POSTI TULEEKO VAI EI VÄLILLÄ EI TIEDÄ

kehitysmeneealas

Mitä on tapahtunut Ilomantsin Postille,välillä posti kulkee ,välillä ei,onko irtisanomisia ollu niin paljon.Ketuttaa haja-asutuksella odottaa klo 15-16 sanomalehteä..Epäilys herää jos lähetän 1 luokan kirjeen puoli neljä postinkantajan mukana,ei varmasti se ole seuraavana päivänä vastaanottajalla......

9

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinmeillä

Niin se on täällä Helsingissäkin, tulee millon sattuu. Pikimusta jätkä ei oikeen pärjää fillarin kanssa näin talvella.

• tambieda

Ei tule milloin sattuu. Meillä Sörkassa posti jaetaan kolme kertaa vikkossa. ma, ke, pe.

• tuleekesä

Ilomantsin kirkonkylän laidallekkaan ei tuu päiväposti kuin hyvässä lykyssä klo 18.00 aikaan. Ei tunnu postinjakajilla olevan kiire, kunhan palkka juoksee. Tälleen ne postimaksutkin nousee taas helmikuussa kun ministerit tekee ehdotuksiaan.

• toimikansanedustaja

Niin se autokuski haastoi että otti lopputilin,olis pitänyt koko keskusta alue jakaa yksinään,ei luulis rahasta olevan kiinni ja on tuolla työtöntä.Pitää muistuttaa kahvipöytä keskustelussa KANSANEDUSTAJA HOSKOSTA että mikä siellä mättää onhan hän virkamies jos sais jotakin aikaiseksi......

• villeeeinäy

Joo kaikki keski-käiset on kuulema raivattu pois postinkannosta liekö paikanpamppu pojanloppi........

• näintäälläitä

Taitaa olla että kaveripiiri on valmis ,koska ensimmäinen joka viskattiin pihalle niin sanoi että kaverit oli valmiina rillijuhliin....

• Anonyymi

Tle. Hulluus puhelin Posti kysymys miksi et Saanut Postia.

• Anonyymi

Yhdeksän vuotta joutui aloittaja odottamaan vastaustasi.

• Anonyymi

Kusti Polkee

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe