Millä maalilla voisi sisätiloissa maalata antiikkilaastipinnan. Pinta on slammattu harjalla pystysuorin vedoin.
Antiikkilaastipinnan maalaus
7
6591
Vastaukset
- remonttimies1
Lähes kaikilla maaleilla, sisä-lateksi helpoin, miksi maalaat vedä slammi uudestaan.
- antiikkimaalari
Miksi maalaisin, siksi, että se on helpompaa. Uusi slammaus vaatii mielestäni hionnan. Olen kuullut, että antiikkilaasti on emäksistä ja vaatii emäksisyyttä kestävän maalin. Googlella en ole sitä maalia löytänyt. Täytyy ehkä soittaa Tikkurilan tehtaalle.
- kysy-autokauppiaalta
Eipä tarvi hiontaa, tiili-laasti-betoni onhan noita maalattu AINA.
- antiikkimaalari
kysy-autokauppiaalta kirjoitti:
Eipä tarvi hiontaa, tiili-laasti-betoni onhan noita maalattu AINA.
Kysyin millä maalilla.
- maaaaaaaaa
MUURI maalilla itse meinaan värjätä
- 1nss1
Takkamaali
- Remppaa87
Hei. Itsekin maalasin juuri antiikkilaastin päälle takan. Rautakaupasta neuvoivat maalin. En muista merkkiä mutta sisämaali joka kestää lämmön vaihtelun hyvin. Noin 40 euroa oli 7 litraa että ei kauhean kallistakaan. Hyvä lopputulos. Pitkäkarvaisella telala onnistui maalaaminen hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513575Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1122446Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761700Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1361532- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?921411