Teen neulalla käpypitsiä korvakoruksi. Youtube videoissa ne tärkkäävät ne jotenkin
mutta kieltä ymmärtämättä en tiedä millä.
Olisiko jollain kokemusta ja neuvoja?
Korvakorun tärkkäys
7
1828
Vastaukset
- näin_vai
Pitsin tärkkäys
http://santunmaja.blogspot.fi/2010/12/pitsiliinan-tarkkays.html
google kääntäjä ja aöl,kuperäinen ohje - Neulova
Jos lanka on luonnonkuitua (puuvilla, pellava), niin sokeritärkki voisi olla aika hyvä. Tai sitten perunatärkki, molempiin löytyy ohjeet täältä: http://www.kysy.fi/kysymys/voiko-tarkkia-valmistaa-itse-mista-ohjeet-siihen
Valmistusaineetkin löytyvät todennäköisesti keittiön kaapista, ei tarvitse mitään kummallisia. - korvakoru
Voiko liimalla jotenkin kovettaa?
Entä kynsilakalla? Ajattelin vain että kestäis myös sateessa. - värkkäilijä
Ohennetulla puuliimalla (erikeeperillä) olen kovettanut ainakin paksummista langoista tehtyjä esineitä. Eiköhän se kestäisi pientä kosteuttakin.
- korvakoru
Kuinka se liimalla kovetus käytännössä tapahtuu?
- värkkäilijä
Ohennat liiman noin 1:1 vedellä. Kastelet kovetettavan työn liimaseoksessa ja puristat liian nesteen pois. Oiot työn tasaisen muovin päälle kuivumaan - helppoa kuin heinän teko! Myös jonkin sopivan muotin päällä voi kuivattaa kolmiulotteisia esineitä. Kuivumisen aikana työn voi tarvittaessa kääntää ja tarkistaa, että esim. reiät eivät liimaudu tukkoon eikä työhön jää liimasta kalvoa. Kokeilemalla oppii sopivan liimaseoksen paksuuden kullekin materiaalille.
- korvakoru
Suurkiitos neuvosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774