polttarit maksaa

nipinnapinnuori

Minkä takia polttarit on nykyään ihan hullun ? Mullevaan ilmoitettiin ja laskin että tulee olemaan n.100e kun täältä lähtee.

Oon työssäkäyvä, mutta on lainat jne. Se että menee 100e ihmisen polttareihin jota ei oo nähny säännöllisesti vuoteen, on liikaa..

Mitenkä noistakaan sitte kieltäytyy? Mieluummin viettäisin morsiamen kanssa tuolla summalla kahdestaan luxuspäivän ja saatais oikeesti viettää syvällisemmin hauskaa!

2

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhmä12125

Niinpä..sain ite kutsun koko vkonlopun kestäville polttareille..alkukustannukset ois 150-250e ohjelma morsiamen kustannukset ruoka ja juoma. Ihan hulluksi mennyt tää polttaritouhu nykyään..en minä halua ainakaan mitään n.400e polttareista maksaa..ajattelin yksinkertaisesti kieltäytyä vedoten että liian kallista!!

• yhdessäpuintia

Polttarit on yksi typerimpiä "juhlia" mitä olla voi! Kuka idiootti on nuokaan "juhlat " keksinyt?
      Itse en periaattesta koskaan ole osallistunut niihin.

Tosin jos morsian ehdottaa ystäviensä kanssa yhteistä rupatteluhetkeä ennen aamenta, se on aivan eri asia. Kunnioitettavaa ja rakentavaa yhdessäoloa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      45
      3308
    2. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      231
      2076
    3. Mitä antaisit nainen ensimmäiseksi?

Kaipaamallesi miehelle.
      Ikävä
      92
      1285
    4. Pidätkö kaivattuasi

Haluttavana? Miksi erityisesti?
      Ikävä
      70
      1283
    5. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      45
      1252
    6. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      103
      1186
    7. Koirahyökkäys filpuntiellä.

Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu
      Pori
      115
      1138
    8. Tiedätkö mikä mulle

On vaikeaa?
      Ikävä
      45
      1059
    9. Helpottaisi paljon

jos saisin tietää miten sulla menee.
      Ikävä
      59
      1043
    10. Paavi on kuollut

Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill
      70 plus
      158
      1035
    Aihe