Miksi ette käy kampaajalla

annelisunnelistyle

Minusta joka naisen pitää käydä kolmen viikon välein kampaajalla siistimässä haituvansa. On kurjaa katsella kun toisten hiukset roikkuu päässä. Jotain kaunista pitää olla ja ajatella muita ihmisiä. Sitten vaatteet, niitä pitäisi vaihtaa viikon välien, nykysien vaatteet ei ole enää kalliita, niitä pitää uusia usein. Itse en pid kuukauden ikäisiä vaatteita enää vaan ostan tilalle uudet.
kampaaja käy kotonani joka toinen viikko.
Kengät ostan aina uusina, en voisi laittaa sienikenkiä jalkaani.
Kuntosalille menää siellä saatte ryhtiä olonne.
Minä en käy koska en tarvi.

9

417

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vera1980

Oletkohan ajatellut, että kaikilla ei ole varaa käydä kampaajalla niin usein kuin kirjoitat??

• laajaverkostoapureita

Mulla on laaja ystäväpiiri. Onkampaajaa, on parturia, on lääkäriä, on kokakauppiasta, on vaatekuppiasta on kodinkonekauppiasta on tietotekniikka kauppiasta on puhelinkauppiasta,on pväkodinjohtajaa, on opettajaa on vaikka mitä ravintoloitsijaa... ja aina sa ilmatteeks palveluja, oikeesti mitään ei tarvi ostaa. Itse olen pankkivirkailija. Nyt jopa kansanedustajiakin läytyy ja eri tason johtajia. Bussikuski ja taksikuski, ja leipuri.

• Suppilovahverot

Mitkä ovat " sienikengät"?tehty sienistä vai?

• Exkampaaja

Kyllä ne hiukset aina päänahasta roikkuu, ei ne nyt ylöspäin voi olla.
      Pitkiä hiuksia ei tarvii siistiä kolmen viikon välein.

• Katariina1983

Jokainen käy niin usein kampaajalla,jos on varaa.

• siisteyshymyilee

Mä käyn joka toinen viikko parturissa j ajoka toinen kampaajalla. Parturi maksaa 32 e ja kampaus 85 e. Ei paha hinta lainkaan. Työttömyyskrovausta saan 500 e joten siihen menee mun rahat. Mutt akunis pitää naisen olla, muuten ei miehet tykkää. Kannattaa teidänkin menää hoitaan hiukset se on tätä päivää.
      Miksi ootte epäsiistejä? Kattokaa peilistä millasia ootte, ei hyvältä näytä.

• hoit_su

akunis olet☺

• siisteyshymyilee

Ja siis jos ei saa miestä, kuka ne ruuat sitten ostaa!

• annelisunnelistyle

Vielä yksi asia, joka kaikkien tulisi muistaa:onko todella niin, ettette osta uusia pyyhkeitä aina käytön jälkeen? Olen kuullut, että tällaisiakin ihmisiä on. O ttempora o mortes!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      161
      2498
    2. 80
      1087
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      997
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      121
      976
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      73
      803
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      79
      654
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      96
      581
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      50
      566
    9. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      542
    10. Ei siitä mahdollisesta suhteesta

saa kukaan tietää jos niin haluat❤️naiselle
      Ikävä
      36