Jos mies on väkivaltainen vain juodessaan, loppuuko väkivalta jos hän lopettaa juomisen kokonaan?
Auttaako???
9
193
Vastaukset
- kokemusta.asiasta
On auttanut monia. Suomalaisilla on kuulemma joku rähinägeeni, joka aiheuttaa humalassa väkivaltaista käytöstä.-Tutkittu juttu. Googlaa vaikka.
- Nekkula2
Ei se lopeta ryyppäämistä! Et kai usko itsekään tuota.
- thrgf
Juuri tällaisten tapausten takia suomalaisia miehiä kategorisoidaan juopoiksi vaimonhakkaajiksi.
Tässäkään tapauksessa näin ei kävisi, jos tämäkin aloittaja olisi ymmärtänyt häipyä ensimmäisen varman merkin ilmaantuessa. Mutta ei, kyselee vain, että mahtaakohan se joskus loppua.
Ei. Ei se lopu. Heti pois. - peeesettä
se auttaa jos annat ukolles persettä kunnolla.Juominenkin vois loppua,kun se tietäis ett naapurin mamut ei nussi suo enää pyykkituvalla.Ota ees joskus suihin niin kuin otit napuritalon sompuilta
- SikaSeOn
Ei lopeta juomista, jollet sitä usko niin kadut.
- LähdeÄkkiä
Valitettavasti ei lopu. Lähde niin nopeaan suhteesta kuin vaan on mahdollista. Väkivallalla on tapana paheta ja eskaloitua kokoajan pienemmistäkin "syistä" eikä ole enään kohta "vaan pelkästään kännissä tapahtuvaa". Lähde oikeasti nopeeta pois ennenkuin alkaa se helvetti mitä olen itse elänyt ja kokenut, ihmeen kaupalla olen vielä hengissä. Ja hanki itsellesi kriisiapua!
- jhbkgg496
Ei lopu, eikä tyyppi lopeta dokaamista kuin ehkä vähäksi aikaa.
- Etuhinta
Juominen loppuu sitten kun Sinä olet kuollut. Pahoinpidelty kuoliaaksi. Jätä se juoppo ukko. Hommaa itsellesi kissa tai koira, jos kerran haluat jotain hoivata.
- 15-3
Se on täysin yksilöllistä onko henkilö väkivaltainen vain humalassa, vai myös selvinpäin, tai ei koskaan. Helpoin tapa arvioida tilannetta on, että palaako pinna helposti selvinpäin ja miten käyttäytyy hermostuessaan. Jos esimerkiksi tavarat lentelee, niin vaara saada pataan on ilmeinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713839- 993466
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773310Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362618- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221094Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181046Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006