PALAUTUS(olkaa hyvät ja jatkakaa)

Bintang

Olin kieltämättä hieman kiusaantunut kävellessäni kohti yliopiston kahvilaa. Olimme tunteneet Ritan kanssa toisemme vasta muutamia viikoja. Kolme viikkoa tarkalleen. Kolme viikkoa sitten meidät esiteltiin toisillemme lääketehtaan esittelytilaisuudessa. Olimme sen jälkeen soitelleet muutaman kerran ja keskustelleet lähinnä lääketeollisuudesta ja sen kehityksestä. Kerran olimme tavanneet uimahallissa, mutta se oli sattuma. Nyt Rita oli pyytänyt minut aamukahville. Tiistaiaamuna ennen töihin menoa kahvilaan. Minusta se oli outoa. Olen kuitenkin erittäin utelias ja siksi laitoin kellon soimaan tuntia aikaisemmin kuin normaalisti. Ilma oli kylmä ja taivaalta tipahteli satunnaisia vesipisaroita. En kuitenkaan välittänyt sateenvarjosta, joka törrötti provosoivasti ulos laukustani. Äkkiä en muistanut mikä vuodenaika oli. Tuntui, että harmaata, koleaa, vihmovaa säätä oli jatkunut kuukausia. Kevät. Naurahdin kun ajattelin, että olin suoriutunut päivän ensimmäisestä vaativasta tehtävästä. Ennen kuin käännyin yliopiston pääovelle, vilkutin tien toisella puolella katua harjaavalle miehelle. Metallijouhisesta ruskeasta harjasta lähti nukuttavan tasainen, raapiva ääni. Mies heilautti kättään, veti sitten kätensä oletetulle lipalle ja ilmehti hämmästynyttä. Tottakai. Minä olin tasan tunnin etuajassa. Jos katoaisin äkisti, tietäisi ainakin vahtimestari kertoa, milloin minulla oli tapana saapua yliopistolle. Vaatteet tuntuivat heti sisälle päästyäni epämiellyttävän nihkeiltä. Tämä ei enää tuntunut kahden puolitutun harmittomalta, tarkoituksettomalta tapaamiselta. Minä olin kastunut ja noussut tunnin aiemmin kuin normaalisti. Minä olin joutunut näkemään vaivaa saapuakseni tapaamaan Ritaa. Ajattelin, että en arkiaamuna suostuisi samaan edes äitini pyynnöstä. Samalla kun kiukuttelin itselleni, etsin katseellani Ritan likaisen harmaita hiuksia. Rita istui lähellä kassaa ja jutteli Paulan, ilmeettömän ja iättömän kassaneidin kanssa. Minusta asetelmassa oli jotain alentuvaa. En tiedä miksi, mutta minusta tuntui, että Rita nauroi teennäisesti. En kuitenkaan kuullut mitä he puhuivat. - Olet kastunut, Rita totesi ja vilkaisi merkitsevästi suljettua sateenvarjoani. JATKAKAA...

4

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hönö

      Helenan kansssa porisin niitä näitä yrittäen samalla kihelmöintiä päässäni saada loivemmaksi.Helena on hyvä tyyppi.On poristu vuosien varrella monet jutut.Lähinnä keskitetty hänen elämäänsä.Hän puhelee hanakasti elämästänsä,minä en omastani.Me tiedämme juttumme.Nyt olin hermostunut ja tipahdin kärryiltä Helenan jutuista.Naureskelin hermostuneena.Minulla oli treffit.Vai oliko sittenkään.Jumankeika hiuksenikin olin säväyttänyt.Tyyppi ei varmaan katso minua tarpeeksi kauon huomatakseen edes värini muutosta.Omituinen hän on.Just joo hehee..sanoin Helenan kommentille(ei hajuakaan mistä oli puhe)siinä se nyt ärsyntyneen näköisenä katseli oven suussa.Joopa joo,mikähän sitä riepoo?

      • hönö

        hän muistaisi minun nimeänikään enään.Helena kertoi,että tämä henkilö oli ristinyt hänet uudelleen.-Olen Paula hänelle.-Niin ystävällisesti kiittelle ja Paulaksi nimittelee,että olen sit Paula.Vaa,vaa,eiköhän jotain syötäis jatkoin huomautettuani hänen olemuksestaan.


      • hönö
        hönö kirjoitti:

        hän muistaisi minun nimeänikään enään.Helena kertoi,että tämä henkilö oli ristinyt hänet uudelleen.-Olen Paula hänelle.-Niin ystävällisesti kiittelle ja Paulaksi nimittelee,että olen sit Paula.Vaa,vaa,eiköhän jotain syötäis jatkoin huomautettuani hänen olemuksestaan.

        Siinä se vain katselee hölmistyneen olisena eikä sano mitään.-kevyt salaatiin,kahvin ja tuoremehun otin.Maksettuani ostokseni käännyin katsomaan ,niin hän edelleelleen tuijottitiskiä.Istuin pöytään mietttien onko hän peeaa ja odottaako minun maksavan hänenkin ostoksensa?


      • hönö
        hönö kirjoitti:

        Siinä se vain katselee hölmistyneen olisena eikä sano mitään.-kevyt salaatiin,kahvin ja tuoremehun otin.Maksettuani ostokseni käännyin katsomaan ,niin hän edelleelleen tuijottitiskiä.Istuin pöytään mietttien onko hän peeaa ja odottaako minun maksavan hänenkin ostoksensa?

        Tein ostokseni(tähän ikään olen itsenäisyyttä oppinut)Joskus.....mies minua hallitsi,ei enää.Istuin sämpyläni,kahvini ja tuoremehuni kans pöytään ja nautittuani hyvällä halulla ensimmäisestä päivänsuupalasta,närkästynyt ääni keskeytti:ET sit mua oottanut?Hän seisoi kahvikuppi kädessään närkästyneen näköisenä.-Sori manit on mulla silleen omilleen vain.EI Pahalla näin on vain.-Lainaan olisin pyytänyt.. selitti naama valkoisena .-Ei mitään ei mulla ole lainatakkaan._ANTEEKKSI_ANTEEKSI mälähen sit tuonne ....Jätkä meni RAHAN LUO:


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe