olitpas vanhentuneen näköinen. 😆
mieheltä naiselle
Vastaukset 50
- Anonyymi00001UUSI
Onneksi olen ollut sisällä koko päivän ;) minua et voi ainakaan kiusata
- Anonyymi00033UUSI
Niin minäkin, ohi!
- Anonyymi00002UUSI
Automaattikyttääjänä susta tiedetään pal Jon muutakin.
- Anonyymi00022UUSI
Näinpä just mut taitaa ukko olla niin tyhmä ettei huomaa eikä tajua. 🤣🤣🤣
- Anonyymi00024UUSI
Joku joni ko?
- Anonyymi00003UUSI
Sinähän irvailet
- Anonyymi00004UUSI
*siinähän
- Anonyymi00005UUSI
Oohan mä jo siid 40 ikäloppu 🤣
Mut sun mies rupsahdus on rumempi
Sorry- Anonyymi00006UUSI
Pidä suus kiinni
- Anonyymi00009UUSI
Onko se semmonen ripakinttu. Pohkeet on kuin iitin tiltulla ranteen paksuset xD
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Pidä suus kiinni
Pidä omas Idiootti!
- Anonyymi00034UUSI
Taitaa olla jo todella vanha tää ap eli vois ihan itestään noin kirjotella haha!
- Anonyymi00007UUSI
🤔niin aika kun kuluu,vievät vierähtävät vuodet aina jotain mennessään. Eikä sitä aina itse huomaa mutta nuo vuodet jotka hurahtavat ohitse kuin pikajuna tuovat mukanaan myös jotain uutta.
Voit sinäkin huokaista helpotuksesta sillä joskus sinustakin tulee vanha ja sen huomaa joku joko iloisesti tai surullisesti oivaltaen että samakohtalo odottaa myös häntä ❤️- Anonyymi00021UUSI
Se on jo vanha ikäloppu ukko ja katkera sellainen siks näitä tällasii aloituksia laittaa. 😆😆😆
- Anonyymi00035UUSI
AP ON JO VANHA!!
Katkeruus tai mikä lie on aloituksensa takana.
- Anonyymi00008UUSI
Oon ollut lapsen kans kotona koko päivän ni ainakin voin sanoa ohi
- Anonyymi00010UUSI
Mikä ihme se nyt on, koska onhan minulla huomattavan paljon jo elämää takana!
- Anonyymi00011UUSI
Se oli mun ystävä 😅
- Anonyymi00012UUSI
Kiitos💔 Ai sä huomasit mut. 😭
- Anonyymi00014UUSI
En huomannut, enkä todellakaan pidä siitä että yhä stalkkaat minua! Hyi olkoon! En pidä sinusta millään tavalla, yritä nyt vihdoinkin ymmärtää se! Jätä minut rauhaan!!
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
En huomannut, enkä todellakaan pidä siitä että yhä stalkkaat minua! Hyi olkoon! En pidä sinusta millään tavalla, yritä nyt vihdoinkin ymmärtää se! Jätä minut rauhaan!!
Kiva tietää. Etköhän ole saanut olla rauhassa kyllä. Missä ketään stalkkaan kävin asioilla ja kaupassa. Muutehan en liiku juuri missään.
- Anonyymi00016UUSI
Joo AI on huomannut. Tehnyt rivin videon. Silmätkin on samanväriset kuin kaivatulla miehellä. Miehiä on vaan paljon ja erivärisiä kuin kaivettu.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Enkä ole nähnyt häntä. En tiedä onko nähnyt mut. Mut kyllä jätän rauhaan.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Joo AI on huomannut. Tehnyt rivin videon. Silmätkin on samanväriset kuin kaivatulla miehellä. Miehiä on vaan paljon ja erivärisiä kuin kaivettu.
Meillä on siis samanväriset silmät. Nainen videossa on kuin minun kaksoisolento. X X X
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kiva tietää. Etköhän ole saanut olla rauhassa kyllä. Missä ketään stalkkaan kävin asioilla ja kaupassa. Muutehan en liiku juuri missään.
Onko tää viesti ap:ltä? Stalkkaatko sä jotain naista?? Hyi helv*tti mikä sika mies!!
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Onko tää viesti ap:ltä? Stalkkaatko sä jotain naista?? Hyi helv*tti mikä sika mies!!
Olen nainen ja en tietääkseni stalkkaa ketään. Hyvin harvoin käyn missään.Ja oikeastaan pelkään että näen hänet sattumalta. Mennyt piiloonkin tai lähtenyt pois jos joku näyttänyt häneltä ettei tarvise kohdata. Kuitenkin ajatelee minusta ikävästi. Naisellehan aloitus oli suunnattu.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Sitä hän juuri on tehnyt jo kauan!
- Anonyymi00013UUSI
Sinä olet niin mahtava ja mukava
- Anonyymi00019UUSI
Nuorena et saanut sänkyyn, niin nyt onkin makeaa irwailla.
- Anonyymi00038UUSI
Katkera mies siis. No niitähän täällä anonyymipalstalla riittää naisia haukkumassa.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Katkera mies siis. No niitähän täällä anonyymipalstalla riittää naisia haukkumassa.
Juuri noin olen sen ajatellut olevan!
- Anonyymi00023UUSI
Jo on taas inhottava tapa saada herkät herkistymään…
- Anonyymi00025UUSI
En tykkää että nauruemojit otetaan viestintään ivailevasti. Epämiellyttävää ja provosoivaa viestintää mun mielestä. Toivon nykynuorison ja muidenkin mieluummin saavan mallia arvostavammasta keskustelusta.
- Anonyymi00026UUSI
Kunnioittakaa toisianne, älkääkä iskekö heikkoihin ja herkkiin. Tai muihinkaan. Peace.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kunnioittakaa toisianne, älkääkä iskekö heikkoihin ja herkkiin. Tai muihinkaan. Peace.
Sen luulisi kaikkien ymmärtävän, mutta häiriköltä kesti todella kauan jättää minut rauhaan ja se ei ole tehnyt minulle hyvää! Olen voinut todella huonosti kauan ja kun on ollut paljon sitä kotirauhan häirintääkin!
- Anonyymi00039UUSI
Täällä yks mies on tuota tehny jo pitkään. Noita nauruhymiöitä taitaa olla joka viestissä minkä tänne lähettää. Onkohan ihan päästän terve? Epäilen… 🤔
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sen luulisi kaikkien ymmärtävän, mutta häiriköltä kesti todella kauan jättää minut rauhaan ja se ei ole tehnyt minulle hyvää! Olen voinut todella huonosti kauan ja kun on ollut paljon sitä kotirauhan häirintääkin!
Katoin just telkkarista tanskalaista dokkaria naisista joita jotkut hullut sekopää miehet häiriköi netissä ja seuraa kadulla ym. aivan sairaita tyyppejä jotka kuuluis jonnekin kiven sisään.
Sitten vielä seurailevat ja viestittelevät somessa. Tekevät naisista feikkiprofiileja nettiin ym. Mistä näitä HULLUJA tulee??
Jaksamista sulle ja ootko tehny poliisille vielä ilmoitusta? Kannattais varmaan tehdä. - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Täällä yks mies on tuota tehny jo pitkään. Noita nauruhymiöitä taitaa olla joka viestissä minkä tänne lähettää. Onkohan ihan päästän terve? Epäilen… 🤔
Joo sairaalta tyypiltä vaikuttaa. Näkee jo niistä viesteistä ettei kaikki oo todellakaan hänellä ok siellä pääkopassa.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
En usko että hän on henkisesti kovin terve!
- Anonyymi00028UUSI
Oi oi, olipa tylysti sanottu. Ei varmasti kannattaisi noin puhua toisesta. Jokainen on omalla tavallaan kaunis Jumalan luomus. Jokaiselle tulee ikää, mutta pelastettu on aina ikuisuusolento, vaikka maallinen ruumis vanhenisikin. Jos välittää toisesta, myös arvostaa toista ja on hienotunteinen toisia kohtaan. Jos ei, on paljon opittavaa vielä.
Voi hyvin! (sivusta.) - Anonyymi00029UUSI
OHI
- Anonyymi00030UUSI
olen ihan samannäkönen kun vaik vuos sit tukka vaa harvenee ja kilot lisääntyy
- Anonyymi00031UUSI
Miten voikaan olla mahdollista, kun joka vuosi ikää tulee kuitenki.
- Anonyymi00032UUSI
Vanhenen, niin kuin sinäkin. Jokohan sinulla on harmaat hiukset? Voi meitä vanhuksia. Kumarassa kuljemme ja kohta linkutamme. Hampaatkin harvenee ja muisti pätkii. Paikkoja kolottaa ja nukahdamme istualtaan. Puhelimen käyttö vaikeutuu ja voit unohtaa, että olin koskaan olemassa. Ihanaa elämää!
- Anonyymi00042UUSI
Hassua miten just ne jotka ite vanhenee oikein pikavauhtia on yleensä just miehet. Eli hiukset lähtee päästä tai tukka ja sit on sellanen kunnon tynnyrivatsa ja köpöttelevät ku satavuotiset vanhat ukot. Ei oo kyllä varaa puhua muiden vanhentumisista kun itellä se kroppa vanhenee muita nopeammin.
- Anonyymi00036UUSI
Naiset rupsahtaa niin nuorena.😩
- Anonyymi00044UUSI
Sivusta. tämä aloitus on todella typerä! Sivusta..mies
- Anonyymi00045UUSI
Ehkä uskallat sitten jo lähestyä ja kukaan ei luule sinua pedofiiliksi. Ehkä.
- Anonyymi00050UUSI
Mutta älä ainakaan minua enää koskaan lähesty, koska minä inhoan sinua todella paljon! En halua enää koskaan kenenkään lähestyvän minua ja noin ajattelin jo aika lailla eroni jälkeen! Eli noin 20 vuotta sitten! Olisi projektin aloittajien todellakin kannattanut kysyä mikä minulle on tärkeää ja mikä ei!
- Anonyymi00046UUSI
Jos on ikää niin selvästikin vanhenee. Onko mummi hukassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649