Minusta joka naisen pitää käydä kolmen viikon välein kampaajalla siistimässä haituvansa. On kurjaa katsella kun toisten hiukset roikkuu päässä. Jotain kaunista pitää olla ja ajatella muita ihmisiä. Sitten vaatteet, niitä pitäisi vaihtaa viikon välien, nykysien vaatteet ei ole enää kalliita, niitä pitää uusia usein. Itse en pid kuukauden ikäisiä vaatteita enää vaan ostan tilalle uudet.
kampaaja käy kotonani joka toinen viikko.
Kengät ostan aina uusina, en voisi laittaa sienikenkiä jalkaani.
Kuntosalille menää siellä saatte ryhtiä olonne.
Minä en käy koska en tarvi.
Miksi ette käy kampaajalla
9
417
Vastaukset 9
- Vera1980
Oletkohan ajatellut, että kaikilla ei ole varaa käydä kampaajalla niin usein kuin kirjoitat??
- laajaverkostoapureita
Mulla on laaja ystäväpiiri. Onkampaajaa, on parturia, on lääkäriä, on kokakauppiasta, on vaatekuppiasta on kodinkonekauppiasta on tietotekniikka kauppiasta on puhelinkauppiasta,on pväkodinjohtajaa, on opettajaa on vaikka mitä ravintoloitsijaa... ja aina sa ilmatteeks palveluja, oikeesti mitään ei tarvi ostaa. Itse olen pankkivirkailija. Nyt jopa kansanedustajiakin läytyy ja eri tason johtajia. Bussikuski ja taksikuski, ja leipuri.
- Suppilovahverot
Mitkä ovat " sienikengät"?tehty sienistä vai?
- Exkampaaja
Kyllä ne hiukset aina päänahasta roikkuu, ei ne nyt ylöspäin voi olla.
Pitkiä hiuksia ei tarvii siistiä kolmen viikon välein. - Katariina1983
Jokainen käy niin usein kampaajalla,jos on varaa.
- siisteyshymyilee
Mä käyn joka toinen viikko parturissa j ajoka toinen kampaajalla. Parturi maksaa 32 e ja kampaus 85 e. Ei paha hinta lainkaan. Työttömyyskrovausta saan 500 e joten siihen menee mun rahat. Mutt akunis pitää naisen olla, muuten ei miehet tykkää. Kannattaa teidänkin menää hoitaan hiukset se on tätä päivää.
Miksi ootte epäsiistejä? Kattokaa peilistä millasia ootte, ei hyvältä näytä.- hoit_su
akunis olet☺
- siisteyshymyilee
Ja siis jos ei saa miestä, kuka ne ruuat sitten ostaa!
- annelisunnelistyle
Vielä yksi asia, joka kaikkien tulisi muistaa:onko todella niin, ettette osta uusia pyyhkeitä aina käytön jälkeen? Olen kuullut, että tällaisiakin ihmisiä on. O ttempora o mortes!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?231335Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️601173- 82921
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)105894Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21777Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet257729- 120705
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k210679- 62668
- 100606
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html286563Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.104518- 10516
Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73481- 34455
- 39454
- 47440
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas23427Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko45423Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42423