🤣🤣🤣🤣🤣 m-n
Vastaukset 20
- Anonyymi00001UUSI
Itse sirkustirehtöörikö se siellä?
- Anonyymi00017UUSI
Luulen, ett tää on kyllä nainen! Sellanen sairaan kateellinen tapaus joka on itse sellainen vanha ja ruma akka. Sopii niin hyvin sellaisen kirjoittelemaksi.
- Anonyymi00002UUSI
No se on hyvä että saan hymyn huulille ja dopamiinit kattoon 😏
- Anonyymi00003UUSI
Sulla on kyllä vakavia ongelmia tunteidesi käsittelyssä. Passiivis-aggressiivisena ikäväpalstalla… sait ilmeisesti pakit eikä itsetunto kestä?
- Anonyymi00004UUSI
Ai olen .!?
Koska täällä ei voi ketään tunistaa.
Niin oot kyllä sika pipi päästsi kun käyt palstalla joka päivä. Ja luulet jonku
oman kaivatun tänne .
Mä en käy . Ja jatkossa vielä harvemmin.- Anonyymi00005UUSI
Kerroin naisesta kaikille 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00006UUSI
Ei minulla ole ollut kaivattua 20 vuoteen, joten se siitä!
- Anonyymi00007UUSI
Mitä itelles?
Iloitaan yhdessä.
https://m.youtube.com/watch?v=yo_72q7GWbo&pp=0gcJCYsCo7VqN5tD - Anonyymi00008UUSI
Tämä aloitus ei sitten ollut minulta. En kirjoita näin tökeröä tekstiä.
- Anonyymi00013UUSI
Päästään sairashan tuo Ap on. Ei voi ku ihmetellä miten täällä onkin noin pipipäisiä jotenkin ihan lapsen tasolla olevia tapauksia kuten tämä nauruhymiöitä käyttelevä idiootti Ap?
Lisäks 100% varmuudella sinkku ja sellaisena myös pysyy koko loppuelämänsä! Eihän tollasta nyt kukaan halua 🤮
- Anonyymi00009UUSI
Luuletko että voisi vähempää mielipiteesi kiinnostaa!!
- Anonyymi00010UUSI
Sinä olet epävakaa narsisti.
- Anonyymi00018UUSI
Narsistithan täällä vakituiseen hilluu muita haukkumassa ja trollaamassa. No narsistit tiedetään mielenterveys ongelmistaan joita Ap:llä vaikuttaa myös selvästi olevan.
Vinkki Ap:lle ett kannattais varmaan mennä ihan kiltisti psykiatrin juttusille ennen kuin muut laittaa sut sinne väkisin menemään. Sen verran näyttää olevan päässä vikaa.
- Anonyymi00011UUSI
Oletko tossa sirkuksessa se jönglööri vai pelle?
- Anonyymi00012UUSI
Ja silti et saa minulta koskaan, mikä sääääääli. <3
- Anonyymi00014UUSI
En tykkää nauruemojeista ivailevissa viesteissä. Toivon arvostavampaa mallia esittää asioita kaikille.
- Anonyymi00015UUSI
Nämä vain opettavat provosoivaan ja ilkkuvaan huuteluun. Eikö voitais kunnioittaa toisiamme ihan sanoillakin. Eikä iskeä jokaista herkkää ja heikkoa kohtaa.
- Anonyymi00016UUSI
Et ole mun rakas. Huomaan kyllä.
- Anonyymi00019UUSI
moi :)
- Anonyymi00020UUSI
moi:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1071139
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102702
- 79680