Kekkä tulloo työntää mun tojotan käyntii

kotkiusattu

luppaan leipoo rinkuloit jos tuutta

13

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voin tulla, ihan joutilaana tässä istuskelen, piankos tässä yksi tojota heilahtaa. Sitä paitsi, rinkuloiden eteen teen mitä vaan.

    • kotkiusattu

      Eikäkö kävin tua meren rannas kattomas varpusii ja auto simahti sin.

    • joopastajoo

      Älä narraa.

      Ei tojotat simahtele, ne on jotkut muut.

    • ExMonttööri

      Akussa on vikaa soita lähimmälle automonttöörille et tuo mukanaa käynnistysakun ja amppeerin ulosvetokoukun nii siit se lähtee tojokin käyntiin ei tarvii työnnellä turhaan ja sivujaan kipeyttää :)

      • Huh, pelastit päiväni, pelko jo syvänalassa möyri, että ihan itekseenkö työntöhommiin tässä joutuu, sivuni siis kiittävät. Ei saisi olla niin höyli joka paikkaan työntymään, nuo rinkulat vaan liian suuri houkutus.


    • Vai on timantin tojo lasahtanu, eiköhän me se käyntiin saara kun kerrot kotkiusatun osotteen,kaimas tulee apuun.

      • "koti-kiusattu"

        Jotain kaivataan äijä :)

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "koti-kiusattu"

        Jotain kaivataan äijä :)

        H.

        Mä olen tutkinu tota risteilyketjua ja nyt ymmärrän miks mun kimppuun käytiin
        apinan raivolla.
        Siinä vaan elämän aiheuttamat vääryyret kaarettiin ohikulkijan niskaan ,jos mulla on paha olla niin on toisellakin, näin se homma etenee.
        Mun olis vaan hiljaa pitäny hyväksy aiheeton mussutus eikä alkaa puolustautumaan , se oli timantin mielestä väärin .
        alan pikapuolin rustaamaan pikkasen iloo ja romantiikkaa palstalle.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Mä olen tutkinu tota risteilyketjua ja nyt ymmärrän miks mun kimppuun käytiin
        apinan raivolla.
        Siinä vaan elämän aiheuttamat vääryyret kaarettiin ohikulkijan niskaan ,jos mulla on paha olla niin on toisellakin, näin se homma etenee.
        Mun olis vaan hiljaa pitäny hyväksy aiheeton mussutus eikä alkaa puolustautumaan , se oli timantin mielestä väärin .
        alan pikapuolin rustaamaan pikkasen iloo ja romantiikkaa palstalle.

        "koti-kiusattu"

        Oikein päätelty.
        -
        Painoitan sanaa äijä.
        Toistaiseksi.
        Älä ämmättele.
        Hoida leiviskäsi ja tee musa-aloitus aina ajoissa.
        Kaikki muu on hömppää.
        Paitsi minun aloitukseni.
        Joita on aktiivisena vain yksi.

        H.


      • siilimuori3

        Painoitan...painotan.


      • Jassoo.taass
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Mä olen tutkinu tota risteilyketjua ja nyt ymmärrän miks mun kimppuun käytiin
        apinan raivolla.
        Siinä vaan elämän aiheuttamat vääryyret kaarettiin ohikulkijan niskaan ,jos mulla on paha olla niin on toisellakin, näin se homma etenee.
        Mun olis vaan hiljaa pitäny hyväksy aiheeton mussutus eikä alkaa puolustautumaan , se oli timantin mielestä väärin .
        alan pikapuolin rustaamaan pikkasen iloo ja romantiikkaa palstalle.

        On sulla harvinaisen paksu kallo kun et vieläkään suostu tajuamaan, että itse aiheutit kalapaliikin kirjoituksillasi. Mutta ehkä sulle on helpompaa ajatella: emmää mittän tee. Noi muut mua kiusaa.


      • Jassoo.taass kirjoitti:

        On sulla harvinaisen paksu kallo kun et vieläkään suostu tajuamaan, että itse aiheutit kalapaliikin kirjoituksillasi. Mutta ehkä sulle on helpompaa ajatella: emmää mittän tee. Noi muut mua kiusaa.

        Kaikki halukkaat voi sen ketjun lukea ja tehrä omat johtopäätökset ,räi räi täsmentää.


      • kalapaliikki
        Jassoo.taass kirjoitti:

        On sulla harvinaisen paksu kallo kun et vieläkään suostu tajuamaan, että itse aiheutit kalapaliikin kirjoituksillasi. Mutta ehkä sulle on helpompaa ajatella: emmää mittän tee. Noi muut mua kiusaa.

        Lopettasit sinäkin nuo aina eri puskasta paskomises.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe