Elikkä tilasin sähköröökin 2 päivää sitten upouusi valmiiksi kasattu pakkaus, kuukauden nesteet tuli mukana, kysymykset siis
1. Tarviiko nesteitä laimentaa vai voiko laittaa suoraan kun luki että kuukauden nesteet(5pikkupulloa) jotain 9 vahvusta siis sitä mikä vastaa normi tupakan nikotiini määrää.
2. Kun painan nappia ja imen , tupakka särisee ja ritisee samalla, onko normaalia?
Miksi sähkörööki rätisee
entiedätästämitään
3
2779
Vastaukset 3
- arska1234
Rätinä, ritinä,kohina,sihinä ja suhina kuuluu asiaan.. Vähän kun heittäisi vettä kuumalle kiukaalle....
Ei niitä nesteitä tartte laimentaa, pitäis mennä ihan semmosenaan... - Anonyymi
kuulin jostain että neste voi olla liian paksua tai sitten liian ohutta, sama mulla, ostin uuden ja vähän eri mallisen, vanhassa ei rätissyt mutta uudessa kyllä. Käytän Crystal 18 kirkas. hajuton mauton. muuten pelittää loistavasti.
- Anonyymi
Sähkötupakointi on taksikuskien hommoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l2951013Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni59804- 65728
- 67691
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39658- 58630
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33546- 42541
- 40495
- 48487