bemarit on paskaa

volvotonparempia

Ne ei kestä mitään moottorikaan ei kestä edes 650 000tkm tosin kuin noi vanhat volvot, volvot vie bemareita iha 100-0

kahdella kaverilla on ollut bmw 520 toinen oli vm 2000 ja toinen oli 1998 ei niissä kone kestänyt kun vähä vähä yli 500tkm, bemareita ei niille enää tule ja päätös oli aivan oikea, nykyään, toinen kaveri ajaa 240 volvolla missä ei ole edes vaihdelaatikko remppaa tarvinnut tehdä
mittarilukema 710 tkm eikä muutenkaa moottoriin mitään remppaa, edellinen omistaja joka oli volvon eka omistaja niin ikä oli joku 70

28

1207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OpitteKunKokemustaTulee

      Moottori kestää kyllä, kuten monessa muussakin merkissä. Sen sijaan muita apulaitteita saa olla remppaamassa lähes kuukausittain, ja se ei ole ollenkaan kivaa, varsinkin kun niiden hinnat hipoo tähtiä. On olemassa autoja, joissa myös apulaitteet kestävät sen moottorin iän. Enkä tarkoita Toyotaa, kun en omista, enkä aja sellaisella...

      • Köyhät_kyykkyyn

        Kuka haluaa ajaa yli 100'000 ajetulla autolla. Sehän olisi kun istuisi venäläisessä haisevassa taksissa. Oli merkki sitten mikä tahansa. Johan ne nyt mallikin muuttuu vuodessa parissa, ei sitä millään museokalulla kehtaa ajella.

        Ei muuta kun alle iso, uusi BEMARI


    • 950bemarimies

      Sie voit iha hyvi ajjaa vaikk Volvoll.Miul on vaa sentää varra ajjaa kunnon autol.Kyll mie tiijä jot miun naapurii ahistaa ko muil on tää auto.
      BMW 950 TurboDiesel8 4wd automatic.

      • bensajamanuaali

        Dieselauto ei ole auto, se on sairaus kuten myös automaatti vaihteisto


      • jyj65

        mie en bemmiä ottais vaikka ilmasiks saisin !!


      • niinhäntekaikkisanotte

        Muttakun sinä et ilmaiseksi sellaista edes saisi etkä pilluakaan.


      • olenhomoajanvolvolla

        Ei volvolla ajeliat haluakkaa pillua, nehän pelkää sitä.

        Me volvo miehet tykätään kyrvästä!!!


      • pensallapestäänpensselit
        bensajamanuaali kirjoitti:

        Dieselauto ei ole auto, se on sairaus kuten myös automaatti vaihteisto

        Ajaako joku ääliö vielä 2000-luvulla manuaali vaihteistolla ? :D ja kyllä diesel moottori on mukavampi ajaa.. tojoteroilla ei vaan ole varaa mukavaan elämään ;) pakko kärsiä :D


      • bmw535d

        No tuota samaa minäkin olen ihmetellyt että jos automaatti vaihteistolla on autoa tarjolla ja vieläpä isolla dieselillä, niin miks jotku vielä viitsii hehkuttaa manuaalin ja bensan puolesta :D esim. Bemarin 3.0 6-diesel on erittäin vääntävä ja miellyttävä moottori ajaa. Varsinkin tupla turbo versio vie voiton kaikista bensakoneista, s-moottorit on asia erikseen.


      • automaattiautistit
        pensallapestäänpensselit kirjoitti:

        Ajaako joku ääliö vielä 2000-luvulla manuaali vaihteistolla ? :D ja kyllä diesel moottori on mukavampi ajaa.. tojoteroilla ei vaan ole varaa mukavaan elämään ;) pakko kärsiä :D

        Kädetöön ääliö voi pitää sen turpansa kiinni. Täytyy sanoa että vaikka itse bemaria suosinkin ja sellaisen olen omistanut niin automaatti turhakkeet on kädettömille :)


      • eiolemiesedes
        pensallapestäänpensselit kirjoitti:

        Ajaako joku ääliö vielä 2000-luvulla manuaali vaihteistolla ? :D ja kyllä diesel moottori on mukavampi ajaa.. tojoteroilla ei vaan ole varaa mukavaan elämään ;) pakko kärsiä :D

        Jos mies ei osaa ajaa manuaalia, ei ole mies. Ainut syy miksi ostaisin automaattiauton kaksoiskytkimellä, on se että kyseessä nissan GTR.

        Diesel autot on tylsiä ja hiljaisia vaappujia..


      • eivastusta
        bmw535d kirjoitti:

        No tuota samaa minäkin olen ihmetellyt että jos automaatti vaihteistolla on autoa tarjolla ja vieläpä isolla dieselillä, niin miks jotku vielä viitsii hehkuttaa manuaalin ja bensan puolesta :D esim. Bemarin 3.0 6-diesel on erittäin vääntävä ja miellyttävä moottori ajaa. Varsinkin tupla turbo versio vie voiton kaikista bensakoneista, s-moottorit on asia erikseen.

        Aidot autohullut ajaa bensa autolla ja manuaalivaihteistolla :)


      • bmw535d
        automaattiautistit kirjoitti:

        Kädetöön ääliö voi pitää sen turpansa kiinni. Täytyy sanoa että vaikka itse bemaria suosinkin ja sellaisen olen omistanut niin automaatti turhakkeet on kädettömille :)

        Taidat itse olla PA tojotero dx corollalla koska sulla ei vaan ole varaa automaatti luvussa bemariin ;)


      • bmw535d
        bmw535d kirjoitti:

        Taidat itse olla PA tojotero dx corollalla koska sulla ei vaan ole varaa automaatti luvussa bemariin ;)

        *luxus


      • Anonyymi
        jyj65 kirjoitti:

        mie en bemmiä ottais vaikka ilmasiks saisin !!

        Ole huoleti. Ei sitä kukaan tule tyrkyttämäänkään, ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        eivastusta kirjoitti:

        Aidot autohullut ajaa bensa autolla ja manuaalivaihteistolla :)

        Hulluja on monenlaisia, vai manuaalilla vaikka automaattejakin on.


    • sinäootpaska

      Kylläpä aloittaja eli homosohvan omistaja vinkuu tuskissaan. Omistaa itse jonkun 740 loppuunpoljetun ruottin ruoskan jossa vaihteetkin pomppaa pois niinku niillä on tapana tehdä.

    • teinarivulvat

      Volvoklopit leveilee pärinöissä 700000km loppuunraiskatuilla ruattinlahnoillaan bmwpalstalla :) Anna mun kaikki kestää..

    • bimmwra

      e30-e12-e110 koppaset rulezz

    • rimaaylös

      Kyllä mua ois teininä hävettäny jos oisin joutunu volvon kyytiin, saati ajaa semmosta :P mua kyllä niin säälittää nuo peräkammari pojat jotka ei oo koskaan saanu naisen lämpöä ja läheisyyttä ihan vaan sen takia ko on oltu niin rumalla autolla liikenteessä ;)

      näin ainaki länsirannikolla

      • bemmitonhävettäviä

        mua hävettää ajaa jollain bemarilla


      • thuglife987

        Jos sulla ois varaa ajaa kunnon bemarilla niin tuskin hävettäis. Olet vain kateellinen volvokuski tai sitten säälittävä tojotero.


    • Hermannisti

      Bemarin kone kun kestäisi edes sen 65 000km, mutta ei. Irtoilevat imusarjan läpät ja lipsuva jako, jonka korjaamiseksi pitää koko kampiakseli vaihtaa... Bemari ei osaa tehdä koneita. Hienostihan ne pilasivat myös Minin/PSA:n maineen "hienolla" THP (Prince) -koneella. Enempää ongelmia ei yhteen koneeseen oikein voi saada.

      Ehkä paskinta laatua ikinä ovat VAG-konserni ja BMW. Kummassakin voi helposti tulla alle 100 tkm ajettuun autoon tuhansia euroja maksava täystuho konehuoneeseen. Kuinka monella muulla merkillä on mitään tällaista?

    • autojenkesto

      Siis onko autot, pemarit tai volvot ja mersutkaan, ylipäänsä tarkoitettu kestämäänkään 16-18 vuotta? Ja noin paljoa kilometrejä? Jos kestäisivätkin, niin voidaanko sen perusteella arvioida niiden hyvyyttä? Kyllähän junat ja niiden tavaravaunut kestävät moisia aikoja ja kilometrejä, mutta että autot? No, ehkä täällä Suomessa.

    • onneihanerinäköäkin

      Olisit hieman lahjakkaammin aloittanut. Dodgea tai Plymouth satelliteakin näkee harvemmin.

    • Anonyymi

      Mersuilla ajetaan paljon.

    • Anonyymi

      Kuka on niin köyhä, että pitää ajaa yli 150 tkm ajetulla autolla?

    • FANITAN ITE STUTTGARTILAISTA ELI MERSUA.. ITTE DIGGAAN BEMAREITA 2002 JA 520 E12 KOPPA.,..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe