Monikulturismi on valhe, sanoo Merkel !
Angela Merkeliltä vahva viesti puheessaan Saksan KD:n puoluekokouksessa. Viesti tavoittanee tätä kanavaa pitkin myös monikulttuurisuuden puuhamiehet ja naiset Kirkkonummella.
“Multiculturalism creates parallel societies, multiculturalism is a lie,” she said.
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/germany/angela-merkel/12049633/Angela-Merkel-bows-to-pressure-agreeing-to-limit-refugee-numbers.html
Multikulturismi on valhe, sanoo Angela Merkel
2
104
Vastaukset
- N.s.kulttuuri
Hyvän-viestin-Meri-kukka
29.1.2016 9:26
Matut.vain.poikivat kirjoitti:
EI, TILANNE täällä Suomessa on erilainen!
Nuorisossa on suurin osa aivan hyviä ja hienoja ihmisiä,
mutta lasta ei voi hankkia taivasalle ainakaan Suomessa.
Vastuullinen nuori jää lapsettomaksi.
=
Matu.miehet pitävät neljää perhettä, yksinhuoltajaäitejä, jotka
saavat sossusta erikoisen suuret tukirahat.
=
Ja SPRn pomot tekevät lisää mainoksia : mustat lapset eivät näe 5:ttä syntymäpäiväänsä! (Oma rahasampo tässä pomoilla!)
Kyllä näkevät, heitä on laumoittain kaikkialla.
Näytä lisää
kirjoitti tuolla toisessa ketjussa, lainaan sitä vähäsen:
" Sitäpaitsi kun kymmenpäisinä ryhminä kulkevat, ellei miekäläinen väisty niin jalkoihin jää-- olen jo meinannut pari kertaa tallautua. Liikkeen ovestakin kun tunkeutuvat siinä ei tietä anneta kenellekaan- eikä ainakaan nais-ihmiselle. Suomalainen mies vielä saattaa jopa avata oven ja sanoa: olepa hyvä !
Eikä tämä ole mitään rasismia, vaan oikea karu totuus !"
Mustat miehet ovat ylimielisiä, he kokevat olevansa naisen yläpuolella.
Saman olen kokenut moneen kertaan, yllättävät töykeydellään ja puhuvat kuitenkin "omasta kulttuuristaan"!!!
Liian hieno sana kuvaamaan hyvien tapojen taitamattomuutta, epäkohteliaisuutta ja töykeyttä.
Väkivaltaisuus, raiskaus ja murhat vielä lisänä heidän iin sanotussa "kulttuurissansa". - ota.huomioon
Vihapuheista ja lietsomisesta voidaan tuomita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393