Nonii nyt joku kertoo miten vitussa saan mainos viruksen pois.
Kun selaa nettiä tai on Steamissä niin aukeaa uusi ikkuna jossa se mainostaa jotain. Olen yrittänyt Nortonilla, Avastilla ja Adwcleanerilla ne ei auttanut, myöskään selaimen uudelleen asennus ei auttanut.
Mainos viirus
mainosvirus
2
202
Vastaukset
- roskaapase
CCleaner toimii mulla. Poista/siivoa sillä myös rekisterivirheet/rekisterijäte. Mulle toi steam ei sano mtn, mutta firefoxissa ku on kaikki asetukset "tiukalla" ja aina googlekäytön jälkeen poistat KAIKKI historiatiedot firefoxista, niin pitäs toimia. Ainakin mulla tääkin toimii.
- mainosvirus
Kyseisen viruksen nimi oli one click ads. https://malwaretips.com/blogs/remove-adware-popup-ads/ tällä ohjeella sain sen poistettua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot853704Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe393043- 792887
- 282684
- 192655
- 522372
- 192067
- 571957
- 581826
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121748