Minusta Hunterin kiiltävät kumisaappaat naisilla on todella kiihottava näky. Mitä mieltä muut on asiasta. Käytättekö Hunttereita sängyssä?
Hunter kumisaappaat
24
1969
Vastaukset
- emännänsaappaat
En itse mutta vaimolla on useammat hunterit käytössä, myös sängyssä.
- Wellies
Minkä värisiä käytätte ja mistä ostitte? Ovat melko kalliita. Vai pitäisikö tilata Kiinasta?
- emännänsaappaat
mustat, punaiset, oranssit,vihreät, turkoosit. siniset. Osa tilattu uutena ja osa käytettyinä huuto.netistä yms.
- hunterit
Hunterit saa minunki pisteet.namit naisella. Itekki pmistan vihreät ja mustat. Mitä mieltä naiset on siittä
- gggdggsd
Kyllä kiiltävän kirkkaan punaiset Hunterit saa pään kääntymään. Ja kyllä siinä ajatuksetkin menevät tuhman puolelle. Mutta jos pukee kirkkaan punaiset Hunterit jalkaansa, niin varmasti haluaa huomiota osakseen.
- Wellies
Olin pari vuotta sitten lennolla Hampuri-Helsinki. Mukana oli myös keski-ikäinen Venäläinen pariskunta. Rouvalle oli ostettu tuliaisiksi vaaleansiniset kiiltävät Hunterit. Ja tietysti ne oli laitettu jalkaan vaikka oli todella lämmin ja kuiva keli. Näky oli kiihottava ja rouva yhtä hymyä. Saappaat oli kuivat, mutta joka muu paikka varmaan todella märkä! Kertokaa muita Hunter-tarinoita...
- hanne7
Minusta Hunterit on ihan navettakäyttöön sopivat saappaat.
- jffhfgfhffghfg
Google kuvahaulla löytyy kuvia, jossa nainen kutittelee miehen kivespusseja punaisilla Huntereilla. Lopussa mies laukeaa punaisille saappaille. Tuntuu jo ajatuksena kiihottvalta.
- Rohkeuttarohkeutta
Laita vain linkki tänne rohkeasti.
- jffhfgfhffghfg
No en löytänyt sitä enään, mutta tuossa harrastijalle ideoita.
http://www.mydirtyhobby.com/profil/8538732-Gummistiefelpaar
- kumisaapastelija
Minulla on Nokia korkokumisaappaita, malleja City, Lena, Anette, Evita, Lola
kokoja 35 - 41 väreissä ; punainen, valkea, sininen, musta Monet kiiltävän puhtaat ja värikkäät kumisaappaat ovat naisilla ihanat
- sdsdfwewewrwer
Sullahan on punaiset kontiot tuossa kuvassa, nam.
sdsdfwewewrwer kirjoitti:
Sullahan on punaiset kontiot tuossa kuvassa, nam.
Punaiset kontiothan ovat ihanat ;-)
- käytänöölisyyskunniaaan
cd_karita kirjoitti:
Itse olen mies ja minullakin punaiset. Keräävät katseita aika paljon kadulla.
käytänöölisyyskunniaaan kirjoitti:
Hienoa, varmasti keräävät katseita.
- Mietippäuudelleen
käytänöölisyyskunniaaan kirjoitti:
Niin. Kaikki kysyvät mielessään: ''Miksi punaiset kumisaappaat?'' Sitten he päättelevät, että kyseessä on mitä ilmeisemmin pervoilija tai homoseksuaali.
Mietippäuudelleen kirjoitti:
Niin. Kaikki kysyvät mielessään: ''Miksi punaiset kumisaappaat?'' Sitten he päättelevät, että kyseessä on mitä ilmeisemmin pervoilija tai homoseksuaali.
Aivan, nopeasti ihminen leimataan vaikka "miksi", jos vähän erottuu tutuista sukupuolirooleista esim. pukeutumisen suhteen.
- 0n-se-kummaa
cd_karita kirjoitti:
jos täällä kirjoittaa jostain määrätyistä kumppareista, varmasti tämä yksi uuno vetää keskustelun kontioihin ,,,,
0vatk0 k0nti0t t0siaan niin erik0iset, mikä niissä on kun ne joka paikkaan änkeät - käytännöllisyyskunniaan
cd_karita kirjoitti:
Aivan, nopeasti ihminen leimataan vaikka "miksi", jos vähän erottuu tutuista sukupuolirooleista esim. pukeutumisen suhteen.
Olet tuossa aivan oikeassa. Heti kun erottuu massasta vaikka olisi muodikkaasti ja siististi pukeutunut, niin saa kysyviä katseita ja tuoijottelua peräänsä.
- Huntio
Kummat ovat pidempivartiset, Hunterit vai Kontiot?
- KontiotVoittaa
Valmistajien sivuilta poimittua, molemmissa saappaan koko 42:
Men's Original Hunter Tall Wellington boots = 38 senttiä
Men's Balmoral Wellington boots = 40,5 senttiä
Nokian Kontio Classic = 43 senttiä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544796
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1754319- 1333972
- 673922
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493701Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793518- 993074
- 542905
- 252736
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p172514