Onko ihmisillä kokemuksia tästä haastattelufirmasta?
taloustutkimus
12
5183
Vastaukset
- haastattelijavanhus
Itse pärjäsin ihan hyvin tk:n kanssa, eikä minulla ole valittamista. Mutta omista aikatauluista johtuen olen tehnyt nykyisin iltavuoroja. Töitä on vaihtelevasti, palkka melko pieni, ihmiset yleensä ihan mukavia.
- 34fe
olen ollut vuosia taaksepäin taloustutkimuksessa useaan otteeseen työssä. omat kokemukseni ja havaintoni ovat aivan saman suuntaisia paikasta kuin satojen muiden
ilmapiiri on varmaan toisinaan hyvä työntekijöiden kesken mutta samaa en voi sanoa
esimiehestä. voi vain sanoa, että ei ole mistään ilmapiiristä tietoakaan, - VähänKiinnostunut
Millaisiin ansioihin olette päässeet tuolla Taloustutkimuksella ? Useasti olen miettinyt sinne hakea. Niin ja millaisia tuntimääriä teette viikoittain?
- köyhähaastattelija
Se nyt tosiaan riippuu siitä, kuinka monena päivänä/iltana tekee töitä. Useimmiten ei makseta tuntipalkkaa, vaan jonkintyyppistä suoritepalkkaa. Joskus ehkä suoritepalkan lisänä puolikas tuntipalkka jos on erityisen vaativa tehtävä. Jos haastatteluja saa helposti / haastattelu on hyvin lyhyt tms. niin aika pieni korvaus. En nyt muista mikä olikaan se laskukaava, jonka mukaan palkka lasketaan. En ole niitä ahkerimpia työntekijöitä, joten palkkani on yleensä aika pieni. Joskus harvakseltaan on töitä, joista maksetaan tuntipalkkaa.
Työsopimusta ei tehdä ja töitä varataan viikoksi eteenpäin. Saattaa olla mahdollista, että työsopimuksen pyytämällä saisikin, mutta itse olen tottunut tähän epävarmuuteen.
Joskus työvuoroja perutaan, koska ei ole töitä. Itsekin voi sovittuja työvuorojaan perua. Ja toisinaan on vähän töitä ja paljon työntekijöitä, ja töitä ei riitä koko työvuoron ajaksi, vaan kotiin lähdetään jo aikaisemmin.
Olen kokenut työt useimmiten ihan mielenkiintoiseksi, koska tehtävät vaihtuvat. Suurin osa niistä ihmisistä, joiden kanssa siellä olen tekemisissä, on ihan mukavia. Kaikkien juttusilla en ole ollut eikä ole tarkoituskaan kun olen siellä kuitenkin vain töitä tekemässä joskus. - VähänKiinnostunut
Ok, kiitos infosta. Olen nyt työttömänä ja meinaa "seinät kaatua päälle" tästä joutenolosta ja kun oman alan työpaikkoja haen on aina yli 100 hakijaa! Siksipä haastattelutyötäkin oon miettinyt. Saako haastattelutyöstä millaiset tulot jos tekee esim 6 tuntia ma-pe ja pystyykö sillä palkalla elämään, ettei oisi tukien varassa?? Jos ei tuosta työstä tehdä työsopparia, eikä kiinteää tuntipalkkaa ei ehkä Kela maksa ns. soviteltua päivärahaa..en kyllä haluaisi risketerata näitä pieniä tukiakaan, näillä kun just ja just pärjää.
- VähänKiinnostunut
No kertokaas nyt joku joka tekee tuolla kokopv-työtä, millaisiin ansioihin kuukaudessa pääsee?? Onko haastattelijoista suurin osa opiskelijoita ym. tietoa vähän lisää :)
- Anonyymi
Kokemusta on vain haastateltavana olemisesta. Ovat ihan mielenkiintoisia muuta palkkiota niistä ei saa ellei sitten arpaonni satu kohsalleen. Nyt esim Trafin tuktimukseen on kutsuttu 25000 henkilöä ja arvotaan 5 lahjakorttia voittomahdollsuus on 0,02 prosenttia.
- Anonyymi
Olin kertakaikkisen tyytyväinen työhön ja työnantajaan. Aina löytyy valitettavaa mutta arvosana on 4+/5
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767