Olen kaikista tyhmin!!!

VarmastiOlen

Tuntuu, että maailman tyhmin :(

26

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäpäs........
      <3

• VarmastiOlen

Et ole. Olen myös palstan tyhmin.

• mäolen

No et ole.

• mätyh.ä

Ootte viisaita.

• Niinolet

Olet niin kamala ihminen etten koskaan voinut edes uskoa mutta aika on osoittanut. Niin julma, niin epärehellinen, pelaileva, juonitteleva ja ilkeä.
      Ehkä ilkeys oli kaikkein kamalinta. Ja se että toinen ihminen ei ole sulle minkään arvoinen.

• VarmastiOlen

En ehkä ilkein, mutta tyhmin. Tai voin olla ilkeinkin. Tyhmin nainen. Tyhmempi, kuin kukaan mies.
        Se, että pystyy luottamaan toiseen, on tärkeimpiä asioita parisuhteessa.

• Niinolet
        VarmastiOlen kirjoitti:

En ehkä ilkein, mutta tyhmin. Tai voin olla ilkeinkin. Tyhmin nainen. Tyhmempi, kuin kukaan mies.
        Se, että pystyy luottamaan toiseen, on tärkeimpiä asioita parisuhteessa.

Kirjoitukseni meni miehelle, ei sinulle, oli vain liian hyvä tilaisuus sanoa rehellinen mielipide, ei siis sinulle !!

• VarmastiOlen
        Niinolet kirjoitti:

Kirjoitukseni meni miehelle, ei sinulle, oli vain liian hyvä tilaisuus sanoa rehellinen mielipide, ei siis sinulle !!

Ymmärsinkin sen niin. Ei hätää.

• Voitvaikkaollakin

Usein käy niin että sen huomaa itse viimeisenä.

• VarmastiOlen

Ajat sitten huomannut tuon. Tunne vain vahvistunut aikojen kuluessa.

• kalahtavakalikka

Ette tiedä keltä aloitus on.Ja aika ylimielinen olet.Toivottavasti et huomaa joskus itse tuota omalla kohdallasi.Se se vasta olisi ironista.

• omasyy

Mitäs menit haukkumaan.

• VarmastiOlen

Olen varmasti joskus tyhmyyttäni haukkunutkin ihmisiä.

• TurhautunutTyhmyyteeni

Mitenkä muuten tyhmyytesi on ilmennyt? Luulenpa, että et kuitenkaan niiiin tyhmä ole kuin minä. Huh huh minä se vasta olen...

• VarmastiOlen
        TurhautunutTyhmyyteeni kirjoitti:

Mitenkä muuten tyhmyytesi on ilmennyt? Luulenpa, että et kuitenkaan niiiin tyhmä ole kuin minä. Huh huh minä se vasta olen...

Monella eri aosa-lueilla, aika laaja-alainen ilmiö. Sinisilmäisyys on yksi.
        Annan tunteideni hallita liikaa. Ei järki toimi. Olen jopa niin tyhmä, etten oikein edes tiedä, missä kaikessa olenkaan tyhmä. En terävä ollenkaan. Yksi tyhmä huono itsetuntoinen nössö.
        Kaikista eniten tyhmyyteni tulee esille juuri tuossa, etten aina näe, kuinka tymä olen. Kyllä minä olen hyvin tyhmä!
        Kuinka tyhmä sinä olet? Et varmasti niin tyhmä, kuin minä?

• TurhautunutTyhmyyteeni

Kyllä sinä olet vähintäänkin hyvin tyhmä. Mullahan on sama vika, että tunteet hallitsee, vaikka ymmärrän kaiken vaan tapahtuvan ainoastaan omassa tyhmässä päässäni. Kuvittelen saavani pieniä piiloviestejä ja oli ne millaisia tahansa niin tyhmyydestäni johtuen pyörittelen ne itselleni sopiviksi...en kuitenkaan taida olla ihan emätyhmä, kun tämän kuitenkin välillä tiedostan, mutta kuitenkin niin tyhmä, että annan tämän aina jatkua vaan...Helvetti musta on tullu tyhmä roikkuja :o Toivottavasti tää menee seuraavassa kahdessa vuodessa ohi, mutta mitäpä tyhmältä voi odottaa... Paljo on 8 19?

• SeOnjotainKuumaa
        TurhautunutTyhmyyteeni kirjoitti:

Kyllä sinä olet vähintäänkin hyvin tyhmä. Mullahan on sama vika, että tunteet hallitsee, vaikka ymmärrän kaiken vaan tapahtuvan ainoastaan omassa tyhmässä päässäni. Kuvittelen saavani pieniä piiloviestejä ja oli ne millaisia tahansa niin tyhmyydestäni johtuen pyörittelen ne itselleni sopiviksi...en kuitenkaan taida olla ihan emätyhmä, kun tämän kuitenkin välillä tiedostan, mutta kuitenkin niin tyhmä, että annan tämän aina jatkua vaan...Helvetti musta on tullu tyhmä roikkuja :o Toivottavasti tää menee seuraavassa kahdessa vuodessa ohi, mutta mitäpä tyhmältä voi odottaa... Paljo on 8 19?

En tiedä. Kuumaa hengitystä ja silmiensä palo on yhtä paljon kuin jotain. Saako täältä vettä?

• Etoletyhmä

Voi muru, älä sano noin. Herätät mielettömät sympatiat :'( kuka lienetkin sitten.

• tyhmyys

et voi olla tyhmin .on ainakin diblomi insööri huom.korostuksen kera dibblomi kyllä nolottais sekä lääkäri vaimo eivät tienneet mitään haluatko miljonääriksi ohjelmassa.

• VarmastiOlen

En minäkään olis tiennyt, osannut vastata. Siksi en varmaan ollekkaan miljonääri.

• SeKoo

Sano paikka ja aika, niin katotaan, että ketä se maailman tyhmin oikein on.

• Jukka_on-raitis

Osallistunpa minäkin keskusteluun "tyhmyydestä" sitten onnittelujeni.
      Ai olenko tyhmä? T-mies asuu Meerin kanssa. Tuula jätti hänet petollisuuden vuoksi. Tuulalla on uusi lapsi ja mies.

Erään toisen miehen pojat ovat Akseli ja Elias.

Jukka soitelkoot serkulleen ihan niin paljon kuin sielu sietää, ja tavatkoon tämän miestä ja lapsia.

• baarissa

Tuskin nyt sentään. Sulla on paha olla jostain syystä, miksiköhän?
      Voinko auttaa sua? Harmittaa lukea tollasta. Et ole tyhmä, usko mua. Relax.

• jostainsamaamieltä

Jos olisit vaikka hän niin
      Sitten tuo on totta, ajan myötä olet vain osoittautunut tyhmemmäksi askel kerrallaan.

• NiinOlentehny

Totta!

• Hahhahhahaa

Löylyä kiukaalle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1056
    2. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      342
      1037
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      832
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      56
      731
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      98
      656
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      641
    7. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      26
      633
    8. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      68
      620
    9. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      14
      618
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      600
    Aihe