Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiellettyä.
Vastaukset 37
- Anonyymi00001UUSI
Ei se täällä palstalla onnistu!
- Anonyymi00006UUSI
Tiedän, mutta pakko minun on jossain yrittää huutaa toiveitani ja unelmiani hänelle. Ehkä tämä kaikki on yksipuolista.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tiedän, mutta pakko minun on jossain yrittää huutaa toiveitani ja unelmiani hänelle. Ehkä tämä kaikki on yksipuolista.
Sitä se todellakin on, etkö vieläkään suostu ymmärtämään sitä!
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sitä se todellakin on, etkö vieläkään suostu ymmärtämään sitä!
Ei oo yksipuolista, jos olet hän.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei oo yksipuolista, jos olet hän.
Todenäköisesti sulle vastas joku aivan vieras mutta kateelinen joka yrittää sotkea sun välit johonkuhun eikä hän jota niin kovin ikävöit.
Voimia sun ikävääsi ❤️
- Anonyymi00002UUSI
Ei ole uskalluksesta kiinni, jos ei halua olla mukana vääryyksissä.
- Anonyymi00028UUSI
Eipä todellakaan ole, koska minä en minua on yritetty pakottaa johonkin sellaiseen mitä en koskaan voi tehdä, koska sisäinen maailmani ei pysty hyväksymään sitä koskaan!
- Anonyymi00003UUSI
Et sinä yksin ole mutta niin isoa päätöstä en pysty tekemään mitä toivot koska en luota itsekään että varmasti haluaisit
- Anonyymi00004UUSI
Oletko yrittänyt? Palstalla kirjoittaminen ei ole yrittämistä.
- Anonyymi00005UUSI
Miksi rehti nainen haluaisi kanssasi jotain kiellettyä? Vai kaipaatko jotain vilunkimuijaa.
- Anonyymi00007UUSI
Liittyykö asiaan joku ns valtaaseman potentiaalinen väärinkäyttö? Siihen voisi todeta ihan vaan, että hih.
- Anonyymi00029UUSI
Siihen nimenomaan liittyy juuri tuollainen tilanne! Ja minä kun olen rehellinen ihminen, en koskaan ala sellaiseen tilanteeseen jossa joutuisin valehtelemaan! Minulla ei ole minkäänlaisia hyviä tunteita oman lapseni ikäiseen henkilöön ja sanon sen muillekin, jos häirintä yhä jatkuu vähäisessäkin määrin!
- Anonyymi00008UUSI
Ei se johdu tunteiden tai luottamuksen puutteesta. Eikä se ole vähän kiellettyä vaan aika paljonkin kiellettyä, jos alamme lähentyä vielä enemmän, vähän rajan yli mentiin jo taas tässä taannoin.. Ei minusta ole sellaiseen nyt, liian suuret riskit ja liian paljon menetettävää. Ja kun kotonakin menee ihan perushyvin.
- Anonyymi00009UUSI
Miten saatat edes ajatella kaiken jälkeen tuollaista vielä tapahtuvan?!
- Anonyymi00030UUSI
Sitä minäkin olen paljon ja kauan ihmetellyt!
- Anonyymi00010UUSI
Lähestyisin anonyymiä?
Aika haastavaa kyllä.- Anonyymi00013UUSI
Älä lähesty jos olet minulla todella paljon nuorempi! En halua olla koskaan missään tekemisissä kanssasi! Muista niiden korvauksein maksaminen!
- Anonyymi00014UUSI
https://open.spotify.com/track/1Z7gQYJ705aFhhQKtndmiz?si=GCE44pZ-Qa2SNpq6gP3SFQ&utm_source=copy-link
Pölynä ilmassa-Arppa - Anonyymi00015UUSI
Riitelen itseni kanssa asiasta. Halua lähetä on.
- Anonyymi00018UUSI
Luotan sinuun. Kuuntelet sydäntäsi.
- Anonyymi00016UUSI
Olisin kyllä jo toivonut, että olisimme siinä pisteessä ettet enää yritä saada kyseistä varattua sulkaa hattuusi.
- Anonyymi00020UUSI
Meidän tilanteessa tietääkseni kumpikaan ei ole varattu, vaan muut syyt tekee siitä ”kiellettyä”.
- Anonyymi00019UUSI
sulla on ne naikkoset pidä niistä huolta mulla ole sulle mitään antaa enää terkuin savustetutrenkaat ja reuna luumut
- Anonyymi00021UUSI
Nyt meni ainakin kolme ja puoli metriä ohi!
- Anonyymi00023UUSI
Juuri noin ajattelen minäkin!
- Anonyymi00022UUSI
Älä unta nää, en halua lähentyä enää koskaan kenenkään kanssa, en minkään ikäisen kanssa! Projekti on tehnyt elämästäni helvettiä alusta loppuun asti! Olen yrittänyt olla mukana projektissa, mutta se ei ole koskaan tuntunut sellaiselta mikä sopisi minulle! En ole koskaan aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen kokenut yksinäisyyden tunnetta, vaan päinvastoin olen kokenut iloa siitä, että saan olla yksin ja saan kävellä yksin! Jos olisitte kysyneet ne kysymykset jo ennen projektin aloitusta, olisitte ymmäräneet ettei yksin oleminen ole koskaan ollut minulle ongelma eroni jälkeen!
- Anonyymi00024UUSI
Millä oikeudella aloititte projektin, kun ette edes kertoneet sitä mikä sen tarkoitus oli! Miksi ihmeessä olisin halunnut koskaan tutustua oman lapseni ikäiseen henkilöön! Koska en ole koskaan halunnut tutustua edes oman ikäiseen ihmiseen edes ystävänä! Olen joutunut projektin takia häiriintyneen stalkkerin kohteeksi pitkäksi aikaa! Ja se jos mikä on varmistanut sen että yksin oleminen on juuri minun näköistä elämää!
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Millä oikeudella aloititte projektin, kun ette edes kertoneet sitä mikä sen tarkoitus oli! Miksi ihmeessä olisin halunnut koskaan tutustua oman lapseni ikäiseen henkilöön! Koska en ole koskaan halunnut tutustua edes oman ikäiseen ihmiseen edes ystävänä! Olen joutunut projektin takia häiriintyneen stalkkerin kohteeksi pitkäksi aikaa! Ja se jos mikä on varmistanut sen että yksin oleminen on juuri minun näköistä elämää!
Elämäni biisi ohjelmassakin yksi henkilö esitti tiettyä homoa! Miksi sellainen ei lopu!!
- Anonyymi00025UUSI
Luotettava.....hmmmm....noup!
- Anonyymi00027UUSI
En luota sinuun ollenkaan koska sinun takiasi menetin minulle hyvin rakkaan työpaikan ja siksi et saa minulta koskaan anteeksi! Ja toiseksi se sinun kauan jatkunut ahdistelusi pilasi minulta monia vuosia ja niidenkään takia et saa koskaan anteeksi minulta!
- Anonyymi00031UUSI
Saanpas!
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Saanpas!
Minulta et ainakaan tule koskaan saamaan anteeksi! Muista että jos yrität lähestyä minua, huudan kovaan ääneen mitä honolle kuuluu!
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Minulta et ainakaan tule koskaan saamaan anteeksi! Muista että jos yrität lähestyä minua, huudan kovaan ääneen mitä honolle kuuluu!
homolle
- Anonyymi00034UUSI
Viestitä suoraan, olin valmis jo viisi vuotta sitten.
- Anonyymi00035UUSI
Ogi!
- Anonyymi00036UUSI
Ohi!
- Anonyymi00037UUSI
Se vähän ei olekaan vähän.
Vaan se on paljon.
Joten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261444- 1111165
- 1151055
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111812
- 107768
- 18440
- 36413
- 56402
- 32398