikai sun täällä tarvi tulla jos sulla akka? Njääh, huono vitsi, myönnän :)
        Vähän vastustan sitä että kaikki mitä sanoo ja kirjoittaa tarttis olla laadukasta ja ennenkuulumatonta ja ties mitä Älykästä. Ja saahan täällä vähän vääntääkin.
        Se vaan tuntuu pahalta jos jotakuta otetaan hampaisiin ja aletaan luita myöden järsimään monelta taholta. Sitä en oikein kestä, ei oikein sivustakaan katsottuna.
        Ei ole ihminen päässyt keskiajasta vielä kovin kauas, lynkkaus on kivaa puuhaa, eikun huput päähän vaan ja ajamaan toista nurkkaan :/


      • ehjät.hampaat
        hmp.f kirjoitti:

        Eikai sun täällä tarvi tulla jos sulla akka? Njääh, huono vitsi, myönnän :)
        Vähän vastustan sitä että kaikki mitä sanoo ja kirjoittaa tarttis olla laadukasta ja ennenkuulumatonta ja ties mitä Älykästä. Ja saahan täällä vähän vääntääkin.
        Se vaan tuntuu pahalta jos jotakuta otetaan hampaisiin ja aletaan luita myöden järsimään monelta taholta. Sitä en oikein kestä, ei oikein sivustakaan katsottuna.
        Ei ole ihminen päässyt keskiajasta vielä kovin kauas, lynkkaus on kivaa puuhaa, eikun huput päähän vaan ja ajamaan toista nurkkaan :/

        Eipä tuosta kauankaan ole kun itseäni lynkattiin oikein monen nimimerkin voimalla. Olen edelleenkin sitä mieltä että aviopari räkytti useammalla nimimerkillään vuorotellen. Nimimerkkiä vaihtaen saa pitkä ketjun loukkauksia.


      • ehjät.hampaat kirjoitti:

        Eipä tuosta kauankaan ole kun itseäni lynkattiin oikein monen nimimerkin voimalla. Olen edelleenkin sitä mieltä että aviopari räkytti useammalla nimimerkillään vuorotellen. Nimimerkkiä vaihtaen saa pitkä ketjun loukkauksia.

        Vai liekö ollut aivopari :) Parhaimmillaan kirjoittelu on sitä, löytää sähköparinsa. Saat olla ylpeä kun saatoit ne yhteen ;) On täällä välillä sellaista, että sanotpa mitä vaan huhheijaa. Siksi on suht vaikeaa ottaakin sellaista tosissaan.


      • ent.siivoojaparka
        ehjät.hampaat kirjoitti:

        Eipä tuosta kauankaan ole kun itseäni lynkattiin oikein monen nimimerkin voimalla. Olen edelleenkin sitä mieltä että aviopari räkytti useammalla nimimerkillään vuorotellen. Nimimerkkiä vaihtaen saa pitkä ketjun loukkauksia.

        Onko täällä joku loukannut jotain? Missä?


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Onko täällä joku loukannut jotain? Missä?

        kertokaa mullekkin ,en oo huomannukkaan.


      • AkanUkko
        hmp.f kirjoitti:

        Eikai sun täällä tarvi tulla jos sulla akka? Njääh, huono vitsi, myönnän :)
        Vähän vastustan sitä että kaikki mitä sanoo ja kirjoittaa tarttis olla laadukasta ja ennenkuulumatonta ja ties mitä Älykästä. Ja saahan täällä vähän vääntääkin.
        Se vaan tuntuu pahalta jos jotakuta otetaan hampaisiin ja aletaan luita myöden järsimään monelta taholta. Sitä en oikein kestä, ei oikein sivustakaan katsottuna.
        Ei ole ihminen päässyt keskiajasta vielä kovin kauas, lynkkaus on kivaa puuhaa, eikun huput päähän vaan ja ajamaan toista nurkkaan :/

        Ei todellakaan tarvi, mutta kaiketi saan?
        Ei kai tää mikään sinkkudeittipalsta oo?

        Noo, jos onkin, niin voinhan ainakin antaa hyviä ja huonoja neuvoja niihinkin asioihin. ;)


    • Harmaat aivosoluni eivät riitä muistamaan tuloni palstalle. Kävin jopa arkistossa tutkailemassa vuoden 2006 ja 2007 keskusteluita, mutta en löytänyt kommenttejani. Monen muun vieläkin kirjoittavan löysin. Selailin 50-historiaa. Kun selailin historiikkia aloituksen aiheet ovat samoja vuodesta toiseen, mutta niin se on kiinnostuksen kohteet ovat samoja ajasta riippumatta.

    • att2

      Siitä on vuosia melko kauan ehkä 16 vuotta sitten...

      Murre sanoista tiedän mistä päin on joku lähtöisin ei siinä mitään pahaa vain hyvää.

      Kehitys kaikessa jatkuu, näin on hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      291
      19791
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      99
      4089
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2336
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      198
      2041
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1940
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      307
      1805
    7. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      94
      1454
    8. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1452
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1237
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      273
      1189
    Aihe