Eiköhän aloiteta nenän värin normalisointi tänään. Tipaton tammikuu on itsekullakin takana vaihtelevin menestyksin.
Nyt on kuitenkin aika antaa alkoholin rassata suonet auki kolesterolista. Itse suoritan tämän toimenpiteen Magic Ice -vodkan avulla.
Millä muut ajattelevat aloittaa kurlauksen?
Tipallinen helmikuu
6
<50
Vastaukset
- Lerppumaa
Gambina - se jos mikä - palauttaa terveen rusotuksen poskipäille!
- HörppyHessu
Heh! Kävin naapurirapussa.
Yhessä asunnossa sielä kuulosti olevan ääntenavaus menossa. Kovasti oli raakkuvaista, karheeta ja epäselvää niin miesten kun naistenkin yritykset saada oma äänensä oikein kunnolla kuuluviin. Johtuneeko tuo tipattoman tammikuun vaikutuksesta myös äänijänteisiin. Kyllä ne siitä varmaan avautuu!
Mä alotan kirkkailla. Litranen pullo on pakastimessa ja toinen lantrinkina lämpimässä. Siitä tulee semmoinen sopiva suunmukainen sekoitus. - hyvääteki
Baarikaapissa olis vaikka mitä, viinikaapissa punaista, valkoista sekä kuohuvaa ja kylmiössä kaljaa ja lonkeroa, mut lähti mieliteot tossa tammkkuun tipattomassa. Pitää kattoo josko vasta vappuna tai juhannuksena?
- Outonen.taas
Otatko riskin angina pectoriksesta, kun et poista kolesterolikarstaa alkoholiliuotushoidon avulla?
Moni ryyppymies on kuollut sepelvaltimotautiin raitistuttuaan ja ollen liian ehdoton alkoholin ja alkoholin terveyttäedistävän ja kolesterolia liuottavan ominaisuuden hyödyntämisen huomioimattomuuden myötä. - satujaovat
Outonen.taas kirjoitti:
Otatko riskin angina pectoriksesta, kun et poista kolesterolikarstaa alkoholiliuotushoidon avulla?
Moni ryyppymies on kuollut sepelvaltimotautiin raitistuttuaan ja ollen liian ehdoton alkoholin ja alkoholin terveyttäedistävän ja kolesterolia liuottavan ominaisuuden hyödyntämisen huomioimattomuuden myötä.samaa uskomusta kuin konjakki ryyppy aamuisin etelänkohteessa estäisi turisti ripulia. eipä se vaan niin mene.
- VIISAAMMIKSINÄIN
JUODAAN VIINAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836622- 1511841
- 1131608
- 511330
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481059Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41991Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41849