luppaan leipoo rinkuloit jos tuutta
Kekkä tulloo työntää mun tojotan käyntii
13
84
Vastaukset
Voin tulla, ihan joutilaana tässä istuskelen, piankos tässä yksi tojota heilahtaa. Sitä paitsi, rinkuloiden eteen teen mitä vaan.
- kotkiusattu
Eikäkö kävin tua meren rannas kattomas varpusii ja auto simahti sin.
- joopastajoo
Älä narraa.
Ei tojotat simahtele, ne on jotkut muut. - ExMonttööri
Akussa on vikaa soita lähimmälle automonttöörille et tuo mukanaa käynnistysakun ja amppeerin ulosvetokoukun nii siit se lähtee tojokin käyntiin ei tarvii työnnellä turhaan ja sivujaan kipeyttää :)
Huh, pelastit päiväni, pelko jo syvänalassa möyri, että ihan itekseenkö työntöhommiin tässä joutuu, sivuni siis kiittävät. Ei saisi olla niin höyli joka paikkaan työntymään, nuo rinkulat vaan liian suuri houkutus.
Vai on timantin tojo lasahtanu, eiköhän me se käyntiin saara kun kerrot kotkiusatun osotteen,kaimas tulee apuun.
hunksz kirjoitti:
"koti-kiusattu"
Jotain kaivataan äijä :)
H.Mä olen tutkinu tota risteilyketjua ja nyt ymmärrän miks mun kimppuun käytiin
apinan raivolla.
Siinä vaan elämän aiheuttamat vääryyret kaarettiin ohikulkijan niskaan ,jos mulla on paha olla niin on toisellakin, näin se homma etenee.
Mun olis vaan hiljaa pitäny hyväksy aiheeton mussutus eikä alkaa puolustautumaan , se oli timantin mielestä väärin .
alan pikapuolin rustaamaan pikkasen iloo ja romantiikkaa palstalle.koti-kiusattu kirjoitti:
Mä olen tutkinu tota risteilyketjua ja nyt ymmärrän miks mun kimppuun käytiin
apinan raivolla.
Siinä vaan elämän aiheuttamat vääryyret kaarettiin ohikulkijan niskaan ,jos mulla on paha olla niin on toisellakin, näin se homma etenee.
Mun olis vaan hiljaa pitäny hyväksy aiheeton mussutus eikä alkaa puolustautumaan , se oli timantin mielestä väärin .
alan pikapuolin rustaamaan pikkasen iloo ja romantiikkaa palstalle."koti-kiusattu"
Oikein päätelty.
-
Painoitan sanaa äijä.
Toistaiseksi.
Älä ämmättele.
Hoida leiviskäsi ja tee musa-aloitus aina ajoissa.
Kaikki muu on hömppää.
Paitsi minun aloitukseni.
Joita on aktiivisena vain yksi.
H.- siilimuori3
Painoitan...painotan.
- Jassoo.taass
koti-kiusattu kirjoitti:
Mä olen tutkinu tota risteilyketjua ja nyt ymmärrän miks mun kimppuun käytiin
apinan raivolla.
Siinä vaan elämän aiheuttamat vääryyret kaarettiin ohikulkijan niskaan ,jos mulla on paha olla niin on toisellakin, näin se homma etenee.
Mun olis vaan hiljaa pitäny hyväksy aiheeton mussutus eikä alkaa puolustautumaan , se oli timantin mielestä väärin .
alan pikapuolin rustaamaan pikkasen iloo ja romantiikkaa palstalle.On sulla harvinaisen paksu kallo kun et vieläkään suostu tajuamaan, että itse aiheutit kalapaliikin kirjoituksillasi. Mutta ehkä sulle on helpompaa ajatella: emmää mittän tee. Noi muut mua kiusaa.
Jassoo.taass kirjoitti:
On sulla harvinaisen paksu kallo kun et vieläkään suostu tajuamaan, että itse aiheutit kalapaliikin kirjoituksillasi. Mutta ehkä sulle on helpompaa ajatella: emmää mittän tee. Noi muut mua kiusaa.
Kaikki halukkaat voi sen ketjun lukea ja tehrä omat johtopäätökset ,räi räi täsmentää.
- kalapaliikki
Jassoo.taass kirjoitti:
On sulla harvinaisen paksu kallo kun et vieläkään suostu tajuamaan, että itse aiheutit kalapaliikin kirjoituksillasi. Mutta ehkä sulle on helpompaa ajatella: emmää mittän tee. Noi muut mua kiusaa.
Lopettasit sinäkin nuo aina eri puskasta paskomises.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429