Kuinka pitkä Simo oli??

SimoFani

Siis kuinka pitkä Simo Salminen oli?? Löytämieni tietojen mukaan Vesku Loiri on 1,83 ja Spede oli samanpitunen. Mutta kuinka pitkä Simo oli?? Suunnilleen alle 1,75.

49

8146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 175cmmies

      Sitä luokkaa.

    • katsellutkin

      Yli 175cm jos Spede ja Vesku 183cm. Minusta ei näytä hirveästi pienemmältä lähinnä pyöreämpää mallia jo nuorempana. Kolmikko sentään aika usein on ollut rinnakkain. Ehkä 178cm.

    • ootkoihanurpo

      mihin näitä pituuksia tarvitaan, joku tivaa näitä jatkuvasti???mitä järkee????

      • Lyhyt_ja_laiha

        Etitään olisko joku lyhyempi ja lihavampi kuin ite on.
        Karjalaa ei saatu takaisin koska Simo otti nokkiinsa, lyhyt ja lihava kun ei suostunut neuvostoliittolaisten leffaan.


      • Anonyymi

        Hah hah hah.


      • Anonyymi
        Lyhyt_ja_laiha kirjoitti:

        Etitään olisko joku lyhyempi ja lihavampi kuin ite on.
        Karjalaa ei saatu takaisin koska Simo otti nokkiinsa, lyhyt ja lihava kun ei suostunut neuvostoliittolaisten leffaan.

        Simoniz salmiakki oli 174 eli saman pituinen kuin sale.

        Loiro oli 184 ja Spede sentin lyhkäsempi.


    • hmmppp

      ????

    • werwer

      Syntymäpaikka Vanaja, kuolinhetken jälkeinen asema: melkein sama.....

    • heiheikäääk

      Simo Salminen pituus oli 1,7
      Simo Salminen pituus oli 1,7
      Simo Salminen pituus oli 170 cm

    • pituustähti

      Tässäpä kuuluisuuksien pituuksia Simo Salmisen lisäksi.
      Ansa Ikonen oli 1,58
      Tauno Palo oli 1,77
      Tenho Sauren(Reinikainen ) oli 1,86
      Simo Salminen oli 1,7
      Martti Ahtisaari on 1,78
      Suvi Teräsniska on 1,65
      Esko Aho on 1,85
      Heikki Kinnunen on 1,78
      Aake Kalliala on 1,85
      Katariina Kaitue on 1,75

      • Anonyymi

        Jussi lampi 2 metriä..


    • nurmikkocowboy

      Simo Salminen Height 5'7 1,7

    • Magisteriap

      Mara on kyllä painunu jo kasaan, tuskin enää 178:aa.

      • Anonyymi

        Mara on laskeutunut simpanssin pituuteen ,miltä myös näyttää.


    • mraurinkokuu

      Simo Salminen Pituus 1,7

    • tietopitkä

      Simo Salminen oli 170 cm pitkä. Toistan Simo Salminen oli 170 cm pitkä.

      • Anonyymi00042

        Tietääkseni kukaan Salmisen Simon pituutta suht
        Eessa leveyteen?


    • traktorinpyörä

      Simo Salminen oli 5 jalkaa 7 tuumaa pitkä eli 170 cm. Näin oli.

    • Tiedänkuinkapitkäoli

      Simo Salminen oli 170 cm pitkä ja hyvä koomikko. Teki hauskoja pelle hyppyjä.

    • Simonpituus

      Simo Salminen oli 170 cm pitkä ja oli hyvä Sörsselssön.

      • Anonyymi00044

        Oliko Simo myös älyn JÄTTILÄINEN!


    • pituusheight

      Simo Salminen oli 170 cm pitkä.

    • height

      Simo Salminen oli 170 cm pitkä ja Uuno Turhapuron kaveri.

    • heightkoomikko

      Simo Salminen oli 170 cm pitkä ja ja erittäin hyvä koomikko.

    • Anonyymi

      Joskus 1990 luvulla tuli tv sarja ja siinä Simo Salminen seisoi Linda Lampeniuksen (joka on 170 cm pitkä) hän oli saman pituinen. Siitä lähtien olen tiennyt että näyttelijä Simo Salminen oli 170 cm pitkä.

    • Anonyymi

      Kaikki tiedämme, että Simo Salminen oli 170 cm pitkä.

      • Anonyymi

        Höpön Löpö. Simo oli 165 cm pitkä. Ei ollut 170 cm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpön Löpö. Simo oli 165 cm pitkä. Ei ollut 170 cm.

        Simo Salminen pituus oli 165 cm . Se oli oikea pituus. Mainittiin kerran Speden Speleissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Simo Salminen pituus oli 165 cm . Se oli oikea pituus. Mainittiin kerran Speden Speleissä.

        Simo Salminen pituus oli 165 cm. Totta se.


      • Anonyymi

      • Anonyymi00048

        Useat tietävät Salmisen Simon lyhyydeksi 173 senttii.


    • Anonyymi

      Tauno Palo olis siis 177. Siihen aikaan ne muut olivat päätä lyhyempiä kuin Tauno. Fyysisesti meinaan. Joten aika lyhyitä.

      • Anonyymi

        Sauli Niinstö taitaa olla yhtä "pitkä" tai pätkä ja kas pekka ja.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sauli Niinstö taitaa olla yhtä "pitkä" tai pätkä ja kas pekka ja.......

        Simoko 177 cm.


      • Anonyymi00045

        Oliko tauno henkisesti korkealla kuin sikarin savu?


    • Anonyymi

      Zimo Zalminen oli 170 cm pitkä (pätkä). Spede aina kiusasi.

      • Anonyymi

        Mutta mikä oli kaamean röyhtäilijän pituus?


    • Anonyymi

      Miten pitkä Simo Salminen on

      • Anonyymi

        Pätkä Paakkari oli Simo ja meni ryssiin


    • Anonyymi

      Simo oli 173cm hieman näyttelijä Olavi Ahosta pidempi.

      • Anonyymi

        Tietääkö kukaan röyhtäilijä-paakari Simo salmensuun painoa tai pituutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö kukaan röyhtäilijä-paakari Simo salmensuun painoa tai pituutta?

        Tiemmä Simo oli samanmittane ku sale.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiemmä Simo oli samanmittane ku sale.

        Sale oli Amerikan sulka päässä 174 senttiä, eli saman pituinen kuin Simo Salminen.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi kirjoitti:

        Sale oli Amerikan sulka päässä 174 senttiä, eli saman pituinen kuin Simo Salminen.

        Oliko sulka otettu Naton perästä?


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Oliko sulka otettu Naton perästä?

        Nato on kyninyt kanan , mutta sulka jäi perään.


    • Anonyymi00046

      Moni velho on senkin pituinen jottei tee työtä lainkaan.

      • Anonyymi00047

        Kumpi oli lihavampi Simo vai Sale?


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Kumpi oli lihavampi Simo vai Sale?

        Simolla oli paremmin pullat uunissa kuin Jennillä.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Simolla oli paremmin pullat uunissa kuin Jennillä.

        Kyllä Simo järjestää 174 sentin pituudelta kaakkua ja hyppyjä


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe