Haluan ihmisen johon luottaa.
En halua pelimiestä
6
125
Vastaukset
- Asiahanonjuurinäin
Tottakai. Kaiken maailman hunsvotteja ei kannata katella. Samaa vaadin myös naiselta. Luottamus pitää välillemme syntyä, tai muuten jätän homman sikseen. Hyvä, kun kirjoitit tästä asiasta aloittaja. Me ansaitaan parasta laatua ihmissuhteissamme!
- älätilaa
Sitä saa mitä tilaa.
- M...aHki
Kunnioitan yhden naisen miehistä. Vaimon pettäjät ovat ällöttäviä.
- valistu
Hoksottimet hereille ja tarkkana sen suhteen, kenet valitset rinnallesi. Se valinta on asia, johon sinä itse voit vaikuttaa. Sitä ohjailee sun omat mieltymyksesi ja ihanteesi vastakkaisen sukupuolen suhteen.
Tai sitten olet erityisen herkästi johdettavissa oleva ihminen, ns. vietävissä, ja juuri sen viemisen ja viekoittelemisen ne "pelimiehet" osaa, ne nauttivat nimenomaan siitä, kun "naista kaatuu"...- Muistakaamyös
On myös pelinaisia...pyörittäjiä
- Tusinasta
Joo ja vaikka kuinka luulisi toisen olevan vapaa ,kun on niin sanonut ,niin sit kertoo on off suhteestaan ja ei kerro toiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741