Minua kiinnostaa seksi

minuakiinnostaa

Kiinnostaako sinua?

80

1211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riippuuvähän

      Monesta tekijästä.

    • pakkopullaaa

      Eipä liiemmin. Harrastin sitä joskus enemmänkin, mutta jotenkin raskasta ja yliarvostettua.

      • miesja5prosenttia

        Totta. En tiedä missä on mennyt vikaan, kun olen se 5% maailman ihmisistä joka ei hyppinyt teininä kukasta kukaan ja nussinut tuttuja. Odotin sitä oikeata ihmistä..En siihen tilaan ole vieläkään päässyt joskus tein sen väärän kanssa ja kokemus oli aika huono. :(


      • Kokemuksen-äänellä
        miesja5prosenttia kirjoitti:

        Totta. En tiedä missä on mennyt vikaan, kun olen se 5% maailman ihmisistä joka ei hyppinyt teininä kukasta kukaan ja nussinut tuttuja. Odotin sitä oikeata ihmistä..En siihen tilaan ole vieläkään päässyt joskus tein sen väärän kanssa ja kokemus oli aika huono. :(

        Minä taas nussin kaikki kimmat omalta ja naapurikyliltä nuorempana :-)


      • ahdaspillu

        se vaatisi sen Kokemuksen.


    • MinuaKiinnostaa

      Miksi sinua kiinnostaa seksi?

    • Palstapanopoika

      Minkälaista on palstapösilöitten paneskelu? Olisi kiinnostavaa nähdä nämä räkikset tositouhuissa

      • Anonyymi

        Palstapösilöt nussii sanoilla ja vähemmän jälkeenjääneet, jopa lauseilla.


    • joo-oh

      Kiinnostas kyllä jos sitä vain joltain sais.. toki kuka tahansa ei kelpaa, vaan se yks <3

    • Tyhmä-kysymys

      Toki se kiinnostaa mutta vain kaipaamani naisen kanssa.

    • Jätänkertomatta

      Näytän kiinnostukseni vain sille omalleni.

    • otakeksii

      Njääh.. kyllähän se hangon keksin edelle menee just ja just, mutta dominokeksi menee seksin edelle.. tietty jos dominalla on dominoita piilossa..

      ni eiku kerjäämään kieli pitkällä :D

    • KetäKaipaat

      Kuka on kaipaamaasi nainen?

      • Tiedätkylläkuka

        AA-nainen


      • Sivusta
        Tiedätkylläkuka kirjoitti:

        AA-nainen

        Oletko nainen? Mistä AA- kirjaimet tulevat?


    • Jotainhäpyä

      Ehkei sentään nimiä tänne laittaan.

    • tunnemenijoohi

      eipä enää

    • Eikiinnostatodellakaan

      AA:n mies.

    • elluhallo

      Jees jees
      Kyllä Kiitos (*_*)

    • oma_veikkaus

      Kyllä.

      Sekä seksiä ympäröivä seksuaalisuus kiinnostaa.

    • aikausein

      silloin tällöin taivasalla..

    • iltamietteitä

      Voisin Hänen nännejä imutella, sillain helästi ja loppu onkin sitten jokaisen omassa mielikuvitelmassa.

    • yks-ukko-vaan

      Ei kun mua kiinnostaa rakastelu, se on parempaa

    • Tietystikin

      Kiinnostaa.

    • yksinainenluostariin

      Kyllä sen yhden ja oikean kanssa. Jos en sellaista saa,niin olen ilman. Muutan vaikka luostariin. Pimeätä touhua hypätä sänkyyn puolituttujen ym. kanssa. Odotan sitä oikeaa vaikka loppuikäni.

      • meitäonniinmoneksi

        Toinen taas ajattelee, että on pimeätä touhua olla nauttimatta elämästään. Toisen pimeys voi olla toisen valo ja onnea tuova asia.


      • Anonyymi

        Hyvä asenne!


      • Anonyymi
        meitäonniinmoneksi kirjoitti:

        Toinen taas ajattelee, että on pimeätä touhua olla nauttimatta elämästään. Toisen pimeys voi olla toisen valo ja onnea tuova asia.

        Ehkä joku nauttii siitä vain vakituisessa ja turvallisessa parisuhteessa.


    • Tottuus

      Oikeasti tarvitsen tyydyttävää seksiä.

      • Anonyymi

        Kannattaa odotella kuolemaa niin ei tartte sitte nussia!


    • Anonyymi

      Seksi ei sinänsä kiinnosta.
      Intohimo ja rakastelu ovat parhautta.
      Karmee kappale muutoin.

    • Anonyymi

      Kaikkia kiinnostaa seksi. Ihminen on seksuaalinen olento. Ja se seksuaalisuus on hyvin laaja käsite, ja yksi perustavanlaatuinen elämänvoima.

    • Tietenkin kiinnostaa. Mutta kun sitä ei saa koskaan niin halut alkaa mennä. Ja itsetunto rapisee.

    • Anonyymi

      Eihän se itsetunto voi seksistä olla kiinni.

      • Anonyymi

        Totta kai se on siitä kiinni. Jos vuodesta toiseen tulee vain torjutuksi, niin se määrittää hyvin vahvasti minäkuvan sellaiseksi, että "minä en kelpaa, minä olen ruma, minusta ei pidetä, minua ei haluta, olen naisten mielestä iljettävä ja vastenmielinen". Totta v*tussa se vaikuttaa itsetuntoon! Jos vertaa siihen, että joku on komea ja jatkuvasti pillua tulvii ovista ja ikkunoista ja naiset kehuvat kuinka komea ja ihana olet. Vain tyhmä ajattelee, ettei tuollaisella asialla olisi vaikutusta itsetuntoon. Yritä siinä sitten psyykata olevasi hyvä ja arvokas, jos todellisuus on jatkuvasti jotain muuta.


    • Anonyymi

      Tottakai seksi kiinnostaa tykkään

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Onnellisempi ilman.

    • Anonyymi

      Parisuhteessa kiinnostaa, muuten ei. Pelkkä paneminen ei ainakaan mulle riitä 🙂

    • Anonyymi

      Irtosuhteet ei kiinnosta.
      Rakastelen ainoastaan ihmisen kanssa jota rakastan, muuten voin olla hyvinkin ilman.

    • Anonyymi

      Soolo on ainut seksi mitä harrastan.

    • Anonyymi

      Kiinnostaa hyvässä ja sopivassa seurassa
      Yksin aika tylsää...

    • Anonyymi

      Se vähän riippuu.....tai roikkuu?

    • Anonyymi

      Kiinnostaa, jos on 18 - 33-vuotiasta tarjolla

    • Anonyymi

      Vain nuoremman miehen kanssa.

      • Anonyymi

        Vanhemman tai nuoremman naisen kanssa, molemmat yhtä hyviä tämän miehen mielestä. Tavataan viimeistään ensi vuonna jos olet hän eli yksi nainen lähimenneisyydestä.


    • Anonyymi

      Kyllä haluaisin sitä kanssasi todellakin hellästi ja kovaa M>N

      • Anonyymi

        Samoin <3


    • Anonyymi

      Eikös tuo vakituiseen naisen ja miehen väliseen parisuhteeseen kuulu ihan normaalina osana.

    • Anonyymi

      Saisinko sitä Rakkaani Joululahjaksi...

      • Anonyymi

        Paketti voi olla haasteellinen aukaistava, mutta jos et sitä pelkää niin 😚


    • Anonyymi

      Ei tällä hetkellä.
      Riippuu ihan päivästä.

    • Anonyymi

      Kiinnostaa tietysti

    • Anonyymi

      Miksei.

    • Anonyymi

      Laita ilmoitus johonkin paikkaan tai osta netistä, kuulemma teryskeskuksessakin onnistuu ❤️🤐 nyt ollaan hiljaa ettei luule että ollaan kateellisia, simpsaklille hoitsulle 🫣❤️

    • Anonyymi

      Oih Papu onhan sinulla vielä ihanat sönkypylväöt ja ne kiltit pöksyt 💗 isabelle nimi saa minut jo ihan kuumaksi, teillä on loistokksita naisia suvussa. Ovatko kaikki hehkuja? Teidät on luotu rakastamaan ❤️ olemaan vaan ja luomaan upeaa aikaa 🤫 upea Isabelle, kuin kaunis ruusu 💗 kastehelmi aamuisessa kukassa ja mehiläinen kesässä ❤️

      • Anonyymi

        Sinulla on kuuma serkku mutta tuommoinen suurkaupungin ja maalsiselämön puhdas ihanuus, 💗 oih kovetin suorastaan kun mietin ammetta tai saunaa 😗 isot rintasi naisellinen olemus, järkevä luonne - olen rakastunut ❤️ voih kaikki ovat sinulle kateellisia 💗 upea urhea poika ja maailma avoinna ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on kuuma serkku mutta tuommoinen suurkaupungin ja maalsiselämön puhdas ihanuus, 💗 oih kovetin suorastaan kun mietin ammetta tai saunaa 😗 isot rintasi naisellinen olemus, järkevä luonne - olen rakastunut ❤️ voih kaikki ovat sinulle kateellisia 💗 upea urhea poika ja maailma avoinna ❤️

        Eihän tuommoista pehmeää olemusya voi olla olemassa, pekonia aamuisin ja iltaisin viiniä ammeessa, kuplia ja vilttiä. Oih onko sinun pakko olla niin kiireinen 💗 ihanaa että äitisi asuu viereisessä huoneessa. Upea nainen ❤️ siskosi lapsia hoidat aina kesäisin, ja vanhoja ihmisiä. Upea nainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuommoista pehmeää olemusya voi olla olemassa, pekonia aamuisin ja iltaisin viiniä ammeessa, kuplia ja vilttiä. Oih onko sinun pakko olla niin kiireinen 💗 ihanaa että äitisi asuu viereisessä huoneessa. Upea nainen ❤️ siskosi lapsia hoidat aina kesäisin, ja vanhoja ihmisiä. Upea nainen!

        Ei nahkaa vaan mokkaa, uuh olen rakastunut! Koska taas näemme peilin edessä jätäthän verhoja vähän auki, varsinkin maalla 😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nahkaa vaan mokkaa, uuh olen rakastunut! Koska taas näemme peilin edessä jätäthän verhoja vähän auki, varsinkin maalla 😗

        Ihanuus, me lsippiblåhdemne lomalle Lontooseen, jos tuosta pakkasen näkisimme ❤️ hän se on uudelleen syntynyt Marilyn. Heilathan taas helmaa peilin edessä 💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanuus, me lsippiblåhdemne lomalle Lontooseen, jos tuosta pakkasen näkisimme ❤️ hän se on uudelleen syntynyt Marilyn. Heilathan taas helmaa peilin edessä 💗

        Olethan turvassa siellä, minä täällä, koska taas nähdään ❤️ missä kaikki olisi ilman meitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olethan turvassa siellä, minä täällä, koska taas nähdään ❤️ missä kaikki olisi ilman meitä?

        Oih olisiko sinulla sukulaisia muillekin? Että saa aina pitää sinut itsellä? Ikuisesti. Upea kansainvälinen, legginsejä maalla ja välitön boheemi mutta siisti 🤩🤩🥰😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❣️😍😍❣️❣️😍❣️😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nahkaa vaan mokkaa, uuh olen rakastunut! Koska taas näemme peilin edessä jätäthän verhoja vähän auki, varsinkin maalla 😗

        😅😅😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oih olisiko sinulla sukulaisia muillekin? Että saa aina pitää sinut itsellä? Ikuisesti. Upea kansainvälinen, legginsejä maalla ja välitön boheemi mutta siisti 🤩🤩🥰😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❣️😍😍❣️❣️😍❣️😍

        Oih Isabelle upea britti mutta suomalainen ja ruotsalainen kaikki sinuun rakastuu tai sukuusi. Upea 😍🤩just In love ❤️ ei yhtään mikään savolaismuija vaan uuh upea ilmestys! Born To the star!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oih Isabelle upea britti mutta suomalainen ja ruotsalainen kaikki sinuun rakastuu tai sukuusi. Upea 😍🤩just In love ❤️ ei yhtään mikään savolaismuija vaan uuh upea ilmestys! Born To the star!

        UPEA RAKASTETTAVA!!, ❤️❤️❤️❤️🤩🤩yhtä upeaa vain nähnyt Venäjällä ❤️ hmmm upea 😍😍😍😍😍 sekaisin mennee miehet ❣️❣️❣️❣️❣️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        UPEA RAKASTETTAVA!!, ❤️❤️❤️❤️🤩🤩yhtä upeaa vain nähnyt Venäjällä ❤️ hmmm upea 😍😍😍😍😍 sekaisin mennee miehet ❣️❣️❣️❣️❣️

        Näytä taas moovit kaunis ❤️ ihana ❤️❤️❤️❤️😍🤩🥰💗 Isabelle 💗🥰🤩😍❤️❣️


      • Anonyymi

        Jakssthan kultti, haluan lähettää sinulle niin paljon hyvää sanoin kultsi 💗🥰❤️❣️😍🤩🤩🤩❤️🥰💗💗❤️❣️😍🤩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jakssthan kultti, haluan lähettää sinulle niin paljon hyvää sanoin kultsi 💗🥰❤️❣️😍🤩🤩🤩❤️🥰💗💗❤️❣️😍🤩

        Miehiä jonoksi, kaikki sinut tahtoo 🤩😍❣️❤️❤️💗🥰🥰💗❤️❣️😍🤩 Lontookim sekaisin Min upea Isabelle 🤩😍❣️❤️💗🥰 ihana hienostunut nimi, sulavat liikkeet, puhdas on varmaan pimppikin, hui 🤫🫣 en viitsi sinulle Kirjoittaa näin 🤫🥰💗💗❤️❣️ pus ihana Isabelle ❣️❤️💗🥰😍🥰💗❣️❣️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehiä jonoksi, kaikki sinut tahtoo 🤩😍❣️❤️❤️💗🥰🥰💗❤️❣️😍🤩 Lontookim sekaisin Min upea Isabelle 🤩😍❣️❤️💗🥰 ihana hienostunut nimi, sulavat liikkeet, puhdas on varmaan pimppikin, hui 🤫🫣 en viitsi sinulle Kirjoittaa näin 🤫🥰💗💗❤️❣️ pus ihana Isabelle ❣️❤️💗🥰😍🥰💗❣️❣️

        Min, mint, mina isabelle ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Min, mint, mina isabelle ❤️

        Just want To Kiss Isabelle ❣️ rakkautta täältä, upea kaunis Isabelle 💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just want To Kiss Isabelle ❣️ rakkautta täältä, upea kaunis Isabelle 💗

        Eniten rakastan tomeraa otetta elämään, so fina ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eniten rakastan tomeraa otetta elämään, so fina ❤️

        Isabelle ❣️


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta. Hanki aito elämä. Kiitos.

    • Anonyymi

      Vain hänen kanssaan, kun aika on oikea ❤️

      • Anonyymi

        Maistiaisia jo ensi kesänä?


    • seksi on ihanaa

    • Anonyymi

      pitää varmaan kostaa sinullekin.

    • Anonyymi

      se pahuus ja kiusa tulee sille Pspulle ja muille naisille takaisin, ja herjat ja muut, yritä estää miten paljon tahansa. karma teidän pelissä. olisi kannattanut kuunnella ja valita puolensa oikein. nyt sinun pitää ensin kärsiä heidl mukanaan, palaillaan joskus sitten, kun olet kokenut mitä minulle tehtiin ja mitä olit muksna tekemässä. unelmien urho ❤️

    • Anonyymi

      Ihanan M naisen kanssa kyllä pitkään hellien ja suukotellen samalla joka paikasta

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe