Pohjoisruotsiin onko pilkkimatkan järjestäjiä? Akkajärvelle esim
Eräopasta/reissunjärjestäjää
4
340
Vastaukset
- TökkiiköKurkiSälliä
Mikä rajantakana parempaa? Suomessa on satojatuhansia järviä missä liottaa pilkkiä ilmaiseksi niin lähteä nyt kalliilla naapurin ahvenia kiusaamaan. Tosin tuossa tapahtuu se kumma "omasta rannasta ei saa koskaan mitään" ilmiö mikä tässä taannoin huomattiin ja oikein erikseen kiinnitettiin huomiota meinaan järjestämme usein mökkijärvellämme mökkiläisten kesken pilkkikilpailut niin aina omalta mökiltä kävellään vastarannan mökkien edustalle pilkille ja vastarantalaiset taas meidän puolen edustalle. Syytä tälle ilmiölle en tiedä mutta näin se menee käytännössä aina. Ja yhtälailla särkeä ja appuraa kassissa molemmilla vaikka olisivat/olisimme omaankin rantaan jääneet.
- opas
Eikö tuo onnistu kun ajelee järven rantaan ja alkaa pilkkiä. Tarviiko siihen opasta?
- geos
Ruotsiin suunnittelen retkeä itsekin, mutta en Akkajärvelle. Olin siellä viime keväänä ja ilman kelkkaa ei paremmille vesille päässyt. Akkajärvestä tuli pientä rautua. Mieluummin hieman alemmas, esim Hornavan'in (tie95) seutu näyttää mielenkiintoiselta? Mistä päin olette?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606714- 1003452
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262780- 212448
- 271983
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251700
- 321558
- 111512
- 491502