Minkä takia polttarit on nykyään ihan hullun ? Mullevaan ilmoitettiin ja laskin että tulee olemaan n.100e kun täältä lähtee.
Oon työssäkäyvä, mutta on lainat jne. Se että menee 100e ihmisen polttareihin jota ei oo nähny säännöllisesti vuoteen, on liikaa..
Mitenkä noistakaan sitte kieltäytyy? Mieluummin viettäisin morsiamen kanssa tuolla summalla kahdestaan luxuspäivän ja saatais oikeesti viettää syvällisemmin hauskaa!
polttarit maksaa
2
259
Vastaukset
- Tyhmä12125
Niinpä..sain ite kutsun koko vkonlopun kestäville polttareille..alkukustannukset ois 150-250e ohjelma morsiamen kustannukset ruoka ja juoma. Ihan hulluksi mennyt tää polttaritouhu nykyään..en minä halua ainakaan mitään n.400e polttareista maksaa..ajattelin yksinkertaisesti kieltäytyä vedoten että liian kallista!!
- yhdessäpuintia
Polttarit on yksi typerimpiä "juhlia" mitä olla voi! Kuka idiootti on nuokaan "juhlat " keksinyt?
Itse en periaattesta koskaan ole osallistunut niihin.
Tosin jos morsian ehdottaa ystäviensä kanssa yhteistä rupatteluhetkeä ennen aamenta, se on aivan eri asia. Kunnioitettavaa ja rakentavaa yhdessäoloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017563
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075628- 835057
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 502855
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102374Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986