Showlink näyttelyyn ilmoittautuminen

Siis_Mitä

Hei! Ilmoittauduin pari viikkoa showlinkin kautta koiranäyttelyyn ja näyttelynumeroa ei ole tullu sähköpostiin? Siis tuleeko se numero postissa vai sähköpostiin...? Ja se on ryhmänäyttely. Toivoisin pikaista vastausta. :)

7

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5010

Tulee näyttelyä edeltävällä viikolla. Riippuu toki näyttelystä, mutta näin yleensä.

• asdasdasddd

Jep. Viikkoa ennen tulee joko s.postiin tai sitten kotiin, riippuen siitä mitä sinne valitsit.
      Tsekkaile ahkerasti ja ellei n. viikkoa ennen kuulu, niin soitapa sinne ja kysy.
      Jos otit sen s.postiin, niin muista tulostaa ajoissa ja ota näyttelyyn mukaan hakaneula, jolla saat ripustettua hyvin numeron näkyviin. Saavu paikalle myös ajoissa (yeensä n.tuntia ennen oletettua vuoroa).

Suosittelen myös mukaan jotain taitettavaa tuolia, sillä penkit on yleensä aina täynnä. Itse seissyt tähän mennessä näyttelyissä, koska aina unohtanut xD kyllä harmitti, kun kaikilla konkareilla tuolit allaan.
      Koiralle myös kangashäkki (jos siellä tottunut olemaan) on hyvä, koska odottelua on aina ja on huomattavasti helpompaa itse istuskella penkillä ja koira syö vaikkapa luuta häkissä. Pennut varsinkin tahtoo väsyä nopeasti, niin häkissä peitteen alla saa hiukan rauhoittua.

En tiedä oletko muuten näyttelyihin perehtynyt, mutta juoksemista vierellä on hyvä harjoitella, samoin suun ja mahdollisten pallien kopelointia, ettei sitten arista sitä siellä. Iloisella meiningillä sinne vaan =) ja kannatta harjoitella nimenomaan sillä näyttelyhihnalla, koska jo käytätte normaalisti vaikkapa valjaita, niin panta voi tuntua pennusta oudolta. :)

• asdasdasddd

Sori, luin väärin, että olis pentunäyttely :D noh, silti häkkiä suosittelen mukaan.

• Kiitos_Tosi_Paljon

Juup meillä on metallihäkki sillä muuten koira purisi kangashäkin :D ja hyvä idea otta tuo taittotuoli varsinkin kun on ulkonäyttely ja jos vaikka pääsisi BIS-ryhmäänkin :D ja kiitos kun vastasitte tähän :)

• Hehehe___

Ja mistä saa niitä hienoja "sisänäyttely" "paitoja?" Jotka laitetaan 1? napilla kiinni ja siellä jossain hihassa? Olisi sellainen "läpinäkyvä tasku" johon voisi laittaa näyttelynumeron ja sanoisitteko nettiosoitteen, jos niitä voisi tilata?

• näyttelyihminen

Mä käytän ihan vanhanaikaista vauvan lapasnipsua ja kontaktimuovilla päällystettyä numerolappua. Ostin mä sellaisen hihakotelonkin, mutta taisin käyttää yhdessä näyttelyssä. Ja joo, jos ei kuulu numeroa, niin ole yhteydessä näyttelynjärjestäjään. Joskus meillä kävi niin, että oli hävinnyt postissa, saimme sitten näyttelypaikalla numerolappusemme. Ja muuten, se voi ohjautua myös roskapostikansioonkin se numero.

• Kiitos_____

Aa... Kiitos :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      336
      7412
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      77
      4769
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3225
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3117
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      76
      2016
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1896
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      220
      1841
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1597
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1558
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1478
    Aihe