Rahastusta muka vitamiineilla

ABCDEF1

Uskotteks oikeesti mainosten välittämään viestiin ettei muuta tarvita kuin pieni vitamiini pilleri ja on kuin eri ihminen kun sen ottaa joka päivä, - muttei tiedä kuka.
Saat kahdeksi kuukaudeksi puoleen hintaan käänteen tekevän vitamiinipillerin jonka voimalla olympiavoittaja Pertti Karppinenkin enään pysyy pystyssä, ilman sitä olis jo varmaankin hoitokodissa. Hirveetä toi rahastus kun ajattelet näitä mainoksia televisiossa prime time aikaan ja monta kertaa illassa ja sää maksat ne mainokset vai maksatko ? Mihin se puoli hinta muuten perustuu eli mikä on se lähtöhinta (ovh) ?
Pillereissä varmaan onkin nuo mainitut aineet mut varmaan on myös niin pienet määrät et karkissakin on enemmän vaikuttavia aineita. Uskoks sää ??
Minkähänllainen yli-ihminen olisitkaan jos vetäisit ne kaikki vitamiinit joka tarkoitukseen mitä ne mainostaa ?

22

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskon että vitamiinit on tärkeitä
      enkä usko että koskaan saan ruuasta tarvittavaa määrää
      popsin niitä kyllä päivittäin
      en kylläkään niitä mitä telkassa mainostetaan
      mutta vastaavia millon mitäkin joskus moni sellaisia
      joskus jokaista vitamiinia omasta purkistaan
      ja apteekin glukosamiinia oon syöny nivelkipuihin
      jo jonkin aikaa
      ja kyllä sen vaikutuksen huomas kun olin tässä taannoin
      pari viikkoo syömättä
      joskus kyllä laskeskelin ja pidin jopa kirjaa siitä
      että sain kaikki vitamiinit ja hivenaineet ruuasta
      mutta mahdoton tehtävä.

• Onko glukosamiini miten kallista, millä nimellä sitä myydään? Kokeilisin mielelläni.
      Nuo Vitaeprot saavat ärsyyntymään kun tuputetaan joka tuutista. Julkkikset saavat hyvän korvauksen mainoksista, en usko että edes syövät mainostamiaan tuotteita.

• ihan glukosamiinin nimellä
        se on sellainen valko oranssi purkki mitä oon käyttäny
        eikä oo se merkki ainakaan mitenkään kallista
        suosittelen kokeileen jos kärsii nivelkivuista
        mulla se ainakin helpottaa nivelrikon oireita.

• eppu2

Tuota glukosamiinia minäkin käytän.
        Minulla on loppumassa oleva purkki sinivalkoinen, uusi mustavalkoinen.
        Riippuu varmaan tablettien määrästä ja pitoisuudesta tuo väri.
        Itse ostan Tokmannilta. Hintaa en nyt muista.
        Mitä noihin vitamiineihin tulee, niin nykyään noin yleensäkin, niistä jokainen kyllä löytää tietoa, ne on niin hyvin tutkittuja aineita.
        Tarvittavat määrät ja puutostilat.
        Periaatteessa rasvaliukoisista vitamiineista voi saada yliannoksen (A,E,D,K),
        eipä juuri käytännössä.

• 60

Tärkein on nautinto.

Lähinnä oma-nautinto.

Tässä iässä on elämälle annettu kaikki mitä on osattu antaa.

Nyt on oikeus ottaa mitä ei ole osattu ottaa.

Näyttäkäämme nuorisolle, jotta he eivät tekisi samaa virhettä.

Kyllä tiede-miehet jäljet korjaavat.

Joko meillä tai muualla.(Stephen Hawking)

H.

• Mä.oon.mikä.oon

Täyttä huuhaata en ole koskaan oatanut enkä osta.Koskenkorva auttaa parhaiten tauteihin.Jopa vitutukseen ja herran pelkoon.No tota jälkimmäitähän mulla ei oo.
      Hyvällä omalla tunnolla voisin herroja lahdata.

• 544554gh

Juu vita proot ja muut markkina mömmöt saa vain hermostuun ja arvot koholle heh. 30mg d vitamiini tapletteja talvisin syön 1-2 kpl päivässä.

• Uskon! Katoppa vaan kuule mua. Pää pelaa, jalatkin saan kyytiin välillä, sormet nyt ainakin on vauhdissa. Vai liekö sorminäppäryys sukupolvien pitsinnäpläyksen tulos...
      Marjanpoimintaan mua ei ole, mutta enhän mä niitä tarvitsekaan kun syön vitskuja purkista.
      Voisihan kauppa myös rahastaa terveellisellä ruualla, mut siinä on sellainen paha rasti, että sitten mä joudun sekä kantamaan se kotiin ETTÄ valmistaan niistä jotain. Viimeinen juttu on pahin.
      Ei. Eläköön vitamiinit. Ruokaa vain pillerimuodossa, niin ei tule mitään sokeri-rasva-pihvi-aromivahvenne-riippuvuuksia.

• Äläviittihöpsiä

Tämä oli kaiketi sarkasmia. Vaikka itse käytän lisäravinteita, niin haen myös marjoja metsästä, sienet hakee siippa. Jos ruuan valmistaminen on ylivoimaista niin ainakin marjoja voi syödä ihan sinällään. Mutta et nyt varmaankaan ole totuudellisesti 'liikenteessä'.

• Otaselväätutki

Voiko joku ihminen olla oikeasti noin dille? Ei mainoksissa sanota "ettei muuta tarvita" eikä että vain / ainoastaan. Kannattaisiko tutustua terveisiin elämäntapavalintoihin ja tulla esittelemään tietämättömyyttään ja tyhmyyttään julkisesti vasta sitten.

• kylmätotuus

En usko mihinkään luontaistuotteeseen tai lisäravinteeseen.

Jokunen kuukausi sitten keskustelin erään asiantuntijan kanssa VitaeProsta ja tuotteen sisältämistä aineista. Hän totesi yks´kantaan, että Apteekista saa lähes samat aineet sisältävän tuotteen, mutta paljon halvemmalla. Hinta on n.7 euroa/kk.
      Tuolla henkilöllä ei ole mitään kytköksiä lääkefirmoihin.

Tutkailinpa äsken itse, mitä VitaePro sisältää. Yksi aineista on Boswellia serrata, jota saadaan Afrikassa ja Aasiassa kasvavasta puusta. Eipä liene tarpeellinen meille Pohjolassa asuville. Jos olisi, niin kaiketi sitä täälläkin kasvaisi? Sisältää se myös jotain levää, jota viljellään Havaijilla.
      Tulipa heti mieleeni hainrustouute, joka maksaa maltaita luontaistuotekaupassa. Ei Suomen järvissä uiskentele minkäänsortin haita, joten emme ko.tuotetta tarvitse.

VitaePron normaalihinta on 31,50 euroa toimituskulut 3,90 euroa.
      Hinta 35,40 euroa/kk. Se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa tuotteesta, jota ei ole edes kunnolla tutkittu.

Ostakoot, jotka haluavat, minä jätän ostamatta.

• Väkinäinenvalhe

Hupsista, onpa ontuvia perusteluita. Suomalaiset syövät aika monta kiloa vuodessa esim. appelsiineja ym. sitruksia, banaaneja ja muita etelän hetelmiä. Niitä, joita ei täällä kylmässä Pohjolassa kasva. Miten sinä tämän perustelet, ontuvasti?

• Terveys.vain.paranee

Hainrustouutteessa on samaa vaikuttavaa ainetta kuin kukonhelttauutteessa. Yhteistä niille on kova hinta. Samaa vaikuttavaa ainetta saat broilerin rustoista. Lihoista saat vielä mahan täyteen. Eikä maksa paljoa!
        Tosin se broileri on kasvatettu GM-maissilla ja siitä saat aikanaan syövän. Kuten niistä rustouutteistakin.
        Minä hörppään joka aamu Möllerin kalanmaksaöljyä. On pysyneet jokatalviset flunssat ja angiinat sekä satunnaiset poskiontelotulehdukset sen avulla jo 30 vuotta poissa. Eikä iske influenssatkaan. Lisäksi otan joka toinen aamu C-vitamiinipillerin ja joka toinen B-vitamiinin. Satunnaisesti magnesiumia kun alkaa suonenvetoja tulla.

• kylmätotuus
        Väkinäinenvalhe kirjoitti:

Hupsista, onpa ontuvia perusteluita. Suomalaiset syövät aika monta kiloa vuodessa esim. appelsiineja ym. sitruksia, banaaneja ja muita etelän hetelmiä. Niitä, joita ei täällä kylmässä Pohjolassa kasva. Miten sinä tämän perustelet, ontuvasti?

On aivan oma valinta ostaako ulkomaisia hedelmiä vai kotimaisia marjoja, vihanneksia ja juureksia.
        Suomessa on pärjätty ilman appelsiineja, mandariineja, banaaneja ym. etelän hedelmiä vuosituhansia. Niiden käyttö yleistyi vasta 1900-luvun loppupuolella. Se on syytä muistaa!

Minä en juurikaan osta ulkomaisia hedelmiä, vaan korvaan ne kotimaisilla marjoilla.
        Osan marjoista poimin itse metsästä ja osan ostan tuottajalta tai torilta.

Esim. mustikka ja tyrni ovat oikein superfoodia. Metsämme ovat pullollaan puhtaita vitamiinipommeja ilman lisä-tai säilöntäaineita, joiden ravintoarvot hakkaavat esim. appelsiinit tullenmennen. On harmillista, että marjoistamme jää miljoonia kiloja metsiin. Olisikohan tässäkin syytä suosia suomalaista?

Sinä siis valitset, mitä ostat. Ainut investointi, mitä suomalaisten marjojen valitsemiseen tarvitaan on pakastin.

Aloittajahan halusi keskustelua VitaeProsta, johon vastasin.
        En koe mielipidettäni ja sen perusteluja laisinkaan ontuviksi. Myöskään kannanottoni hedelmiin ei onnu, vaan on pelkästään tosiasia.

Tutkimukset kotimaisten marjojen vitamiini- ja hivenainepitoisuuksista ovat jokaiselle kiinnostuneelle luettavissa netissä.
        Antoisia lukuhetkiä!

• Jätämyösjulistamatta

Miten nämä aiheet ovat kommentoijan uskosta kiinni? Saat uskoa tai olla uskomatta. Ketä se kiinnostaa ja miksi kiinnostaisi? Varsinkin kun perustelutkin ovat p-reiästä kotoosin.

• kylmätotuus
        Jätämyösjulistamatta kirjoitti:

Miten nämä aiheet ovat kommentoijan uskosta kiinni? Saat uskoa tai olla uskomatta. Ketä se kiinnostaa ja miksi kiinnostaisi? Varsinkin kun perustelutkin ovat p-reiästä kotoosin.

Lue enemmän, niin luulet vähemmän!
        Suomen luonto tarjoaa kaiken tarvitsemamme-usko tai älä!
        Julistustani myös jatkan halusit tai et!
        Perusteluni ovat aivan riittäviä, kunnes toisin todistetaan.

Kumoa väitteeni, jos pystyt!
        Etsi esim. VitaeProsta pätevä tieteellinen tutkimus, joka vahvistaa sen vaikutukset,niin saatan muuttaa mielipidettäni! Minä en sellaista löytänyt. Mainokset ovat vai valmistajan ja markkinoijan luomia mielikuvia vailla totuuspohjaa.

• Elämäntapavinkiksi

Kannattaa nukkua yöllä niin pää pysyy paremmin pinnalla.

• kylmätotuus
        Elämäntapavinkiksi kirjoitti:

Kannattaa nukkua yöllä niin pää pysyy paremmin pinnalla.

Autuaita ovat puupäät, sillä he pysyvät pinnalla.
        Olen lähes onnistunut saamaan Pekka Puupää pokaalin, mutta en aivan. Se meni naapuriin miehelle, joka on myös yökyöpeli.

Enköhän minäkin ole jo tarpeeksi "iäkäs" päättämään milloin menen nukkumaan.
        Uni tulee sitten kun on tullakseen, ilman luonnottomia luontaistuotteitakin, joten älä ole turhaan huolissasi unirytmistäni.

Syön vielä "aamupalaksi" marjasekoituksen. Siinä on mustikoita, mansikoita ja viherherukoita. Hyvää on ja terveellistä.

Elämäntapoihini ei kuulu popsia suuhuni pillereiksi naamioituja katteettomia lupauksia.

Jokainen tyylillään, kuten aiemmin jo totesin.

• eppu2
        kylmätotuus kirjoitti:

On aivan oma valinta ostaako ulkomaisia hedelmiä vai kotimaisia marjoja, vihanneksia ja juureksia.
        Suomessa on pärjätty ilman appelsiineja, mandariineja, banaaneja ym. etelän hedelmiä vuosituhansia. Niiden käyttö yleistyi vasta 1900-luvun loppupuolella. Se on syytä muistaa!

Minä en juurikaan osta ulkomaisia hedelmiä, vaan korvaan ne kotimaisilla marjoilla.
        Osan marjoista poimin itse metsästä ja osan ostan tuottajalta tai torilta.

Esim. mustikka ja tyrni ovat oikein superfoodia. Metsämme ovat pullollaan puhtaita vitamiinipommeja ilman lisä-tai säilöntäaineita, joiden ravintoarvot hakkaavat esim. appelsiinit tullenmennen. On harmillista, että marjoistamme jää miljoonia kiloja metsiin. Olisikohan tässäkin syytä suosia suomalaista?

Sinä siis valitset, mitä ostat. Ainut investointi, mitä suomalaisten marjojen valitsemiseen tarvitaan on pakastin.

Aloittajahan halusi keskustelua VitaeProsta, johon vastasin.
        En koe mielipidettäni ja sen perusteluja laisinkaan ontuviksi. Myöskään kannanottoni hedelmiin ei onnu, vaan on pelkästään tosiasia.

Tutkimukset kotimaisten marjojen vitamiini- ja hivenainepitoisuuksista ovat jokaiselle kiinnostuneelle luettavissa netissä.
        Antoisia lukuhetkiä!

Luonnostahan ihminen saa kaiken tarvitsemansa.
        Sieltä on peräisin lääkkeittenkin ideat. Sanotaan myös, että ruokasi on lääkkeesi.
        Kun nykyihminen on erkautunut luonnosta, se tuppaa kategorioimaan kaiken, eikä enää oivalla, että jos ei olisi luontoa ympärillämme, ei olisi kohta ihmistäkään.
        Maan antimet, esim. juuri marjat ja hedelmät, ravitsevat parhainen juuri niitä ihmisiä, joiden asuinalueella ne kasvavat.
        Koivun tuhkassa on 79 eri hivenainetta. Ennen leivät paistettiin uunin arinalla. Uunit lämmitettiin koivuhaloilla, leipien pohjaan jäi aina tuhkaa, hivenainetäydennykseen sitä tarvitaan vain vähän.
        Ennen, kun kansa söi yksinkertaista kotimaista luonnollista ruokaa, ei tarvittu purkkilisiä.
        Nykyäänhän vitamiineista ja hivenaineista ym. on tehty kovanluokan bisnes, niinkuin lääkkeistäkin.
        Tavallisen ihmisen on vaikea tietää, mitä lisää todella tarvitsee vai tarvitseeko mitään.

• kylmätotuus
    • ruuastakaikki

mangesiumistakin oli ettei sitä kannata käyttää vanhempana jos ei ole oikeasti puutosta, se kerääntyy elimistöön...ym.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1068
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      982
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      883
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      763
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe