Yleensä oon reissannnut Vikingillä koska matkat saanut Tallink Siljaa edullisemmin. Nyt tuli reissattua pari reissua Tallink Siljalla ja panin merkille että Tax-Eree hinnat ovat
Talink Siljalla huomattavasti Vikingiä edullisemmat. Vikingillä kun olen reissannut ns tuliaisostokset jääneet hyvin pieniksi tai kokonaan ostamatta koska säästöä maahintoihin ei juuri ole. Olin aina luullut että TallinkSilja on paljon kalliimpi kuin Viking mutta jos hytib´n hinnassa kympin säästää niin kalliimpien laivaostosten takia (jos tarkoitus tuoda kotiin jotain verovapata) niin sn minkä hytin hinnassa säästää menee moninkertaisesti myymälässä. Pistin juuri club one kortin hakúun ja hytin hinta ei ole enää ainoa valintaperuste laivan valinnalle. Palvelut ym. yhtiöillä hyvin samanlaisella tasolla, enemmänkin kiinni siitä kuka satuu juuri silloin sinua palveleen.
Viking linen kaupat kalliita
6
278
Vastaukset
- halpuutus
Oikeessa olet, otetaan ny esimerkiksi litran pullo Smirnoffia Viikkarilla 23,50e, sama tavara Siljalla 12.90e/Litra. Nämä hinnat Turun reitillä. Onneksi molemmat laivayhtiöt sentään kertovat tax-free hintoja sivuillaan, voipi vertailla...laivallahan drinkit, oluet ja ruoat ovat molemmissa yhtiöissä hyperkalliita, ei eroa kumman linjan valitsee.
- Tallinna-rulaa
Turun linja on selvästi kalliimpi kuin Helsinki-Tallinnan linja. Syynä Tallinnan edulliset hinnat. Myös vertailut vaihtuvat toisin päin. Virolaiset juomat Tallinkilla edullisempia kuin Vikingillä. Tuontitavara Vikingillä edullisempaa.
Turun linja on nyt tuollainen marginaalilinja. Siitä ei kannata vetää johtopäätöksiä. - HäivyTaiTapanSutNekru
Tallinna-rulaa kirjoitti:
Turun linja on selvästi kalliimpi kuin Helsinki-Tallinnan linja. Syynä Tallinnan edulliset hinnat. Myös vertailut vaihtuvat toisin päin. Virolaiset juomat Tallinkilla edullisempia kuin Vikingillä. Tuontitavara Vikingillä edullisempaa.
Turun linja on nyt tuollainen marginaalilinja. Siitä ei kannata vetää johtopäätöksiä.Tottakai Turku-Tukholma linja on kalliimpi koska siellä on verovapaata myyntiä myös myymälöissä. Toisin kuin Tallinnan linjalla jossa TaxFree myyntiä vain ravintoloissa
- Turku-rulaa
Tallinna-rulaa kirjoitti:
Turun linja on nyt tuollainen marginaalilinja. Siitä ei kannata vetää johtopäätöksiä.Persaukiset ryyppy ja räyhäporukat pysykää sielä tallinnan linjalla vaan. Turku Tukholmalla meno on sivistyneempää teitä ei tänne kaivata. Ja siitä pidetään hinnoittelulla huoli
- Jorma_Olaila
Nokia kauppa se vasta kalliiksi tulikin.
- Aika-lailla-samat
Pieniä ovat erot.
Kyrön Napue Gin Siljalla 35,90, Vikingillä 34,90.
Vahva likööri Benedictine D.O.M. Viking 19,40, Silja 19,90
Calvados Boulard XO viking 28,50, Silja 28,90
Jaloviina *** PET-pullo, Viking 12,90, SIlja 12,90 eli sama
Rommi Bacardi Rum 8 Years Old 40,00 % Viking 44,90, Silja 44,90 eli samat
Whisky The Tyrconnell Single Malt 40,00 % Viking 37,90, Silja 39,90.
Vodka Finlandia 40 % 40,00 % Viking 24,50, SIlja 24,50 eli samat
Vidka Absolut Citron 40,00 % Viking 25,50, Silja 24,90
Brandy Beehive VSOP Premium Reserve 40,00 % Viking 21,90, Silja 21,90 eli samat.
Snapsivalikoima on Vikingillä laajempi ja hyvästä kannattaakin maksaa.
Nuo ostolistaltani.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251598- 371459
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631299Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!741290- 781214
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761199Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans181002Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per181894