Kevättä rinnassa

Kiihkeää

Missähän täällä nuo Mamut viettää aikaa tai siis missä heitä voi vikitellä ja iskeä? Olen kuullut, että he ovat kuumaverisiä ja kiihkeitä sängyssä. Haluttaisi kokeilla jotain uutta, kun tuolta omalta ukolta ei saa kuin kerran pari kuussa ja silloinkin pikainen pano. En aio puutteessa elää vaan ajattelin nauttia täysillä, myös seksistä.

7

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valluviiksi

      Tule mun luo ei tarvi olla puutteessa.

    • azizibrahim

      Viikonloppuisin Wanhassa Mestarissa

    • lämminkainalo

      Kevät heilan kun löytäs.

    • muslimimulkku

      Ota tuubi vaseeliinia matkaan ettei männät leikkaa kiinni

    • hyihelevetti

      Sinne ku menet vastaanottokeskukseen persettäs pyörittämään ni etköhän saa tarpeeksi munaa,muista ottaa liukuvoide matkaan,muista käydä testeissä sen jälkeen ettet muita tartuta.

      • prklsuvakit

        taijat kuulua nuihin suvakkeihin ku meet pilluas antamaan niille aasin panijoille..aatteleppa sitten kun saat munan pilluus että sä et tiiä mitä se on pannu..aasia..hevosta..vuohta..raiskannu kenties..tappanu kenties..sinua en panis enää sen jälkeen.


    • aurinkoilta

      Tulehan tyttö annetaan kevättä rinnoille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      70
      1362
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      957
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      712
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      369
      703
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe