Cape Point hotellin aurinkotuoleja kantava komea ja harteikas rantalentismies näemmä kiertää meillä suomiakoilla. En viittiny kertoa/puuttua joulu-tammikuussa,kun neiti oli niin onnellisen oloinen (kirkon ihmisiä). Aiemmin olin kundin kans pelehtiny,ja helmikuussa taas pelehitään. Mut maassa maan tavalla. Ja mä menenkin vaan rillutteleen,en todellakaan mitään muuta.
cape pointin hurmurimies
seenhiswaysmanytimes
3
114
Vastaukset
- friiaÅbo
Mun kaverini on parhaillaan siellä ja lentismiehen kanssa ollut muhinoissa. Mä tunnen tuon miekkosen oman kaverini kautta ja tiedän, että mies on muidenkin kuin suominaisten kanssa läheisissä tekemisissä. Hauskaa matkaa kaikille Gambiaan menijöille!
- aaah..oi
Minullakin monta kaverin kaveria ja kaveria. Mutta eipä ole tullut niin seurattua niiden seksielämää kun omassakin menee kivasti.
- tiinahoitsu
Seksiä siellä riittää kuin myös erilaisia sukupuolitauteja, joita meillä täällä ei edes tunneta. Kortsut mukaan, hyvä naisväki, niin vältytte ikäviltä tuliaisilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467575
- 334183
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572481- 542388
- 402329
- 452322
- 162266