materiaali jalalle?
Minusta mänty.
Mikä puu on mielestäsi miellyttävin lattia-
20
305
Vastaukset
- siilimuori3
Jalalle varmaan on mut eikös se muutoin ole aika pehmeä materaali lattiaksi?
- Jokukokkox
Sen puun pitää olla lakkaamatonta, jotta tuntuu mukavalta. Minulla on mökillä lakkaamatonta mäntyä saunan ja pesuhuoneen lattia. Tuntuvat mukavalta. Muualla on mäntylattiassa venelakka päällä, ja silloin ei ole väliä mitä lakan alla on.
- siilimuori3
Jokukokkox kirjoitti:
Sen puun pitää olla lakkaamatonta, jotta tuntuu mukavalta. Minulla on mökillä lakkaamatonta mäntyä saunan ja pesuhuoneen lattia. Tuntuvat mukavalta. Muualla on mäntylattiassa venelakka päällä, ja silloin ei ole väliä mitä lakan alla on.
Ai tekeekö se venelakka kovan pinnan siihen vai?
- mnäin
Lämpökäsitelty mänty on nätin näköistä ja mukavan tuntuista sekä selvästi kestävämpää kuin käsittelemätön.
http://www.lunawood.fi/fi/lampopuu-ekologinen-puumateriaali/ - Heikunkeikku
Mun asunnossa on tammiparketti joka huoneessa. Tykkään sen väristä ja kiillosta.
Jalkani ei "tunne" lattian pintaa, koska kintuis on aina paaaksut villasukat. En paljailla varpulaisilla tallustele koskaan.
Elikkä miellyttävin lattiamateriaali on siis tammi. - O-Orvokki
Korkki, se kaunis, pehmeä ja lämmin.
- O-Orvokko
Bambu ja tammi ovat miellyttäviä ja kestäviä parkettimateriaaleja. -
O-Orvokko kirjoitti:
Hollannissa meillä on bambulattiat. Kauniit ja miellyttävät jalalle.
O-Orvokko kirjoitti:
Mua nyt pikkasen kiinostaa toi pambulattia sitähän on massiivi ja parketti laatua.
Toi parketti pambu on kuin laminaattia mäntyy alakerros ja pinta pambua,miten se jalan tuntema mukavuus saaraan esille eritavalla ku laminaatista?- O-Orvokki
Onko laminaatissa puuta ensinkään? Kovaa ja kolisevaa keinomateriaalia.
Pehmeät korkkilevyt miellyttävät minua eniten. Puu tuntuu parketissakin miellyttävämmältä kuin laminaatti. Silmät ja korvat ovat varmaan myös tärkeissä rooleissa materiaaleja arvioitaessa O-Orvokki kirjoitti:
Onko laminaatissa puuta ensinkään? Kovaa ja kolisevaa keinomateriaalia.
Pehmeät korkkilevyt miellyttävät minua eniten. Puu tuntuu parketissakin miellyttävämmältä kuin laminaatti. Silmät ja korvat ovat varmaan myös tärkeissä rooleissa materiaaleja arvioitaessaOn siinä laminaatis sellasta puritetta se sisus ,mulla on muuten sellanen laminaatti keittiös et saapi olla tarkkana et erottaa sen aidosta puusta.
Jos olis viel ajankohtanen niin priimaa koivulankkua lakattuna laittaisin ,siin on suomen luontoa komeimmillaan.
Mökillä on puulattiat myös saunassa ja pukuhuoneessa. En tiedä mitä puuta ovat. Kylillä on saunan seinät tervaleppää, ne on hyvännäköiset.
Tykkään lautalattioista, keskustan makuuhuoneissa on laminaattia, en enää ikinä laitata sellaista.Komppaan orvokkia.
Bambu on muuten erittäin kestävää puuta ja miellyttävää paljaalle jalalle .- Suuri-muutos-tapahtui
Saarniparketti on tässä miehen poismenon jälkeen hankkimassani asunnossa,
se näytti liian vaalealta tammiparkettiin pitkään totuttuani.
Kaikki mattoni olivat pesulassa sillä jo ennen muuttoa sain ne sinne.
Kun ne sitten tulivat, ja peitin lattiat niillä, tunsin olevani kotona.
Suuri muutos tapahtui.Edelleenkin on minulla nuo perheen yhteisen elämän aikana
hankitut isot matot, joiden hankinnat ajoittuvat esim. lasten
rippi- tai yo-juhliin, ja sillä tavalla historiaa kantavat, niitä tunteitakin,
mitkä silloin olivat päällimmäisinä.
Saarniparketti on tässä miehen poismenon jälkeen hankkimassani asunnossa,
ja se näytti liian vaalealta tammiparkettiin pitkään totuttuani.
Kaikki mattoni olivat pesulassa sillä jo ennen muuttoa sain ne sinne.
Kun ne sitten tulivat, ja peitin lattiat niillä, tunsin olevani kotona.
Suuri muutos tapahtui.- SaarniPuuta
Minäkin mietin kerran saarniparketin valitsemista. Päädyin toisenlaiseen ratkaisuun, mutta saarni oli mielestäni ollut kaunein ja kauniimpi kuin valinnan tulos
- Jaloilla-koreasti
Laivan kansipuu
http://www.rtv.fi/lattianpaallysteet/parketit/woodline- uytjhg
Jalalle? Ei jummarta.
- Laivan-kansi
Toi on liian tummaa.
- Parempaaeiole
Ehdottomasti leveä saarni lankkiparketti puolikiiltävällä lakalla,aivan supermiellyttävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604