Elikkä tilasin sähköröökin 2 päivää sitten upouusi valmiiksi kasattu pakkaus, kuukauden nesteet tuli mukana, kysymykset siis
1. Tarviiko nesteitä laimentaa vai voiko laittaa suoraan kun luki että kuukauden nesteet(5pikkupulloa) jotain 9 vahvusta siis sitä mikä vastaa normi tupakan nikotiini määrää.
2. Kun painan nappia ja imen , tupakka särisee ja ritisee samalla, onko normaalia?
Miksi sähkörööki rätisee
entiedätästämitään
3
2561
Vastaukset
- arska1234
Rätinä, ritinä,kohina,sihinä ja suhina kuuluu asiaan.. Vähän kun heittäisi vettä kuumalle kiukaalle....
Ei niitä nesteitä tartte laimentaa, pitäis mennä ihan semmosenaan... - Anonyymi
kuulin jostain että neste voi olla liian paksua tai sitten liian ohutta, sama mulla, ostin uuden ja vähän eri mallisen, vanhassa ei rätissyt mutta uudessa kyllä. Käytän Crystal 18 kirkas. hajuton mauton. muuten pelittää loistavasti.
- Anonyymi
Sähkötupakointi on taksikuskien hommoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919