Uusi tutkimustulos, alzhaimer voi tarttua !

tappava-tauti-se-on

Iltasanomissa oli uutinen,
alzhaimer voi olla tarttuva tauti,
ilmeisesti se on sukupuolitauti, kuten kuppa, eli syfiilis, sun muut vastaavat,
koska se näyttää tulevan kaikille seksihurjatelijoille,
joilla on paljon irtosuhteita.

37

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tauteja-liikkeellä-

      Kannattaa kattoa kenen kanssa seurustellee,
      teki palstalaiset olette laivareisulle menossa, pitäkää housut jalassa,
      ja jalat ristissä,

    • Käsittänetkö

      Älä sekoile. Sillä liika sekoilu voi aiheuttaa Alzheimeria, oma sekoilu, muilta sitä ei voi saada. Paitsi tietysti jos on saanut sellaisen perintötekijän joka altistaa.

      • tätä-mieltä-

        Iltasanomissa OLI juttu asiasta,
        siinä väitettiin että uusi tutkimus kertoo, alzhaimen voi tarttua,
        viisainta varoa kuin katua,
        -
        taidat itse sekoilla, ku noin hermostut uudesta tutkimustuloksesta,


      • Jossitäon

        Maailma on kaikenlaisia 'tutkimuksia' tulvillaan. Kandee pitää järki päässä niitä lukiessaan ja tutkiessaan.


    • att2

      Kaikki suomalaiset uutiset ovat Putiinin suusta!!!

      • ei.olla

        Sinulla taitaa Alzthaimer jo olla koska toistelet aina samaa.
        Ainakin on jo levy jäänyt päälle. Käännä välillä levyä.


      • tarttuu-ties-mitä

        eikä ooo, oletko sekoillu seksin kanssa, hii hiiii


      • onko-suu-vinossa-jo
        ei.olla kirjoitti:

        Sinulla taitaa Alzthaimer jo olla koska toistelet aina samaa.
        Ainakin on jo levy jäänyt päälle. Käännä välillä levyä.

        Onko sinulla suuriki pelko,
        oletko seksihurjastelija,
        onko paljonki irtosuhteita,
        -
        meikä on ollu aina uskollinen omalle, ei siis pelkoa tartunnasta,


      • ei.irtosuhteita
        onko-suu-vinossa-jo kirjoitti:

        Onko sinulla suuriki pelko,
        oletko seksihurjastelija,
        onko paljonki irtosuhteita,
        -
        meikä on ollu aina uskollinen omalle, ei siis pelkoa tartunnasta,

        Ei ole pelkoa tartunnasta. Oma on ollut ainoa seksikumppani elämässäni.


      • Anonyymi
        onko-suu-vinossa-jo kirjoitti:

        Onko sinulla suuriki pelko,
        oletko seksihurjastelija,
        onko paljonki irtosuhteita,
        -
        meikä on ollu aina uskollinen omalle, ei siis pelkoa tartunnasta,

        Nyt pelleiletkö todella vakavalla sairaudella. Toivottavasti saatte itse sen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt pelleiletkö todella vakavalla sairaudella. Toivottavasti saatte itse sen

        Juttu on vanha....höpöhöpöä...

        ''Tutkijat havaitsivat, että Alzheimeriksi aivoissa kehittyvä proteiini levisi potilaisiin nykyään jo kielletyn kasvuhormonihoidon kautta.
        Tutkijat tekivät ruumiinavauksen kahdeksalle Creutzfeldt-Jakobin tautiin kuolleelle britille.''


    • O-Orvokki

      Kondomi suojaa sukupuoliteitse tarttuvilta taudeilta. Olen hämmästyneenä kuullut monen ikätoverin harrastavan irtonaisia suhteita suojautumatta mitenkään, kun ei tässä iässä tarvitse enää pelätä lisääntymistä ikätoverin kanssa pelehtiessä. Parempi suojautua kuin joutua katumaan
      ;)

      On se kummallista, että kumihanskojen käyttö on lisääntynyt mutta muiden kumien ...

      • ent.siivoojaparka

        Onko kumihanskojen käyttö todella lisääntynyt?
        Minulla on sellainen tuntuma, että niitten käyttö on vähentynyt sitä mukaa kun latexallergia (kumiallergia) on lisääntynyt. Tässä yksi.
        Hammaslääkärinikin on käyttänyt pelkästään vinyylihanskoja jo piiiitkät ajat. Tästä on jo kauan, kun kerran taas varoitin häntä sörkkimästä suupieliäni kumihanskoilla, niin hän sanoi, ettei hänellä sellaisia ole ollut aikoihin.
        Samaten meillä siivotessa käytettiin vain vinyylihanskoja.
        Mitenköhän kirurgit? Sehän voi olla hengenmeno potilaalle, jos menee räpläämään kumihanskoilla kumiallergikon sisälle.


      • siilimuori3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Onko kumihanskojen käyttö todella lisääntynyt?
        Minulla on sellainen tuntuma, että niitten käyttö on vähentynyt sitä mukaa kun latexallergia (kumiallergia) on lisääntynyt. Tässä yksi.
        Hammaslääkärinikin on käyttänyt pelkästään vinyylihanskoja jo piiiitkät ajat. Tästä on jo kauan, kun kerran taas varoitin häntä sörkkimästä suupieliäni kumihanskoilla, niin hän sanoi, ettei hänellä sellaisia ole ollut aikoihin.
        Samaten meillä siivotessa käytettiin vain vinyylihanskoja.
        Mitenköhän kirurgit? Sehän voi olla hengenmeno potilaalle, jos menee räpläämään kumihanskoilla kumiallergikon sisälle.

        Vinyyli tai nitriili.


      • O-Orvokki

        Minusta "kumihanskoja" voidaan valmistaa monenlaisista materiaaleista. Tuskin kondomitkaan kumisia ovat.

        Seuraavan ketjun otsikoksi voisi laittaa, onko kumi suurempi uhka kuin alzheimer.


      • ent.siivoojaparka
        O-Orvokki kirjoitti:

        Minusta "kumihanskoja" voidaan valmistaa monenlaisista materiaaleista. Tuskin kondomitkaan kumisia ovat.

        Seuraavan ketjun otsikoksi voisi laittaa, onko kumi suurempi uhka kuin alzheimer.

        Vain sellaisia suojakäsineitä voi sanoa kumihanskoiksi, joissa on luonnonkumia.
        Kondomien asiantuntija en ole, miksi olisin. Näkyy olevan niitäkin, jotka ovat
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/838511/kondoomit-kumea
        Enpä tiedä, kumman pahan valitsisin, alzheimerin vaiko allergiashokin. Allergiashokki voisi tappaa nopeammin, jos on kovin allerginen.


      • tautejariittää
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Vain sellaisia suojakäsineitä voi sanoa kumihanskoiksi, joissa on luonnonkumia.
        Kondomien asiantuntija en ole, miksi olisin. Näkyy olevan niitäkin, jotka ovat
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/838511/kondoomit-kumea
        Enpä tiedä, kumman pahan valitsisin, alzheimerin vaiko allergiashokin. Allergiashokki voisi tappaa nopeammin, jos on kovin allerginen.

        Jos joutuisi valitsemaan Alzheimerin tai Parkinsonin tautien väliltä, niin kyllä se olisi ehdottomasti Parkinsonin tauti:
        Mieluummin läikytän puolet oluesta kuin unohdan kokonaan, missä ne kaljat ovat!


      • tautejariittää kirjoitti:

        Jos joutuisi valitsemaan Alzheimerin tai Parkinsonin tautien väliltä, niin kyllä se olisi ehdottomasti Parkinsonin tauti:
        Mieluummin läikytän puolet oluesta kuin unohdan kokonaan, missä ne kaljat ovat!

        Niin minäkin valitsisin, mutta en jonkin olutkolpakon takia. Sairauksia ei paljon päästä valitsemaan, ne tulevat kun ovat tullakseen. Siinä sitä sitten kysellään miksi juuri minä. Riittävän ikäviä ja surullisia tauteja kummatkin. Jompaan kumpaan kun sairastuu, mene niin oma kuin läheisten elämä monin kohdin ihan uusiin puihin.


    • 0dotan

      linkki kiitos

    • yttu
      • alkeellinen-ruoka-paras

        Maailma on täynnä nykyään vaarallisia tarttuvia tauteja,
        vai onko niin että on ollu enenkin,
        mutta ei ole ollu tutkittua tietoa,
        eikä ihmiset ole osannu varoa yhtää mitään esm , matkoillaan ulkomailla,
        mitä uskaltaa enää syödä ulkomaan reissuilla, jos liha on saastunu hullunlehmän taudista,
        entä kurkut, jokunen aika sitten oli espanjalaisissa kurkuiss jokin kammottava taudin aiheuttaja,
        meikä on alkanu syödä suomalaista alkeelista perusruokaa,
        vanhanaikaista leipää piimää perunoita voita, kotona tehtyä mallasjuomaa, ( kaljaa ilman promilleja )kuten ennenvanhaan niityllä heinätöitä tehdessä,
        aikoinaan ARVO YLPPÖ kertoi,
        yksinkertainen ruoka on terveelisintä,
        siis peruna ja suomalaiset juurekset, leipä, piimä, voi, maito,
        kala, silli, ilman ihmeelisiä salaatteja sun muita maustettuja sössöjä,


      • eppu2

        Useimpia ihmisiä geenit suojaavat Creutfeldt-Jakobin taudilta.
        Ikävä tauti, varsinkin loppuvaiheet, jo surullista katsoen.


    • SukuOnPahin
    • tautinenmaailma

      Joskus oli kirjoituksia punkkien puremienkin jälkeisist tukalista oireista ja horrosmaisesta uneliaisuus ja uupumus oireena
      - eli jonkun pieneliön kantajia on kai punkit, siinä missä rotat, hiiret, hämähäkit, hyttyset ja käärmeetkin-- ym . Pitääkö kansan edelleen vaan sanoa että mikä ei tapa kättelyssä - se vaan vahvistaa ihmisiä
      - kuten hra tai rva Alzheimerkin - jos muuttavat jonkun tykö pysyväks
      kumppaniksi elämän loppusuoralle aivoon asumaan
      - tärkein kysymys lienee arjessa selviytymisessä ja ihmisarvoisesta elämästä - myös hoidon kustannuksista ja jaksamisesta, niin potilaan kuin hoitajienkin - silloinkin jos kuppaa kummempata löydy kenenkään päästä - ilman moralisointia ja jumalien rangaistuksia syntisyydestä tai
      liiallisesta siveydestä kiristävine nutturoineen.

      • hytinäx1

        Ja voi tulla myös punkinpuremasta tauti nimeltä neuroborrelia ja siinä on oireena lapaluiden alueella oleva selkäkipu tai niskakipu, neuroborrelia voi myös johtaa aivokalvontulehdukseen, kuumeiluun ja niskakipuun. Jos sitä ei hoideta niin vaurioittaa hermostoradan ja kuulon.Voi aiheuttaa dementian. Punkin puraisu voi myös aiheuttaa nivelsärkyjä esim polvessa, olkapäässä tai kyynärpäässä, jaloissa tai lantioissa.
        Borrelia voi myös aiheuttaa sydänlihastulehduksen, jopa sydämen vajaatoiminnan ja nämä kaikki oireet voivat tulla kuukausien jopa vuosien päästä puraisusta. Taudin näkee verikokeessa. Nuo punkit on kyllä niin ällöttäviä elukoita.


    • att2

      Tauteja tulee koko ajan lisää ex Etelä-amerikassa ja ehkä muissakin, lääketieteellä on tekemistä. Punkipuremasta--lapsena oli monta kertaa oli kai 1982 kun aamulla katsoi peiliin riippui puoli naamaa alhaalla, viikko ja kaikki oli hyvin ei ollut borelia. Tuli vielä toisen kerran toiselle puolelle ja kaikki lähes takaisen tosin viheltää en osaa.

    • Anonyymi

      Aivoihin kerääntyvä kupari ja alumiini aiheuttaa Alzia.

      • Anonyymi

        Aivan kaikki "aivoihin kerääntyvä" kuona aiheuttaa vaikka mitä. Siis myös ajattelun aikaan saama mönjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan kaikki "aivoihin kerääntyvä" kuona aiheuttaa vaikka mitä. Siis myös ajattelun aikaan saama mönjä.

        Juo siis vetesi jatkossakin kupariputkista, syö maksaa ja kääri ruokasi folioon pässi


    • Anonyymi

      Sulle ainakin on jo tarttunut. Sen verran sekavaa settiä pukkaa, mut älä ota enää tänään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No niin taas meni ulalle

    • Anonyymi

      Alzheimerillä ei ole mitään yhteistä sekin kanssa joten se aiitä

      • Anonyymi

        Mä epäilen että alzhaimer ON seksi tauti, sitä ei vaan vielä ole saatu kiinni tutkimuksissa,
        viitteenä siitä kun useimilla alzhaimeriin sairastuneilla on valtavan paljon irto suhteita,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä epäilen että alzhaimer ON seksi tauti, sitä ei vaan vielä ole saatu kiinni tutkimuksissa,
        viitteenä siitä kun useimilla alzhaimeriin sairastuneilla on valtavan paljon irto suhteita,

        Esittele seuraavaksi, mistä tutkimuksesta tietosi on kotoisin. Ehdotan, että oma korviesi välinen tila kannattaa tarkistaa ensin.


    • Anonyymi

      yli 6kymppisille on turha enää yrittää opettaa mitään uutta terveyden kannalta

      • Anonyymi

        Riippuu yli 60:sestä. Ikä ei ole mikään este oppimiselle, jos ihminen haluaa ja tahtoo oppia, on tervehenkinen ja ajattelu pelaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe