Pohjoisruotsiin onko pilkkimatkan järjestäjiä? Akkajärvelle esim
Eräopasta/reissunjärjestäjää
4
431
Vastaukset
- TökkiiköKurkiSälliä
Mikä rajantakana parempaa? Suomessa on satojatuhansia järviä missä liottaa pilkkiä ilmaiseksi niin lähteä nyt kalliilla naapurin ahvenia kiusaamaan. Tosin tuossa tapahtuu se kumma "omasta rannasta ei saa koskaan mitään" ilmiö mikä tässä taannoin huomattiin ja oikein erikseen kiinnitettiin huomiota meinaan järjestämme usein mökkijärvellämme mökkiläisten kesken pilkkikilpailut niin aina omalta mökiltä kävellään vastarannan mökkien edustalle pilkille ja vastarantalaiset taas meidän puolen edustalle. Syytä tälle ilmiölle en tiedä mutta näin se menee käytännössä aina. Ja yhtälailla särkeä ja appuraa kassissa molemmilla vaikka olisivat/olisimme omaankin rantaan jääneet.
- opas
Eikö tuo onnistu kun ajelee järven rantaan ja alkaa pilkkiä. Tarviiko siihen opasta?
- geos
Ruotsiin suunnittelen retkeä itsekin, mutta en Akkajärvelle. Olin siellä viime keväänä ja ilman kelkkaa ei paremmille vesille päässyt. Akkajärvestä tuli pientä rautua. Mieluummin hieman alemmas, esim Hornavan'in (tie95) seutu näyttää mielenkiintoiselta? Mistä päin olette?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741