Auttaako???

5tg6yhg

Jos mies on väkivaltainen vain juodessaan, loppuuko väkivalta jos hän lopettaa juomisen kokonaan?

9

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta.asiasta

      On auttanut monia. Suomalaisilla on kuulemma joku rähinägeeni, joka aiheuttaa humalassa väkivaltaista käytöstä.-Tutkittu juttu. Googlaa vaikka.

    • Nekkula2

      Ei se lopeta ryyppäämistä! Et kai usko itsekään tuota.

    • thrgf

      Juuri tällaisten tapausten takia suomalaisia miehiä kategorisoidaan juopoiksi vaimonhakkaajiksi.

      Tässäkään tapauksessa näin ei kävisi, jos tämäkin aloittaja olisi ymmärtänyt häipyä ensimmäisen varman merkin ilmaantuessa. Mutta ei, kyselee vain, että mahtaakohan se joskus loppua.

      Ei. Ei se lopu. Heti pois.

    • peeesettä

      se auttaa jos annat ukolles persettä kunnolla.Juominenkin vois loppua,kun se tietäis ett naapurin mamut ei nussi suo enää pyykkituvalla.Ota ees joskus suihin niin kuin otit napuritalon sompuilta

    • SikaSeOn

      Ei lopeta juomista, jollet sitä usko niin kadut.

    • LähdeÄkkiä

      Valitettavasti ei lopu. Lähde niin nopeaan suhteesta kuin vaan on mahdollista. Väkivallalla on tapana paheta ja eskaloitua kokoajan pienemmistäkin "syistä" eikä ole enään kohta "vaan pelkästään kännissä tapahtuvaa". Lähde oikeasti nopeeta pois ennenkuin alkaa se helvetti mitä olen itse elänyt ja kokenut, ihmeen kaupalla olen vielä hengissä. Ja hanki itsellesi kriisiapua!

    • jhbkgg496

      Ei lopu, eikä tyyppi lopeta dokaamista kuin ehkä vähäksi aikaa.

    • Etuhinta

      Juominen loppuu sitten kun Sinä olet kuollut. Pahoinpidelty kuoliaaksi. Jätä se juoppo ukko. Hommaa itsellesi kissa tai koira, jos kerran haluat jotain hoivata.

    • 15-3

      Se on täysin yksilöllistä onko henkilö väkivaltainen vain humalassa, vai myös selvinpäin, tai ei koskaan. Helpoin tapa arvioida tilannetta on, että palaako pinna helposti selvinpäin ja miten käyttäytyy hermostuessaan. Jos esimerkiksi tavarat lentelee, niin vaara saada pataan on ilmeinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe