Menit sitten tekemään...

Revitmutjuuriltani

Sen pahimman mahdollisen vaihtoehtoehdon, kiitos vaan tästäki lisästä, mä vaihdan maisemaa ja hyvin pitkälle kun se vaan tulee mahdolliseksi...

8

406

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ynpäristönvoitto

Paha ansaitsee tulla paljastetuksi. Ehkä et ymmärtänyt varoituksia ja nyt on myöhäistä.

• amenmyfriend

Juuri näin.

• KerroLisäää

Eli minkä?

• TieOnneenOnKivinen

Sanoisin, että kaikki johtaa lopulta hyvään. Sen minäsi alta on nyt ehkä paljastunut rankkoja käsiteltäviä asioita, jotka tuntuvat "pahimmalta mahdolliselta vaihtoehdolta", mutta kun ne asiat on käsitelty, niin sieltä alta paljastuu vielä onnellisempi, ihanampi ja kokonaisempi sinä. Tämä käsittelyvaihe vain on hirveä ja kamala, siksi kehosi on sitä niin kauan vältellyt. Moni asia ehkä muuttuu, mutta parempi käsitellä ne asiat nyt, kuin vasta vuosikymmenten jälkeen tajuta ne. Tiedän tämän kokemuksella. Sitä samaa nimittäin itsekin tässä teen. Et vain ehkä ole tajunnut sitä, kun et välttämättä ymmärrä, mistä on kyse, sekä sinussa että minussa. Mutta ole kiltti ja käsittele ne asiat nyt. Lopputuloksena nimittäin on onni, enkä nyt puhu parisuhteesta, vaan sinusta itsestäsi. Kun kauheudet on kohdattu, niin olet onnellisempi kuin koskaan aiemmin, usko minua. Ja ne kauheudet eivät ole minun syytäni, olen vain ehkä saattanut laukaista ne sinussa, koska itselläni on sama tilanne menossa.

• Kuolema_vapauttaa

Tietenkään et puhu parisuhteesta, kun teet aina kaikkesi etteivät ne onnistuisi. Ihmettelinkin jo mikä elämässäni on kierossa, mutta se olet sinä. Sinä näet minut hirviönä, jota en ole ollut edes unissani.

• 110513

Mitä pahaa nyt taas tein. Tein vain sen mikä ois pitäny tehdä jo alussa,,kuten normaaleihin ihmissuhteisiin kuuluu. Salamyhkäisyys ja pimennossa pito on sairasta ja halusin vain löytää sinusta sen mustan lähteen että ymmärtäisin sinua ja käytöstäsi...

• autansinua

Minä en sitä tee.

• plaanis

Mä sanosisin et katkeral hetkel Mati ja Tepo musikis, saa simmottos miäle ylhääl, samal taval ku föriajelul keskel Turu hianoo kesää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5168
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2881
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2584
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      26
      1993
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1942
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1779
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      95
      1772
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1647
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1388
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1220
    Aihe