Kitaristi Samppusista

Sepänkatulainen

Mihin lie hävinnyt sellainen kaveri, joka monia vuosia kulki kävellen usein kitaralaatikko kainalossa Samppusten, keskustan ja Syvärauman väliä? Pienessä hönössä taisi melkein aina olla. Rauhallinen kaveri, ei mikään rähjääjä. Voisi olla nyt joku 55-60 vuotias. Ei edes Vesselin nurkissa ole näkynyt, kuten joskus usein. Nimeä en tiedä. Joskus rämpytteli kitaraansa jossain kaupungilla.

8

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soundiguru

      V.V.

      • Sepänkatulainen

        Mikä V.V. ? Kaveri muistaakseni haasteli englanniksikin mielellään ja ihaili jotain Rod Stevarttia.


    • jurrpakd

      VANHOJA LEGENDOJA! MAAILMA OLI ERI -2000 LUVULLA! TARVONTORILLA ALKO, MUSTALAISET VEI ARVO SIKAREITA KAUPASTA, PAIKALLISIA " JULKKIKSIA " OLI HIRVEÄN PALJON. NARKKARIT, PULSUT, JUOPOT SAMAA POSEEE! MONI HYVÄ IHMINNE JO LÄHTENYT TAIVAASEE!

    • NooName

      Votihan se oli, tuo kitaraa soitteleva englantia mielellään puhuva, harmiton juippi. Mihin lie mennyt.. Muuttanut pois, lusimassa, kuollut... vaihtoehtoja riittää.

    • RaumalainenMies

      Joo kyllä se on Voti V.Hyvin kitaraa soitteli.Taisi vähän vähän viinakin maistua.Ihan mukava kaveri oli.Minne lie sitten kadonnut? Eipä ole enää
      vuosikausiin näkynyt.

    • tuttava

      V.V. on jo vuosia viettänyt ukkomiehen elämää ja Syväraumassa asuu. Kaikki hyvin kun juuri pari päivää sitten tapasimme.

    • Jepejpe303

      Ei kuitenkaa brittijätkä mp:eel

    • sadfghj

      Eräällä duunipaikalla piereskelin pomonkopin täyteen kun pomo oli poissa,no kun se tuli koppiin takaisin kotvan kuluttua ja paska haisi vahvasti ja pystyin vaivoin pitämään pokkani hyvin,kysyi pomo multa että "ooksä pierassu",niin sanoin että en tietenkään ole ja kotvan päästä tuli tuotantopäällikkö ja haisteli myös outoa lemua,sitten päättelivät porukalla että viemäri haisee paskalle kun on aiemminkin haissut..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe