Hei! Ilmoittauduin pari viikkoa showlinkin kautta koiranäyttelyyn ja näyttelynumeroa ei ole tullu sähköpostiin? Siis tuleeko se numero postissa vai sähköpostiin...? Ja se on ryhmänäyttely. Toivoisin pikaista vastausta. :)
Showlink näyttelyyn ilmoittautuminen
7
246
Vastaukset
- 5010
Tulee näyttelyä edeltävällä viikolla. Riippuu toki näyttelystä, mutta näin yleensä.
- asdasdasddd
Jep. Viikkoa ennen tulee joko s.postiin tai sitten kotiin, riippuen siitä mitä sinne valitsit.
Tsekkaile ahkerasti ja ellei n. viikkoa ennen kuulu, niin soitapa sinne ja kysy.
Jos otit sen s.postiin, niin muista tulostaa ajoissa ja ota näyttelyyn mukaan hakaneula, jolla saat ripustettua hyvin numeron näkyviin. Saavu paikalle myös ajoissa (yeensä n.tuntia ennen oletettua vuoroa).
Suosittelen myös mukaan jotain taitettavaa tuolia, sillä penkit on yleensä aina täynnä. Itse seissyt tähän mennessä näyttelyissä, koska aina unohtanut xD kyllä harmitti, kun kaikilla konkareilla tuolit allaan.
Koiralle myös kangashäkki (jos siellä tottunut olemaan) on hyvä, koska odottelua on aina ja on huomattavasti helpompaa itse istuskella penkillä ja koira syö vaikkapa luuta häkissä. Pennut varsinkin tahtoo väsyä nopeasti, niin häkissä peitteen alla saa hiukan rauhoittua.
En tiedä oletko muuten näyttelyihin perehtynyt, mutta juoksemista vierellä on hyvä harjoitella, samoin suun ja mahdollisten pallien kopelointia, ettei sitten arista sitä siellä. Iloisella meiningillä sinne vaan =) ja kannatta harjoitella nimenomaan sillä näyttelyhihnalla, koska jo käytätte normaalisti vaikkapa valjaita, niin panta voi tuntua pennusta oudolta. :)- asdasdasddd
Sori, luin väärin, että olis pentunäyttely :D noh, silti häkkiä suosittelen mukaan.
- Kiitos_Tosi_Paljon
Juup meillä on metallihäkki sillä muuten koira purisi kangashäkin :D ja hyvä idea otta tuo taittotuoli varsinkin kun on ulkonäyttely ja jos vaikka pääsisi BIS-ryhmäänkin :D ja kiitos kun vastasitte tähän :)
- Hehehe___
Ja mistä saa niitä hienoja "sisänäyttely" "paitoja?" Jotka laitetaan 1? napilla kiinni ja siellä jossain hihassa? Olisi sellainen "läpinäkyvä tasku" johon voisi laittaa näyttelynumeron ja sanoisitteko nettiosoitteen, jos niitä voisi tilata?
- näyttelyihminen
Mä käytän ihan vanhanaikaista vauvan lapasnipsua ja kontaktimuovilla päällystettyä numerolappua. Ostin mä sellaisen hihakotelonkin, mutta taisin käyttää yhdessä näyttelyssä. Ja joo, jos ei kuulu numeroa, niin ole yhteydessä näyttelynjärjestäjään. Joskus meillä kävi niin, että oli hävinnyt postissa, saimme sitten näyttelypaikalla numerolappusemme. Ja muuten, se voi ohjautua myös roskapostikansioonkin se numero.
- Kiitos_____
Aa... Kiitos :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566319
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381424- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865