Jos mies on väkivaltainen vain juodessaan, loppuuko väkivalta jos hän lopettaa juomisen kokonaan?
Auttaako???
9
163
Vastaukset
- kokemusta.asiasta
On auttanut monia. Suomalaisilla on kuulemma joku rähinägeeni, joka aiheuttaa humalassa väkivaltaista käytöstä.-Tutkittu juttu. Googlaa vaikka.
- Nekkula2
Ei se lopeta ryyppäämistä! Et kai usko itsekään tuota.
- thrgf
Juuri tällaisten tapausten takia suomalaisia miehiä kategorisoidaan juopoiksi vaimonhakkaajiksi.
Tässäkään tapauksessa näin ei kävisi, jos tämäkin aloittaja olisi ymmärtänyt häipyä ensimmäisen varman merkin ilmaantuessa. Mutta ei, kyselee vain, että mahtaakohan se joskus loppua.
Ei. Ei se lopu. Heti pois. - peeesettä
se auttaa jos annat ukolles persettä kunnolla.Juominenkin vois loppua,kun se tietäis ett naapurin mamut ei nussi suo enää pyykkituvalla.Ota ees joskus suihin niin kuin otit napuritalon sompuilta
- SikaSeOn
Ei lopeta juomista, jollet sitä usko niin kadut.
- LähdeÄkkiä
Valitettavasti ei lopu. Lähde niin nopeaan suhteesta kuin vaan on mahdollista. Väkivallalla on tapana paheta ja eskaloitua kokoajan pienemmistäkin "syistä" eikä ole enään kohta "vaan pelkästään kännissä tapahtuvaa". Lähde oikeasti nopeeta pois ennenkuin alkaa se helvetti mitä olen itse elänyt ja kokenut, ihmeen kaupalla olen vielä hengissä. Ja hanki itsellesi kriisiapua!
- jhbkgg496
Ei lopu, eikä tyyppi lopeta dokaamista kuin ehkä vähäksi aikaa.
- Etuhinta
Juominen loppuu sitten kun Sinä olet kuollut. Pahoinpidelty kuoliaaksi. Jätä se juoppo ukko. Hommaa itsellesi kissa tai koira, jos kerran haluat jotain hoivata.
- 15-3
Se on täysin yksilöllistä onko henkilö väkivaltainen vain humalassa, vai myös selvinpäin, tai ei koskaan. Helpoin tapa arvioida tilannetta on, että palaako pinna helposti selvinpäin ja miten käyttäytyy hermostuessaan. Jos esimerkiksi tavarat lentelee, niin vaara saada pataan on ilmeinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522125
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3351333Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941265- 1571168
- 68981
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31899Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59858Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46799