Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miksi ette käy kampaajalla

annelisunnelistyle

Minusta joka naisen pitää käydä kolmen viikon välein kampaajalla siistimässä haituvansa. On kurjaa katsella kun toisten hiukset roikkuu päässä. Jotain kaunista pitää olla ja ajatella muita ihmisiä. Sitten vaatteet, niitä pitäisi vaihtaa viikon välien, nykysien vaatteet ei ole enää kalliita, niitä pitää uusia usein. Itse en pid kuukauden ikäisiä vaatteita enää vaan ostan tilalle uudet.
kampaaja käy kotonani joka toinen viikko.
Kengät ostan aina uusina, en voisi laittaa sienikenkiä jalkaani.
Kuntosalille menää siellä saatte ryhtiä olonne.
Minä en käy koska en tarvi.

9

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vera1980

      Oletkohan ajatellut, että kaikilla ei ole varaa käydä kampaajalla niin usein kuin kirjoitat??

    • laajaverkostoapureita

      Mulla on laaja ystäväpiiri. Onkampaajaa, on parturia, on lääkäriä, on kokakauppiasta, on vaatekuppiasta on kodinkonekauppiasta on tietotekniikka kauppiasta on puhelinkauppiasta,on pväkodinjohtajaa, on opettajaa on vaikka mitä ravintoloitsijaa... ja aina sa ilmatteeks palveluja, oikeesti mitään ei tarvi ostaa. Itse olen pankkivirkailija. Nyt jopa kansanedustajiakin läytyy ja eri tason johtajia. Bussikuski ja taksikuski, ja leipuri.

    • Suppilovahverot

      Mitkä ovat " sienikengät"?tehty sienistä vai?

    • Exkampaaja

      Kyllä ne hiukset aina päänahasta roikkuu, ei ne nyt ylöspäin voi olla.
      Pitkiä hiuksia ei tarvii siistiä kolmen viikon välein.

    • Katariina1983

      Jokainen käy niin usein kampaajalla,jos on varaa.

    • siisteyshymyilee

      Mä käyn joka toinen viikko parturissa j ajoka toinen kampaajalla. Parturi maksaa 32 e ja kampaus 85 e. Ei paha hinta lainkaan. Työttömyyskrovausta saan 500 e joten siihen menee mun rahat. Mutt akunis pitää naisen olla, muuten ei miehet tykkää. Kannattaa teidänkin menää hoitaan hiukset se on tätä päivää.
      Miksi ootte epäsiistejä? Kattokaa peilistä millasia ootte, ei hyvältä näytä.

      • hoit_su

        akunis olet☺


      • siisteyshymyilee

        Ja siis jos ei saa miestä, kuka ne ruuat sitten ostaa!


    • annelisunnelistyle

      Vielä yksi asia, joka kaikkien tulisi muistaa:onko todella niin, ettette osta uusia pyyhkeitä aina käytön jälkeen? Olen kuullut, että tällaisiakin ihmisiä on. O ttempora o mortes!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      40
      1237
    Aihe