Kela kyykyttää meitä sairaita jatkuvalla uusilla pyynnöillä.Tarvitsemme sitä ja sitä todistusta ,lausuntoa ja ja ja ja.Kaiken lisäksi kaikki maksaa ja useasti on käynyt ettei niistä ole mitään hyötyä.Olen henkisesti niin loppu , en jaksa heidän kanssaan taistella enään. Mutta niinhän heidän tarkoitus onkin heikot sortuu elontiellä.
Kelan kanssa taistelu
19
324
Vastaukset
- gelaan
eikä ne edes enää muten muistuta näistä hakemus uusimisista
- Luonnotonta
Kela ei usko sinua koskaan , ainoa mikä menee heille jakeluun on kuolinilmoitus . Siinä putoaa kivi heidän sydämmeltä , rasite eli asiakas.
- vuohen_sulhanen
Mutta meille mutakuonoille kyllä KELA:sta täppiä löytyy... mitäs teistä vähävaraisista suomalaisista...
- pettynytpike
Mutta meille mutakuonoille kyllä KELA:sta täppiä löytyy... mitäs teistä vähävaraisista suomalaisista...
Noinhan se taitaa olla
- Hetkonenputkonen
joo se on hyvä kun tuet loppuu sss-miesten toimesta niin ei tarvi ressata. Kaikki tulkoon toimeen omillaa, mamut eri juttu.
- mamutkotiin
KAPINAN PAIKKA EI TÄMÄ NÄIN VOI JATKUA!!!!!!!!
- nuppe
mamutkotiin kirjoitti:
KAPINAN PAIKKA EI TÄMÄ NÄIN VOI JATKUA!!!!!!!!
SAMAA MIELTÄ: TARVIIKOHAN NIIDEN HAKEE ROSKIKSESTA RUOKAA NIIN KUIN MINUN JA MONEN MUUN
- deathisourpainkiller
Suurin synti tässä maassa tuntuu olevan sairastaminen. Vaikka sairaus ei olisikaan ns. itseaiheutettu niin paskat siitä, varsinkin jos sairastuminen aiheuttaa työkyvyttömyyden, niin olet alhaisinta paskaa ja saastaa yhteiskunnan silmissä.
Olet pelkkä rasite, kuluerä ja paise yhteiskunnan perseessä.
Oikeuksiasi poljetaan ja loukataan surutta, nöyryytetään, juoksutetaan ja kyykytetään.
Kela ja sosiaalitoimi ovat aivan erityisesti kunnostautuneet edellä kuvaillussa toiminnassa.
Näkisipä vielä sen päivän kun nämä vallastaan humaltuneet kieroon kasvaneet byrokraatti fasistit kelasta ja sosiaalitoimistoista saisivat tuntea konkreettisesti
sorrettujen vihan ja raivon kaikessa raakuudessaan sekä julmuudessaan.
Armoa ei näille eläimille anneta. - ymmärtämätön
Ettei vaan kiristyneen avun saannin takana olisi pakolaisista aiheutuneet yhä enemmän ja enemmän paisuvat kustannukset?
Tuntuu hirvittävän väärältä ja epäoikeuden mukaiselta että jotka on raataneet kymmeniä vuosia työtä tehden ja sitten kun apua pyytää kelalta sitä ei saakaan. Samaan aikaan pakolaisille jaetaan rahaa kuin muutakin hyödykettä runsain mitoin. Tätä on aika vaikea ymmärtää tavalllisella järjellä.- Anonyymi
Kapinan paikka. KELA VITTTUUUN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kapinan paikka. KELA VITTTUUUN.
Kelapummit mieluummin.
- Ymmärtävä
No eiköhän kyseessä ole kuitenkin se, ettei sitä "korvausta/rahaa" Kelan luukulta ilman muuta syliin tupata, vaan perustelluista syistä.
Ja jos ei näin tehdä, syyllistyy se "Kelan täti" virkarikokseen, josta on taas hänelle omat seurauksensa...- kelaan
Ihan oikein et tarkat selvitykset vaaditaan ei kait se mikään rahanjakolaitos ole. Kyllä sieltäkin on väärin perustein rahaa nostettu. Aina silloin tällöin joku jää kiinni . Kelan säännöt ovat kaikille samat . Kun kaikki tarvittavat paperit on kunnossa ei Kelan kanssa ole ongelmia ollut minulla ainakaan. Jättäkääpä nyt pakolaiset tämän asian ulkopuolelle.
- sairastelu
Aivan väärin perustein on nostettu ja jaettu
Mutta aina on kysymyksessä niin ,että ollutkin 'perusterve' .Puhuinkin oikeasti sairaista,vammaisista jotka ei itse ole sairauttaan aiheuttaneet. Olen 27vuotta sairastanut vakavaa harvinaista sairautta. Käytössä on oltava useampikin apuväline ,että arjesta selviää. Tiedän tasan tarkkaan miten vammaisen elämä on muuttunut.Sitä en tiedä kuka on syyllinen ,mutta tämmöinen vammainenkin sen ymmärtää,että yksi taho vie etuuksiamme nimittäin pakolaiset.Kyllähän sen jokainen ymmärtää kun tuommoinen lauma ihmisiä tulee elätettäväksi niin jostain se raha on otettava. Sinulle jolla ei ongelmia ole ollut onneksi olkoon et ole vakavasti koskaan sairasta kunnolla pidemmäksi aikaa.Haluan sanoa myös sen yli 40 vuotta maksoin veroja ja muitakin maksuja, ennenkuin sairastuin - sairastelu
Korjaus (sinulle jolla ongelmia ei ole ollut ,ilmeisesti et ole sairastellut kunnolla pitempiä aikoja) sori näitä virheitä toisella silmällä en näe välillä mitään selvästi.
- työkyvytön
Olen sairastellut paljon ja Kela tarjosi kuntoutustutkimusta vuoden sairasloman jälkeen. Otin tarjouksen vastaan ja olin 5 vuorokautta tutkimuksissa jotka ovat erittäin tarkat. Eläkepaperit lähtivät hakuun ja kahden viikon kuluttua tuli päätös työkyvyttömyyseläke myönnetty eikä ollut vuodeksi vaan toistaiseksi. Siltä olen nyt siirtynyt suoraan eläkkeelle. Ei ole siksi moitittavaa Kelan työssä kaikki on pelannut hyvin.
- sairastelu
Oikein hyvä ja itseasiassa minäkin olen saannut kelalta paljonkin ,mutta kun ikää alkaa olemaan reippaasti yli 50 ja vammathan mitä on niin ihmettelee miksi AINA saat selittää samat, hommata samat paperit jajajaja vaikka jokainen tietää, sairauteni ei parane. En sitten osaa sanoa onko tämä sitten ikärasistia vai johtuuko pakolaisista ,KAIKISTA karsitaan ja juoksutetaan ei enään jaksa.Pelkäänkin ,että muutaman vuoden päästä olen vuodeosaston potilas liikuntakyvyttömässä tilassa.No sekö on yhteiskunalle halvempaa. Puolisoni joka on työelämässä saanut olla pitkään ja eläkkeelläkin tekee töitä.Hänellä kaikki asiat joita kelan kanssa on tarvinnut ovat ensiluokkaisesti toiminnut.Joten asiaa mitä tässä yritän selittää on vaikeasti vammaiset ja sairaat jotka ovat jatkuvan avun tarpeessa.
- Anonyymi
sairastelu kirjoitti:
Oikein hyvä ja itseasiassa minäkin olen saannut kelalta paljonkin ,mutta kun ikää alkaa olemaan reippaasti yli 50 ja vammathan mitä on niin ihmettelee miksi AINA saat selittää samat, hommata samat paperit jajajaja vaikka jokainen tietää, sairauteni ei parane. En sitten osaa sanoa onko tämä sitten ikärasistia vai johtuuko pakolaisista ,KAIKISTA karsitaan ja juoksutetaan ei enään jaksa.Pelkäänkin ,että muutaman vuoden päästä olen vuodeosaston potilas liikuntakyvyttömässä tilassa.No sekö on yhteiskunalle halvempaa. Puolisoni joka on työelämässä saanut olla pitkään ja eläkkeelläkin tekee töitä.Hänellä kaikki asiat joita kelan kanssa on tarvinnut ovat ensiluokkaisesti toiminnut.Joten asiaa mitä tässä yritän selittää on vaikeasti vammaiset ja sairaat jotka ovat jatkuvan avun tarpeessa.
Teillä loisijoilla on aikaa
- Anonyymi
"Satoja työhakemuksia" tarkoittaa, että työnantaja saa usein suuren määrän hakemuksia avoimeen työpaikkaan, eikä tärppää,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561852Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151378Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2101259Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851115- 65923
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60923TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18894- 51836
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61803Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126800