Onko ihmisillä kokemuksia tästä haastattelufirmasta?
taloustutkimus
14
5545
Vastaukset
- haastattelijavanhus
Itse pärjäsin ihan hyvin tk:n kanssa, eikä minulla ole valittamista. Mutta omista aikatauluista johtuen olen tehnyt nykyisin iltavuoroja. Töitä on vaihtelevasti, palkka melko pieni, ihmiset yleensä ihan mukavia.
- 34fe
olen ollut vuosia taaksepäin taloustutkimuksessa useaan otteeseen työssä. omat kokemukseni ja havaintoni ovat aivan saman suuntaisia paikasta kuin satojen muiden
ilmapiiri on varmaan toisinaan hyvä työntekijöiden kesken mutta samaa en voi sanoa
esimiehestä. voi vain sanoa, että ei ole mistään ilmapiiristä tietoakaan, - VähänKiinnostunut
Millaisiin ansioihin olette päässeet tuolla Taloustutkimuksella ? Useasti olen miettinyt sinne hakea. Niin ja millaisia tuntimääriä teette viikoittain?
- köyhähaastattelija
Se nyt tosiaan riippuu siitä, kuinka monena päivänä/iltana tekee töitä. Useimmiten ei makseta tuntipalkkaa, vaan jonkintyyppistä suoritepalkkaa. Joskus ehkä suoritepalkan lisänä puolikas tuntipalkka jos on erityisen vaativa tehtävä. Jos haastatteluja saa helposti / haastattelu on hyvin lyhyt tms. niin aika pieni korvaus. En nyt muista mikä olikaan se laskukaava, jonka mukaan palkka lasketaan. En ole niitä ahkerimpia työntekijöitä, joten palkkani on yleensä aika pieni. Joskus harvakseltaan on töitä, joista maksetaan tuntipalkkaa.
Työsopimusta ei tehdä ja töitä varataan viikoksi eteenpäin. Saattaa olla mahdollista, että työsopimuksen pyytämällä saisikin, mutta itse olen tottunut tähän epävarmuuteen.
Joskus työvuoroja perutaan, koska ei ole töitä. Itsekin voi sovittuja työvuorojaan perua. Ja toisinaan on vähän töitä ja paljon työntekijöitä, ja töitä ei riitä koko työvuoron ajaksi, vaan kotiin lähdetään jo aikaisemmin.
Olen kokenut työt useimmiten ihan mielenkiintoiseksi, koska tehtävät vaihtuvat. Suurin osa niistä ihmisistä, joiden kanssa siellä olen tekemisissä, on ihan mukavia. Kaikkien juttusilla en ole ollut eikä ole tarkoituskaan kun olen siellä kuitenkin vain töitä tekemässä joskus. - VähänKiinnostunut
Ok, kiitos infosta. Olen nyt työttömänä ja meinaa "seinät kaatua päälle" tästä joutenolosta ja kun oman alan työpaikkoja haen on aina yli 100 hakijaa! Siksipä haastattelutyötäkin oon miettinyt. Saako haastattelutyöstä millaiset tulot jos tekee esim 6 tuntia ma-pe ja pystyykö sillä palkalla elämään, ettei oisi tukien varassa?? Jos ei tuosta työstä tehdä työsopparia, eikä kiinteää tuntipalkkaa ei ehkä Kela maksa ns. soviteltua päivärahaa..en kyllä haluaisi risketerata näitä pieniä tukiakaan, näillä kun just ja just pärjää.
- VähänKiinnostunut
No kertokaas nyt joku joka tekee tuolla kokopv-työtä, millaisiin ansioihin kuukaudessa pääsee?? Onko haastattelijoista suurin osa opiskelijoita ym. tietoa vähän lisää :)
- Anonyymi
Kokemusta on vain haastateltavana olemisesta. Ovat ihan mielenkiintoisia muuta palkkiota niistä ei saa ellei sitten arpaonni satu kohsalleen. Nyt esim Trafin tuktimukseen on kutsuttu 25000 henkilöä ja arvotaan 5 lahjakorttia voittomahdollsuus on 0,02 prosenttia.
- Anonyymi
Olin kertakaikkisen tyytyväinen työhön ja työnantajaan. Aina löytyy valitettavaa mutta arvosana on 4+/5
- Anonyymi
Eero Lehden kusetusfirma, jonka ainoa tarkoitus valheellisilla mielikuvilla pönkittää kokoomuksen kannatusta vaaleista toiseen.
- Anonyymi
en tiedä muuta kun ahdistavaa häirintää tämäkin
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3092743Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä532583- 1211710
- 1181400
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441211- 741079
- 691070
- 701010