hyvä kanirotu

mamppu250

olen 12 v tyttö haluaisin hankkia kanin mikä rotu olisi sopiva ensimäiseksi kaniksi haluaisin jonkun aika pienen ja lyhytkarvaisen ja joka mieluiten voisi asua ilman toista kania mikä olisi sopiva rotu?
mulla on aikaisemin ollut 1 kani mutta ne oli ulkokaneja ja olin sillon varmaa 5v joten ei paljon kokemusta ole olen kyllä touhunut paljon kanien kansa.

8

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 25552155

      hermeliini on sopiva

    • Kaneja4meillä

      Kääpiöluppa mutta täytyy sanoa että kyllä kaikki kanit kaipaa kaveria. Minä olen myös 12v. Ja meillä on kääpiöluppia 4. Ihana rotu ❤

    • PikkuLeijona

      Leijonanharjas on aivan ihana tai leijonanluppa.

    • Kaninen

      Kääpiöluppa tai leijonaharjas on paras ensi-kaniksi :-)

    • Kaninen

      Mutta jos et halua pitkäkarvaista ni sitten kääpiöluppa;-)

    • KluppaTyttö

      Kääpiöluppa. Itse olen kans 12v ja minulla on ollut ranskanluppaa ja kääpiöluppaa. Kääpiöluppa on pieni ja sosiaalinen. Eikä tarvi niin paljon tilaa kuin ranskanluppa

    • Kanihullu

      Kääpiöluppa, hermeliini tai risteytys kani.

    • Hermeliini_ehdottomasti

      Moi! Oon 16-vuotias ja sain kesällä ekan kanin. Olisin halunnut kääpiölupan, koska kuulin että ne sopisivat ensikaneiksi. Mutta eläinkaupassa oleva hermeliini vei sydämeni ja muutti myös mieleni. Hermeliinejähän ei vissiin suositella ekaksi kaniksi, koska niillä on kova potkuvoima ja ne on tosi ketteriä hyppään sylistä. Ei siis sylikaneja, MUTTA mun hermeliinipoika on toista luokkaa. Kanit on siis yksilöllisiä kaikki, vaikka hermeliineistä paljon sanotaan että eivät viihdy sylissä ja vaikea käsitellä. Mutta mun kanipoitsu on aivan herttanen <3 Syliin tulee ja siitä ei poiskaan yritä, todella sosiaalinen ja rohkea! Tulee toimeen ison koiran kanssa ja ensikani siis minunkin ja kanit on kyllä niin ihania ystäviä, tulet huomaamaan :)

      Eli minulta suositus hermeliini, vaikka siitä monet sanovatkin että ei missään nimessä ensikaniksi. En ymmärrä tuota lausetta! :D IHANIA ovat ja jos vapaana pitää paljon niin niistä saa aivan ihanan kaverin <3 Tykkäsi olla sylissä tai ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe