Hyvin...........
<3
https://www.youtube.com/watch?v=DYvqXV5NrXE
Kunpa voisin............
6
96
Vastaukset
- Jokaisellaon
Mikä sut on särkenyt?
- en_ke_li
Risto_ kirjoitti:
Anne on särkenyt......
<3Enkeli suojelee kun katsot taivaalle.
en_ke_li kirjoitti:
Enkeli suojelee kun katsot taivaalle.
Ei se ainakaan kivuilta suojele...........
- Annen_Puolustaja
Risto_ kirjoitti:
Anne on särkenyt......
<3Olet törkeä valehtelija, olet itse särkenyt Annen ja täällä kerjäät sääliä itsellesi siitä mitä olet tehnyt Annelle! Syytät aina Annea siitä mitä olet itse tehny Annelle! Tyhmät lukijat täällä vielä uskoo sua ja keräät pahoja ajatuksia Annen päälle. Olet tosi törkee kakkiainen, et edes ihminen enää.
- Toni_Jane_uusi_pari
Annen_Puolustaja kirjoitti:
Olet törkeä valehtelija, olet itse särkenyt Annen ja täällä kerjäät sääliä itsellesi siitä mitä olet tehnyt Annelle! Syytät aina Annea siitä mitä olet itse tehny Annelle! Tyhmät lukijat täällä vielä uskoo sua ja keräät pahoja ajatuksia Annen päälle. Olet tosi törkee kakkiainen, et edes ihminen enää.
Toniiiiiiiin miksi nuolit vaikka tiesit ilmavaivoistani. -kamus riipputissi-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641056
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla3421037- 61832
- 56731
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k98656Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49641- 26633
- 68620
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14618- 57600