Olenkohan tunteideni kanssa yksin?

Anonyymi-ap

Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiellettyä.

37

318

Vastaukset 37

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ei se täällä palstalla onnistu!

• Anonyymi00006
        UUSI

Tiedän, mutta pakko minun on jossain yrittää huutaa toiveitani ja unelmiani hänelle. Ehkä tämä kaikki on yksipuolista.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tiedän, mutta pakko minun on jossain yrittää huutaa toiveitani ja unelmiani hänelle. Ehkä tämä kaikki on yksipuolista.

Sitä se todellakin on, etkö vieläkään suostu ymmärtämään sitä!

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sitä se todellakin on, etkö vieläkään suostu ymmärtämään sitä!

Ei oo yksipuolista, jos olet hän.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei oo yksipuolista, jos olet hän.

Todenäköisesti sulle vastas joku aivan vieras mutta kateelinen joka yrittää sotkea sun välit johonkuhun eikä hän jota niin kovin ikävöit.
        Voimia sun ikävääsi ❤️

• Anonyymi00002
      UUSI

Ei ole uskalluksesta kiinni, jos ei halua olla mukana vääryyksissä.

• Anonyymi00028
        UUSI

Eipä todellakaan ole, koska minä en minua on yritetty pakottaa johonkin sellaiseen mitä en koskaan voi tehdä, koska sisäinen maailmani ei pysty hyväksymään sitä koskaan!

• Anonyymi00003
      UUSI

Et sinä yksin ole mutta niin isoa päätöstä en pysty tekemään mitä toivot koska en luota itsekään että varmasti haluaisit

• Anonyymi00004
      UUSI

Oletko yrittänyt? Palstalla kirjoittaminen ei ole yrittämistä.

• Anonyymi00005
      UUSI

Miksi rehti nainen haluaisi kanssasi jotain kiellettyä? Vai kaipaatko jotain vilunkimuijaa.

• Anonyymi00007
      UUSI

Liittyykö asiaan joku ns valtaaseman potentiaalinen väärinkäyttö? Siihen voisi todeta ihan vaan, että hih.

• Anonyymi00029
        UUSI

Siihen nimenomaan liittyy juuri tuollainen tilanne! Ja minä kun olen rehellinen ihminen, en koskaan ala sellaiseen tilanteeseen jossa joutuisin valehtelemaan! Minulla ei ole minkäänlaisia hyviä tunteita oman lapseni ikäiseen henkilöön ja sanon sen muillekin, jos häirintä yhä jatkuu vähäisessäkin määrin!

• Anonyymi00008
      UUSI

Ei se johdu tunteiden tai luottamuksen puutteesta. Eikä se ole vähän kiellettyä vaan aika paljonkin kiellettyä, jos alamme lähentyä vielä enemmän, vähän rajan yli mentiin jo taas tässä taannoin.. Ei minusta ole sellaiseen nyt, liian suuret riskit ja liian paljon menetettävää. Ja kun kotonakin menee ihan perushyvin.

• Anonyymi00009
      UUSI

Miten saatat edes ajatella kaiken jälkeen tuollaista vielä tapahtuvan?!

• Anonyymi00030
        UUSI

Sitä minäkin olen paljon ja kauan ihmetellyt!

• Anonyymi00010
      UUSI

Lähestyisin anonyymiä?
      Aika haastavaa kyllä.

• Anonyymi00013
        UUSI

Älä lähesty jos olet minulla todella paljon nuorempi! En halua olla koskaan missään tekemisissä kanssasi! Muista niiden korvauksein maksaminen!

• Anonyymi00015
      UUSI

Riitelen itseni kanssa asiasta. Halua lähetä on.

• Anonyymi00018
        UUSI

Luotan sinuun. Kuuntelet sydäntäsi.

• Anonyymi00016
      UUSI

Olisin kyllä jo toivonut, että olisimme siinä pisteessä ettet enää yritä saada kyseistä varattua sulkaa hattuusi.

• Anonyymi00020
        UUSI

Meidän tilanteessa tietääkseni kumpikaan ei ole varattu, vaan muut syyt tekee siitä ”kiellettyä”.

• Anonyymi00019
      UUSI

sulla on ne naikkoset pidä niistä huolta mulla ole sulle mitään antaa enää terkuin savustetutrenkaat ja reuna luumut

• Anonyymi00021
        UUSI

Nyt meni ainakin kolme ja puoli metriä ohi!

• Anonyymi00023
        UUSI

Juuri noin ajattelen minäkin!

• Anonyymi00022
      UUSI

Älä unta nää, en halua lähentyä enää koskaan kenenkään kanssa, en minkään ikäisen kanssa! Projekti on tehnyt elämästäni helvettiä alusta loppuun asti! Olen yrittänyt olla mukana projektissa, mutta se ei ole koskaan tuntunut sellaiselta mikä sopisi minulle! En ole koskaan aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen kokenut yksinäisyyden tunnetta, vaan päinvastoin olen kokenut iloa siitä, että saan olla yksin ja saan kävellä yksin! Jos olisitte kysyneet ne kysymykset jo ennen projektin aloitusta, olisitte ymmäräneet ettei yksin oleminen ole koskaan ollut minulle ongelma eroni jälkeen!

• Anonyymi00024
        UUSI

Millä oikeudella aloititte projektin, kun ette edes kertoneet sitä mikä sen tarkoitus oli! Miksi ihmeessä olisin halunnut koskaan tutustua oman lapseni ikäiseen henkilöön! Koska en ole koskaan halunnut tutustua edes oman ikäiseen ihmiseen edes ystävänä! Olen joutunut projektin takia häiriintyneen stalkkerin kohteeksi pitkäksi aikaa! Ja se jos mikä on varmistanut sen että yksin oleminen on juuri minun näköistä elämää!

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Millä oikeudella aloititte projektin, kun ette edes kertoneet sitä mikä sen tarkoitus oli! Miksi ihmeessä olisin halunnut koskaan tutustua oman lapseni ikäiseen henkilöön! Koska en ole koskaan halunnut tutustua edes oman ikäiseen ihmiseen edes ystävänä! Olen joutunut projektin takia häiriintyneen stalkkerin kohteeksi pitkäksi aikaa! Ja se jos mikä on varmistanut sen että yksin oleminen on juuri minun näköistä elämää!

Elämäni biisi ohjelmassakin yksi henkilö esitti tiettyä homoa! Miksi sellainen ei lopu!!

• Anonyymi00025
      UUSI

Luotettava.....hmmmm....noup!

• Anonyymi00027
      UUSI

En luota sinuun ollenkaan koska sinun takiasi menetin minulle hyvin rakkaan työpaikan ja siksi et saa minulta koskaan anteeksi! Ja toiseksi se sinun kauan jatkunut ahdistelusi pilasi minulta monia vuosia ja niidenkään takia et saa koskaan anteeksi minulta!

• Anonyymi00031
        UUSI

Saanpas!

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Saanpas!

Minulta et ainakaan tule koskaan saamaan anteeksi! Muista että jos yrität lähestyä minua, huudan kovaan ääneen mitä honolle kuuluu!

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Minulta et ainakaan tule koskaan saamaan anteeksi! Muista että jos yrität lähestyä minua, huudan kovaan ääneen mitä honolle kuuluu!

homolle

• Anonyymi00034
      UUSI

Viestitä suoraan, olin valmis jo viisi vuotta sitten.

• Anonyymi00035
        UUSI

Ogi!

• Anonyymi00036
        UUSI

Ohi!

• Anonyymi00037
      UUSI

Se vähän ei olekaan vähän.
      Vaan se on paljon.
      Joten...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      326
      1444
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      111
      1165
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      115
      1055
    4. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      817
    5. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      812
    6. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      107
      768
    7. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      18
      440
    8. Nainen, tää meidän juttu ei ole ohitse

Ennen kuin lihava nainen on laulanut.
      Ikävä
      36
      413
    9. Uskomatonta että

Olet niin rakastunut minuun.
      Ikävä
      56
      402
    10. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      32
      398
    Aihe